Ja en dat is dus te weinig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ik krijg per dag... 1000-1200 calorien binnen (Komt ook door het calorie arme brood)
En dat is nou net véél te weinig voor jouw lengte en gewicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef Braddie het volgende:
Dat lijkt me toch normaal?...
Is de hele bedoeling van afvallen niet gewoon "Je moet meer verbranden dan je binnen krijgt? "
Ik krijg per dag... 1000-1200 calorien binnen (Komt ook door het calorie arme brood)
Okee, daar kunnen we wat mee. Wat ik je kan aanbevelen is om een paar gewichten te kopen, een springtouw, eventueel een bokszak ophangen en piston dumbells.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weeg op dit moment 100 kilo met een lengte van 1,80.
Wat mij er toe aan zet is dat ik graag prettiger in m`n vel wil zitten, en me wat fijner wil voelen als ik met wat gasten muziek maak op een podium (Dat lukt me niet echt i.v.m gewicht)
Of niet, want je bent daarna toch weer aangekomen? Ik neem aan in een rap tempo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was in een maand 8 kilo kwijt... dus opzich kan het wel.
Laat de TS nu eerst haar voedsel inname op orde krijgen. En dan verder kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Okee, daar kunnen we wat mee. Wat ik je kan aanbevelen is om een paar gewichten te kopen, een springtouw, eventueel een bokszak ophangen en piston dumbells.
Je kunt thuis zowel kracht, als cardio-oefeningen samenvoegen tot een training. Zorg ervoor dat je een stopwatch gebruikt om exact te zien hoelang je al aan het trainen bent. (online programma kan je ook gebruiken)
Verder stel ik voor dat je zoveel mogelijk oefeningen bedenkt om elke lichaamsdeel te kunnen trainen. De meeste.mensen trainen enkele lichaamsspieren per trainen, dus maandag schouders en biceps, triceps, woensdag borst en buik, en vrijdag benen .. maar.in het begin kunnen je spieren geen lange training aan wanneer je steeds dezelfde.belast. Buikspieren kan je ook staan uitvoeren met gewichten. Gewoon je bovenlichaam naar voren leunen en terugtrekken met.je buikspieren...Na elke oefening ongeveer 60 seconden rust, en dump voorlopig je weegschaal en ruil hem in voor een grote spiegel. Tijdens het trainen ook gewoon de spiegel gebruiken en er met.blote bovenlichaam voor staan trainen. Zie dat je lichaam vreselijk is, dat je het haat en dat je er alles aan zal doen om dat te veranderen, beetje bij beetje. Na een paar maanden begin je minder walging te hebben wanneer je de.spiegel in kijkt en zo blijf je gemotiveerd.
Qua voeding, eet gewoon normaal. Ontbijt!! En vreet veel magere kwark ( veel eiwit) en drink voldoende water en melk. Blijf koste wat kost van de cola af, tyfuszooi is dat. Probeer ook gewoon af en toe een snack, maar niet meer dan eens in de week. Ook als je gaat hardlopen, vantevoren even een banaan eten.
Daarna ben ik aangekomen, maar dat was niet in rap tempo, ik kwam vorige maand pas weer wat aan nadat ik 91 KG bleef... daarna ben ik weer gaan eten s`nachts en toen ging het weer mis (maar ik at dan ook 8 -12 sneetjes brood s`nachts)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of niet, want je bent daarna toch weer aangekomen? Ik neem aan in een rap tempo?
Een banaan bevat snelle suikers / koolhydraten die je een energieboost geven; handig voor wanneer je gaat hardlopen, lees het in alle bladen. Banaan, de lievelingsvoer van elke hardloper.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Laat de TS nu eerst haar voedsel inname op orde krijgen. En dan verder kijken.
En een banaan eten voor het hardlopen? Grapje zeker?
Van de hardloper die op gewicht is ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Een banaan bevat snelle suikers en koolhydraten die je een energieboost geven; handig voor wanneer je gaat hardlopen, lees het in alle bladen. Banaan, de lievelingsvoer van elke hardloper.
Vanavond een groot bord broccoli en een schnitzel.quote:
9 kilo aankomen in een maand noem je niet rap?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarna ben ik aangekomen, maar dat was niet in rap tempo, ik kwam vorige maand pas weer wat aan nadat ik 91 KG bleef... daarna ben ik weer gaan eten s`nachts en toen ging het weer mis (maar ik at dan ook 8 -12 sneetjes brood s`nachts)
Ik mag er 2000-2500 dat weet ik... maar dat kan ik onmogelijk verbranden per dag..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja en dat is dus te weinig.
Lees http://www.slank-en-sterk.nl/ eens door.
Je mist nogal wat algemene kennis over voeding/afvallen enzo.
Vervang de volgende keer de schnitzel voor kipquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanavond een groot bord broccoli en een schnitzel.
Normaal gesproken aardappels met groente en een stuk vlees.
Jawel, maar dat kwam omdat ik 12 snee-en brood per avond at gedurende... 3 weken ongeveer...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
9 kilo aankomen in een maand noem je niet rap?
Omdat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag er 2000-2500 dat weet ik... maar dat kan ik onmogelijk verbranden per dag..
Als een auto gaat rijden moet ie toch alvorens benzine hebben. Het is hoe dan ook goed voedsel voor 't hardlopen ongeacht of je dik bent of niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van de hardloper die op gewicht is ja.
Niet voor de te dikke hardloper die hardloopt om af te vallen.
Waarom eet je eik snachts? Wisselende diensten of gewoon trek?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarna ben ik aangekomen, maar dat was niet in rap tempo, ik kwam vorige maand pas weer wat aan nadat ik 91 KG bleef... daarna ben ik weer gaan eten s`nachts en toen ging het weer mis (maar ik at dan ook 8 -12 sneetjes brood s`nachts)
Dat voedsel is lichaamsvet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:21 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Als een auto gaat rijden moet ie toch alvorens benzine hebben. Het is hoe dan ook goed voedsel voor 't hardlopen ongeacht of je dik bent of niet.
Ik eet niet meer s`nachts al 2 weken niet meer, en in die 2 weken ben ik zo`n 4-5 kg kwijt geraakt alweer (Van 106 naar nu .. 99-100)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom eet je eik snachts? Wisselende diensten of gewoon trek?
Wat zou ik moeten doen om zóveel te verbranden?.. ik fietste 1,5-2 uur per dag.. en tegenwoordig loop ik 60 minuten per dag...quote:
Je hebt je metabolisme om zeep geholpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten doen om zóveel te verbranden?.. ik fietste 1,5-2 uur per dag.. en tegenwoordig loop ik 60 minuten per dag...
En ik ben 1x per week in de sportschool (Dan doe ik 30-60 minuten crosstrainer en buikspier oefeningen 3x 15)
Maar het lijkt me niet haalbaar (ondanks dat ik in 2 weken 4-5 kg ben kwijt geraakt sinds midden oktober)
De vezels in de banaan zorgen voor een landurig voldaan gevoel en het bevordert de stofwisseling, wat op z'n beurt weer de vetverbranding stimuleert. Het is juist een "superfood" onder de afvallers die bezig zijn met cardio.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat voedsel is lichaamsvet.
Hoezo heb ik dat?..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt je metabolisme om zeep geholpen.
Begin nou maar eerst met een normaal eetpatroon aan te leren.
Dat komt de rest straks wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |