Als VVD en CDA samen regeren ook hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef Luigi het volgende:
Als PvdA en VVD samen gaan regeren is de middenmoot altijd de klos namelijk.
Nou ja, Gelukkig kan ik nog gaan werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef Luigi het volgende:
Als PvdA en VVD samen gaan regeren is de middenmoot altijd de klos namelijk.
Ja en dat heeft dus niks te maken met welke partij uiteindelijk in het kabinet zitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Luigi het volgende:
Iedereen die denkt de komende 5 tot 10 jaar buiten schot te blijven leeft op Griekse voet en in een droomwereld. Vooruit denken mensen, de vooruitzichten waren er al een jaar of 5 he.
Wij hebben het opgelost met ouders onderling. Werkt prima. Voor ons dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Opa's en oma's... Mooi verhaal, maar mijn ouders zijn nog jong en ook die werken gewoon... Bij mijn opa en oma brengen... Zal ik 2 mensen van bijna 80 even niet lastig vallen met een dwarse kleuter en een klimgeit peuter... Daar zijn ze gewoon te oud voor.
Maar breng jij ook meer op met hogere opvangkosten, minder kinderbijslag en een inkomensafhankelijke zorgpremie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef Estrys het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende: [..] Ik kan creatief doen wat ik wil, maar 32 uur werken en een partner die 40 uur werkt, dan heb je gewoon opvang nodig.. Ja of ik moet minder gaan werken ja.. Dan vervalt de opvang, maar komt er ook minder binnen... En ik breng nog steeds meer op dan de opvang me kost.
Prima als dat kan ja... Maar ik vind het erg vervelend als ik zo moet leunen op een ander voor 4 dagen, en ik dus maar hooguit 1 dag andere kinderen zou kunnen opvangen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben het opgelost met ouders onderling. Werkt prima. Voor ons dus.
Ja, maar voor de kinderopvang telt het salaris van beiden he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er moet wel heel wat gebeuren wil ik niet meer opbrengen dan de stijging in kosten en dan verdien ik nog niet modaal in mijn eentje (omgerekend naar fulltime).
Ja, ik kan inderdaad thuis blijven en een beetje met mn poes spelen op een kratje schultebrau...quote:
Gewoon doen wat je moet doen om je dak boven je hoofd te behouden en je kinderen te eten te geven. De rest is bijzaak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik kan inderdaad thuis blijven en een beetje met mn poes spelen op een kratje schultebrau...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik kan inderdaad thuis blijven en een beetje met mn poes spelen op een kratje schultebrau...
Je wilt me he?quote:
Gewoon doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik had zojuist een mooi lek gevonden in het systeem van een ander bedrijf... Netjes gemaild natuurlijk en een bedankje terug... Zal ik nu terug mailen dat dat tevens mn sollicitatie was?
Maar dit zorggedoe is toch helemaal geen bezuiniging, maar gewoon inkomenspolitiek? Ik denk dat niemand daarop gerekend heeft hoor...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Luigi het volgende:
Iedereen die denkt de komende 5 tot 10 jaar buiten schot te blijven leeft op Griekse voet en in een droomwereld. Vooruit denken mensen, de vooruitzichten waren er al een jaar of 5 he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |