Volgens mij heb ik die 2e bij de Nike outlet in Amsterdam gezien, vast ook wel bij een van de outlet's in Nederland (Lelystad/Roermond).quote:Op maandag 15 april 2013 13:26 schreef LTCY18 het volgende:
Weet iemand waar ik deze twee jackets goedkoop (<¤50) kan krijgen?
PM kan ook altjd natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat echte shirt of gewoon hele goede neppe?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef ujjain het volgende:
Bestellen op www.9footballshirt.com gaat fout op de betaalpagina (Google Checkout) met foutmelding
"Unfortunately, this merchant no longer accepts payments through Google. We apologize for the inconvenience."
Dortmund shirt, 19 dollar....quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn dat echte shirt of gewoon hele goede neppe?
ja te mooi om waar te zijn iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dortmund shirt, 19 dollar....
Wat mij betreft zo nep als de tieten van Particia Paay.
Sick! Trainingskit? Wat was je kwijt?quote:Op zondag 28 april 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
wat weinig keuze op sites zoals bij voetbalshop.nliemand goede suggesties voor in de toekomst?
zojuist deze outfit besteld :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(klik om te vergroten)
Klopt. Relatief weinig, 55euro ong.quote:
Wel handig voor als het licht uitvalt bij een avondwedstrijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het 3D-shirt van dit jaar krijgen ze nu een glow in the dark shirt.
ik vind hem wel heel mooi moet ik zeggenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het 3D-shirt van dit jaar krijgen ze nu een glow in the dark shirt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef Shenkie het volgende:
Dat wordt wat met Suarez volgend jaar... Van zulke shirts word je psychisch onberekenbaar
laat maar daar hebben ze hem ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef Kn0x het volgende:
Hmm soccertriads verkoopt geen shirtjes meer. Nu maar even zoeken naar andere shops. Was op zoek naar de wat minder bekende shirts zoals Palermo, Milwall en St Pauli.
Adidas blijft kut met die wanstaltige strepen op de schouders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:22 schreef Wopper1 het volgende:
Chelsea Home2013/2014
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is het dus niet om gewoon een mooi degelijk voetbalshirt te maken
Serieus, niemand, maar dan ook niemand van de Ajacieden zit te wachten op die strepen op de schouders. Waarom blijven ze het dan ook doen ieder jaar? Dat lelijke logo op de borst is toch al meer dan genoeg.quote:
Gewoon marketing van Adidas, als je iemand ziet lopen met 3 strepen over zijn schouders is het van Adidas. Ze slaan wel door vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef J2T het volgende:
[..]
Serieus, niemand, maar dan ook niemand van de Ajacieden zit te wachten op die strepen op de schouders. Waarom blijven ze het dan ook doen ieder jaar? Dat lelijke logo op de borst is toch al meer dan genoeg.
Potverdikkeme.
Lijkt op een boevenpak...quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Monopoly_Man het volgende:
Keepersshirt van Liverpool ziet er wel strak uit.
[ afbeelding ]
Neejoh. Ik vind het zeker wat hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef J2T het volgende:
[..]
Adidas blijft kut met die wanstaltige strepen op de schouders.
voor mij iets te simpel helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:22 schreef Wopper1 het volgende:
Chelsea Home2013/2014
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk. Serieus, roze strepen en logo's? Waar de fuck is Adidas mee bezig?quote:
Heel fraai shirt! Simpel maar mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:22 schreef Wopper1 het volgende:
Chelsea Home2013/2014
[ afbeelding ]
Over lelijk gesproken zeg, tering......quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Bordeaux uit shirt.
Wel verfrissend. maar jammer dat het rood van de sponsor niet zo goed werkt met dat zwembroek roze.
Wie verzint die dingen zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel verfrissend. maar jammer dat het rood van de sponsor niet zo goed werkt met dat zwembroek roze.
'Verfrissend'quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
http://3.bp.blogspot.com/(...)13-14-Away-Kit-1.jpgquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
'Verfrissend'
Zo kan je het ook noemen, ja.
Nepshirts worden hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9footballshirts is kaputt, heeft er iemand alternatieven? Heb liever nepperds om in te sporten, de originelen zijn meer voor de kijk.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
stelletje straat allochtonen
Het thuisshirt is op het kraagje na (wat nu een soort van v-hals is geworden) volgens mij exact hetzelfde als dit seizoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef Rickazio het volgende:
GLORY TO THE COLOUR OF GRASS
[ afbeelding ]
Uitshirt kopen, die is ook veel mooier. Kraagje is ook de juiste 3-kleur van de stadquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het thuisshirt is op het kraagje na (wat nu een soort van v-hals is geworden) volgens mij exact hetzelfde als dit seizoen.
En daar durven ze dan zeker weer de volle prijs voor te vragen.
HEBBENquote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |