Ik ben voor het eerst in jaren fatsoenlijk op vakantie geweest dit jaar. En dat helemaal gratisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie kostte ons trouwens voor een week Parijs ongeveer 400 euro inclusief eten, drinken, benzine, camping en toeristenmeuk.
Luxe vakanties zijn voor mietjes.
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze mijn uitgaven aan luxeproducten ook terugstorten dan?
ik zal het gelijk ff checkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?
We verdienen allemaal te veel, dus zo hopen we ontslagen te worden.. zodat anderen voor ons kunnen werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk iedereen ook hard werken op dit moment!
Wat boeit jou het dat ik een vrije ochtend heb?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe ondertussen een cost roll-up en dat moet t systeem ff rekenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We verdienen allemaal te veel, dus zo hopen we ontslagen te worden.. zodat anderen voor ons kunnen werken
Ik ben gister tot tien uur doorgegaan, mag ik evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb verlof zeiksnor!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat hem leven in de aanname dat iedereen 60 uur per week werkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dat ik een vrije ochtend heb?
Survival of the fastestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Mijn geld wordt afpgepikt, en nou wordt mijn nieuwe topic ook nog afgepikt? Stomme armlastige!
Ik heb nog ruim 1.5 week aan overuren te verbranden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister tot tien uur doorgegaan, mag ik even
Maakt niks uit, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren over een lastenverzwaring.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maakt dat uit? Ik werk er hard voor.
Ik zou me daar totaal niet voor schamen. Toevallig net nog 5,5 vakantiedag gekocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schiet dit jaar, vanwege 3 vakanties (Australie, Portugal en Spanje) ook een beetje uit de bocht. Maar ach, de jaren daarvoor amper op vakantie geweest. Ik werk er voor, dus het mag
Ik sta op dit moment op nr 1 van de afdeling met meest opgenomen vrije dagen dit jaar zei mijn baas
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De harder werkenden moeten compenseren voor de minder hard werkenden. Want zo werkt het in dit land!
Ik zeur niet over de lasten verzwaring. Ik zeur wel over de proportie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niks uit, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren over een lastenverzwaring.
[..]
Ik zou me daar totaal niet voor schamen. Toevallig net nog 5,5 vakantiedag gekocht.
[..]
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...
Sarcasme, herken het!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...
Mag niet, volgens de mod is het eerlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de lasten verzwaring. Ik zeur wel over de proportie.
Binnenkort betaal ik lachend 400+ euro om dat zere been te laten behandelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, die was tegen het zere been blijkbaar
Nog geen cent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?
Twee man, Turkije effectief 10 dagen, 1600e alles bij elkaar (reis, hotel, eten, tripjes, drinken). Vind ik heel redelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in jaren fatsoenlijk op vakantie geweest dit jaar. En dat helemaal gratis
Ah, dan heb je nog maar 100 nog wat eigen risico over. regel meteen een andere blessure, dan krijg je eindelijke wat voor je betaalde geld!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort betaal ik lachend 400+ euro om dat zere been te laten behandelen.
Dat betaal ik van mijn verjaardagsgeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, dan heb je nog maar 100 nog wat eigen risico over. regel meteen een andere blessure, dan krijg je eindelijke wat voor je betaalde geld!
Nou ja, hij leek verdacht veel op al je andere posts, dus of je was toen ook sarcastisch, of het was in dit geval wel erg goed verstopt.quote:
Je moet het die scholen ook te doen geven. Ga het maar even organiseren, al dat geld rondsluizen. En voor het zelfde geld besluiten ze morgen weer wat anders en moeten ze 'm toch gaan innen ofzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Innen kunnen ze als de besten. Terugstorten daarentegen.
Ik vind de proportie tot 70k primaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de lasten verzwaring. Ik zeur wel over de proportie.
Moeten we de cake zelf betalen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stop mijn zorgverzekering gewoon, verhoog mijn uitvaart verzekering en met 30 jaar lig ik in mijn kist.
Jullie zijn uitgenodigd. Leuke thema meet.
Ik zou ook lachen als ik 400+ per maand moest betalen en dan nóg beter in de slappe was zat dan 80% van NL.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort betaal ik lachend 400+ euro om dat zere been te laten behandelen.
Acht dagen New York, 1200 euro voor de reis alleenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee man, Turkije effectief 10 dagen, 1600e alles bij elkaar (reis, hotel, eten, tripjes, drinken). Vind ik heel redelijk.
Daarintegen, Lowlands effectief 4 dagen, twee man, 900e alles bij elkaar
Alleen als jullie beloven niet te gaan zeiken over wie er meer cake heeft gesnoept en het totaalbedrag.quote:
En wie gaat de uitnodiging posten als jij dood bent?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stop mijn zorgverzekering gewoon, verhoog mijn uitvaart verzekering en met 30 jaar lig ik in mijn kist.
Hey babs! Hier hebben we onze nieuwe nationale feestdag!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vrouw is nog niet doodquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wie gaat de uitnodiging posten als jij dood bent?
Was dan ook met Sandy Airways gevlogen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht dagen New York, 1200 euro voor de reis alleenDure klotestad.
Ik had 2 weken kamperen in frankrijk. 0 euro.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar we nog fucking 30 jaar op moeten wachten. Anthraxx, kun je niet eerder dood gaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey babs! Hier hebben we onze nieuwe nationale feestdag!
Je kan het lijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had 2 weken kamperen in frankrijk. 0 euro.
Ohnee, op de heenweg heb ik de koffie betaald. 2,50.
Da's gemiddeld 18 cent per dag.
Moet je je voorstellen dat je dat betaald had om er nú te zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie heeft wel de kosten betaald?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had 2 weken kamperen in frankrijk. 0 euro.
Ohnee, op de heenweg heb ik de koffie betaald. 2,50.
Da's gemiddeld 18 cent per dag.
Gewoon afwachten. Nog 2 jaar en dan ben ik 30.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar we nog fucking 30 jaar op moeten wachten. Anthraxx, kun je niet eerder dood gaan?
Ik neem een papieren zak mee en jat extra plakjes cake mee. Scheelt weer een ritje naar de voedselbank die week.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen als jullie beloven niet te gaan zeiken over wie er meer cake heeft gesnoept en het totaalbedrag.
Post die hier ook?quote:
Ah zo bedoel je het. Ik dacht over 30 jaar. Nee, 2 jaar kunnen we wel wachten. Top!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon afwachten. Nog 2 jaar en dan ben ik 30.
Vrienden die mijn hulp nodig hadden op die vakantie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wie heeft wel de kosten betaald?
Het was uitgeroepen tot rampengebied dus met een beetje mazzel kreeg ik m'n geld terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je dat betaald had om er nú te zitten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met dit volk hier? Wat denk je zelf? Ze kijkt wel uit.
No offence aan Air, Lit en Bengel
kliekjesquote:
Ik ben uniekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kliekjes
"Want de mensen die ik ken en hier veel posten, zijn compleet anders dan de mensen die ik niet ken en hier veel posten"
Ik ken hier niemand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kliekjes
"Want de mensen die ik ken en hier veel posten, zijn compleet anders dan de mensen die ik niet ken en hier veel posten"
Homo!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand.
Jullie zijn in mijn ogen allemaal nerds
Dat zal stbaby leuk vinden om te horen. En toch ben ik meerdere malen op enkele meters afstand van je geweest. En heb je in stilte gade kunnen slaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken hier niemand.
Homoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand.
Nerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog nooit uitgescholden voor nerd
Ik ook! Nou ja, één keer dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal stbaby leuk vinden om te horen. En toch ben ik meerdere malen op enkele meters afstand van je geweest. En heb je in stilte gade kunnen slaan.
Dus naast dat je een nerd bent, nemen mensen geeneens de moeite meer om je uit te schelden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog nooit uitgescholden voor nerd
Wachtend op het vallen van de zeep?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal stbaby leuk vinden om te horen. En toch ben ik meerdere malen op enkele meters afstand van je geweest. En heb je in stilte gade kunnen slaan.
Nee, mij verlekkeren aan al die lekkere wijven die om hem heen stonden.quote:
quote:
quote:
Het is bij mij geen belediging maar een compliment, zo'n enorme nerd ben ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus naast dat je een nerd bent, nemen mensen geeneens de moeite meer om je uit te schelden?
Ze moeten te hard werken voor de zorgpremie dus daar is geen tijd voor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus naast dat je een nerd bent, nemen mensen geeneens de moeite meer om je uit te schelden?
Ik ken alleen Q. van 1x. Hij heeft mijn aanblik overleefd. Waarschijnlijk door het bier.quote:
Ik omring mij inderdaad graag met vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mij verlekkeren aan al die lekkere wijven die om hem heen stonden.
Jij werkt zeker in de farmacie,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze moeten te hard werken voor de zorgpremie dus daar is geen tijd voor.
Jij mag dat. Gelukkig ben je geen bedreiging.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik omring mij inderdaad graag met vrouwelijk schoon
Danseressen, modellen, actrices etc
Ik heb StBaby nog nooit ontmoet!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Griepvaccins maken!quote:
Ik bepaal anders wel met wie ze om mogen gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag dat. Gelukkig ben je geen bedreiging.
Ah, my bad...quote:
Mij welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
Q, HW en StBaby heb ik gezien. Voor de rest niemand in dit topic
Ik wist niet dat jij een stem hebt gehad in mijn rendez-vous met L.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik bepaal anders wel met wie ze om mogen gaan
Dus ik zou maar lief zijn tegen me
De lowlandsprogingen strandden steeds dus we hebben het dit jaar aan het toeval overgelaten. Ook niet gelukt.quote:
Engel! Maat, vriend! Lekkere reetridder van me! Wanneer gaan we een borrel doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bepaal anders wel met wie ze om mogen gaan
Dus ik zou maar lief zijn tegen me
Ik was alleen bekend met de wederzijdse interesse, niet met het stranden van de pogingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
De lowlandsprogingen strandden steeds dus we hebben het dit jaar aan het toeval overgelaten. Ook niet gelukt.
Welke L? Ik ken er meerderequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een stem hebt gehad in mijn rendez-vous met L.
Probeer ik je een keer uit te schelden, is het nog een complimentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mij geen belediging maar een compliment, zo'n enorme nerd ben ik.
Kratje bier?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Engel! Maat, vriend! Lekkere reetridder van me! Wanneer gaan we een borrel doen?
'Stating the obvious' is toch geen scheldenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Probeer ik je een keer uit te schelden, is het nog een compliment
Ja, voor sommige stammen is de term nerd een stapje omhoog, een compliment.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mij geen belediging maar een compliment, zo'n enorme nerd ben ik.
Sure! Ik betaal wel! Wat drinken de dames?quote:
You're doing the wrong onequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
't Is duidelijk, I'm doing it wrong.
Toch denk ik dat Erika Terpstra het niet waardeert als je dr "vadsige trol" noemt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Stating the obvious' is toch geen schelden
Tegenwoordig Wodka Limequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sure! Ik betaal wel! Wat drinken de dames?
Godver, zo houd ik toch geen geld meer over voor mijn zorgpremie!quote:
Nerd is ook een compliment. Ik ben het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor sommige stammen is de term nerd een stapje omhoog, een compliment.
Zoals daar zijn: de Feyenoorder, de PVV'er, de Korfballer, de Tokkie. En ga zo maar door
Olifantenhuid kweken. O wachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Erika Terpstra het niet waardeert als je dr "vadsige trol" noemt.
wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
Q, HW en StBaby heb ik gezien. Voor de rest niemand in dit topic
en mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef Pheno het volen gende:
[..]
Ik ken alleen Q. van 1x. Hij heeft mijn aanblik overleefd. Waarschijnlijk door het bier.
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nerd is ook een compliment. Ik ben het ook
Ach, je trekt ze een leuk verpleegstersuniformpje aan en je mag je hoofd vleien op hun boezems. Who needs real nurses?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godver, zo houd ik toch geen geld meer over voor mijn zorgpremie!
Leeft die nog?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Erika Terpstra het niet waardeert als je dr "vadsige trol" noemt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je trekt ze een leuk verpleegstersuniformpje aan en je mag je hoofd vleien op hun boezems. Who needs real nurses?!
Ja maar op het moment dat ik postte was jij er nietquote:
He, je bent hier nog!quote:
Sterven met een glimlachquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je echt zorg nodig hebt?
Boobies cure all.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ene is haar doctoraal aan het halen in robotica voor de zorg. Dus ik zou dan mijn geld op die inzetten! O wacht, en een ander studeert fysiotherapie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb StBaby nog nooit ontmoet!
O trouwens wel een paar dames zo op Lowlands. En MNR! Sorry!!
Die durven me WEL aan te spreken
Ik heb je denk ik wel gezien, maar wist het niet zeker, en durfde nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lowlandsprogingen strandden steeds dus we hebben het dit jaar aan het toeval overgelaten. Ook niet gelukt.
Zeven sessies maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, en een ander studeert fysiotherapie!
Watje..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik wel gezien, maar wist het niet zeker, en durfde niet
Oeh ik heb er een zie ik...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik wel gezien, maar wist het niet zeker, en durfde niet
Nou, dat dus precies. Ik zag er meerdere, en kies dan maar eens de goede.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dacht dat mijn blonde krulletjes en tengere lijfje wel opvielen.
AL heb ik wel iets van 5 dubbelgangers.
"Ik heb je gezien daar en daar!"
Uh nee, was ik niet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, stel dat het wel Ang3l was! Het was veel te warm om iets te doen!
Paspoort mee? En een vertaalcomputer?quote:
De echte steekt er met kop en schouders bovenuit. Onmiskenbaar herkenbaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Nou, dat dus precies. Ik zag er meerdere, en kies dan maar eens de goede.
Degene met de meeste lekkere wijven om zich heenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat dus precies. Ik zag er meerdere, en kies dan maar eens de goede.
Dan was ik het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dacht dat mijn blonde krulletjes en tengere lijfje wel opvielen.
AL heb ik wel iets van 5 dubbelgangers.
"Ik heb je gezien daar en daar!"
Uh nee, was ik niet.
Als ik naar jou op zoek ben, zie ik toch helemaal de vrouwen niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Degene met de meeste lekkere wijven om zich heen
zoals het hoort.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, pheno, joeB, het is toch XCOM geworden. En ik ben er blij mee. De tering wat een gaaf spel. En gewoon lekker moeilijk.
En net zoals het origineel is het gewoon herstartwaardig als die 2 majors door een dom foutje kapot geknald worden...quote:
heeft ie nou een buttplugje in de hand?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon kent me
Ze moest aan mij denken:
[ afbeelding ]
Ik heb echt al maanden niks groters dan een vinger er in gehad. Ik word burgelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heeft ie nou een buttplugje in de hand?
Het doel heiligt de middelen babs! Het doel heiligt de middelen!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik naar jou op zoek ben, zie ik toch helemaal de vrouwen niet meer
Wanneer komen de kinderen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt al maanden niks groters dan een vinger er in gehad. Ik word burgelijk
Onderdeel van het groeiproces, leren omgaan met teleurstellingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Crap, ik wil boodschappen doen, maar als ik de bezorging van nerd's game mis, doet ie me wat
Da's wel heel pervers om in je kont te stoppen.quote:
Dat laatste is heel vaak echt niet overbodig. Sommige kunnen ook echt geen nederlands.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paspoort mee? En een vertaalcomputer?
Tis babs.. je weet maar nooit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel pervers om in je kont te stoppen.
Mijn god, Babs! Snel! Stop er iets in wat op de EHBO post nog te verklaren is!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt al maanden niks groters dan een vinger er in gehad. Ik word burgelijk
yep. Maar doe eens Iron Man-mode. Dan kun je niet meer herstartenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En net zoals het origineel is het gewoon herstartwaardig als die 2 majors door een dom foutje kapot geknald worden...
Moet 'ie er wel eerst mee langs de HAP, anders krijgt 'ie nog een boete ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god, Babs! Snel! Stop er iets in wat op de EHBO post nog te verklaren is!
Echt he, uren in je basis en troepen gestopt, en je kan in principe prima zonder die 2 majors, maar toch, je wil het perfect houden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
yep. Maar doe eens Iron Man-mode. Dan kun je niet meer herstarten
Nee , hij wacht er al op sinds zijn verjaardagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdeel van het groeiproces, leren omgaan met teleurstellingen.
Maar het schijnt dat het best oke is om ezels te neuken.. tenminste in sommige landen zijn dat de hoeren. gaan de mannen leiver ezels neuken dan vrouwen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niet aan kinderen(of dieren... of kots)
zie ninja-editquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt he, uren in je basis en troepen gestopt, en je kan in principe prima zonder die 2 majors, maar toch, je wil het perfect houden.
Snap ik!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat het best oke is om ezels te neuken.. tenminste in sommige landen zijn dat de hoeren. gaan de mannen leiver ezels neuken dan vrouwen!
Best, maar het is niet voor mij. Ik hou het bij mensen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat het best oke is om ezels te neuken.. tenminste in sommige landen zijn dat de hoeren. gaan de mannen leiver ezels neuken dan vrouwen!
Ja, dat heb ik ook gehoord. Eerst een ezel neuken voordat je een vrouw neuktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie spreek jij? Ik hoor nooit zulke verhalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. Eerst een ezel neuken voordat je een vrouw neukt
Ik heb het gezien.. gleukkig niet livequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. Eerst een ezel neuken voordat je een vrouw neukt
Zelfs een heel stuk op tv geweest laatst met beelden en alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
Wie spreek jij? Ik hoor nooit zulke verhalen.
Was een keer op tv.. vast met spuiten en slikken enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
twijfel: reageren met 'dat'/ídem' oid of met 'of gewoon nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar het is niet voor mij. Ik hou het bij mensen.
Verhip, gemistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs een heel stuk op tv geweest laatst met beelden en al
Niet neuken is een keuze!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
twijfel: reageren met 'dat'/ídem' oid of met 'of gewoon niet
het laatste vind ik toch gewoon grappiger
Maarja, dan ben ik weer zo negatief
keuzes, keuzes...
Nou je weet wat je te doen staat! Programma gemisten... en dan met ezelsoortjes op door de wei hupsen.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene is haar doctoraal aan het halen in robotica voor de zorg. Dus ik zou dan mijn geld op die inzetten! O wacht, en een ander studeert fysiotherapie!
klopt, en ik doe net of ik 'm heel bewust maak.quote:
De ezels stonden vast aan een boom. Een soort van verkrachting.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Programma gemisten... en dan met ezelsoortjes
Misschien ben je te kritisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, en ik doe net of ik 'm heel bewust maak.
Ah nee, nu vind ik het zieligquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De ezels stonden vast aan een boom. Een soort van verkrachting.
Ik woon naast iemand met een ezelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd of ik heel bewust nog single benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, en ik doe net of ik 'm heel bewust maak.
Een josti moet het toch ergens op leren?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef L-E het volgende:
Op de kinderboerderij hier staan ook twee ezels. Zaza en Funny. Ik snap ineens waarom het wemelt van de mannelijke vrijwilligers op die kinderboerderij.
Dat moet helemaal niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een josti moet het toch ergens op leren?!
Misschien elkaar neuken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
En dat je er dan met een kennis (homo) achter komt dat je dezelfde hetero als fuckbuddy gebruikt
Ik neuk geen bekenden.quote:
Nee ik vind dat je dat best tussen aanhalingstekens mag zetten.quote:EN is de term hetero wel op zijn plaats als iemand met mannen neukt?
Dat gebeurde hier ook met twee colleag'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
En dat je er dan met een kennis (homo) achter komt dat je dezelfde hetero als fuckbuddy gebruikt
Dan snap ik waarom al je relaties vroeg stranden. Zodra het bekende zijn stopt de seks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk geen bekenden.
En niet mijn type.
[..]
Nee ik vind dat je dat best tussen aanhalingstekens mag zetten.
Tenzij je vindt dat er ook sprake moet zijn van "verliefd kunnen worden op" ipv slechts fysiek seks.
Ik heb het zelfs een keer gehad dat we met 3 jongens van eenzelfde theaterproject zaten te kletsen, beide woonden bij me om de hoek (iedere een andere hoek).... en dat bleek dat we alle DRIE dezelfde vent dedenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier ook met twee colleag's
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom al je relaties vroeg stranden. Zodra het bekende zijn stopt de seks.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een keer gehad dat we met 3 jongens van eenzelfde theaterproject zaten te kletsen, beide woonden bij me om de hoek (iedere een andere hoek).... en dat bleek dat we alle DRIE dezelfde vent deden
Small world.
Ik stelde me dan zo voor dat ie gewoon ff een blokje deed
misschien, maar dan nog is dat zeker niet het enige probleemquote:
Ja die is best wel klein ja, denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]Heb jij het idee dat de gaywereld klein is? Ik zie namelijk wel dat veel van mijn gay facebookvrienden ook weer vrienden van elkaar zijn, terwijl ik ze van andere dingen ken
Ja maar soms... Heel somsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja. Klopt.
Maar goed, ik vind het niet fijn om een goede bekende als fuckbuddy te nemen. Vragen om ellende!
Verwerpelijk jullie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet in enen denken aan die slechte grap over hoe een Ethiopiër uit de boom valt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Godtje het volgende:
Je kan ze zo ver werpen vanwege de HIV die alle homo's hebben
Het is herfst dus toepasselijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet in enen denken aan die slechte grap over hoe een Ethiopiër uit de boom valt.
Daar had ik laatst nog een goed filmpje over. Eens kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk geen bekenden.
En niet mijn type.
[..]
Nee ik vind dat je dat best tussen aanhalingstekens mag zetten.
Tenzij je vindt dat er ook sprake moet zijn van "verliefd kunnen worden op" ipv slechts fysiek seks.
Allemaal logischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een goed filmpje over. Eens kijken of ik hem nog kan vinden.
Ja
Ja vond ik ook.quote:
God, ik weet nog dat ik ooit had gezegd dat ik een vagina er gewoon niet heel appetijtelijk uit vind zien in close-up. Ik moest toen wel een kasthomo zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Ook ideaal als er weer eens een 'dan ben je homo' discussie los barst in mijn forum.
Gewoon je lenzen uit doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
God, ik weet nog dat ik ooit had gezegd dat ik een vagina er gewoon niet heel appetijtelijk uit vind zien in close-up. Ik moest toen wel een kasthomo zijn
Waarom zou je janken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh bijna het eind van mijn tentamens gehaald zonder janken! En toen struikelde ik toch nog vlak voor de finisch
Wat natuurlijk niet waar is. Dan ben je al lang schreeuwend die kast uit gekomen met een roze boa om je nek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
God, ik weet nog dat ik ooit had gezegd dat ik een vagina er gewoon niet heel appetijtelijk uit vind zien in close-up. Ik moest toen wel een kasthomo zijn
Was het zo erg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh bijna het eind van mijn tentamens gehaald zonder janken! En toen struikelde ik toch nog vlak voor de finisch
Dan zie je het niet meer goedquote:
stress, korte nachten, faalangst, onzekerheid, identiteitscrisis etcquote:
Leuke geintjes zijn dat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. collega noemt een klant van ons 'Herpes'de naam lijkt er wel verdomt veel op, maar echt steevast elke keer.
Het ding ziet er toch ook wel een beetje uit als Cthulu's schuilplaats?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
we zullen zien... ik moet er ocer een paar uur nog 1quote:
Als een platgeslagen kipfiletquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ding ziet er toch ook wel een beetje uit als Cthulu's schuilplaats?
Aah in die zin.. ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stress, korte nachten, faalangst, onzekerheid, identiteitscrisis etc
Is het van belang dan om alle details goed te zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Dan zie je het niet meer goed
Ik ben het er overigens mee eens, heb nog niet veel mooie vagijns gezien. Wel geile. Dat wel.
Ik denk altijd meer aan kipfilets, maar goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ding ziet er toch ook wel een beetje uit als Cthulu's schuilplaats?
Lol dat zou wel geinig zijn. Ik zal er nooit achterokmenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Leuke geintjes zijn dat.
Totdat je een keer per-ongeluk de telefoon ermee beantwoord
Dat gaat een duur geintje worden, nu na al die geheugentraining.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we zullen zien... ik moet er ocer een paar uur nog 1
Waar ik het meest tegen op zie
daarna ga io die cocktails drinken die ik toen met jou ook had
tot alle kennis weer is dood gemaakt
Ik zou dan voor kalkoen gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk altijd meer aan kipfilets, maar goed
Succes en proost al vast.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we zullen zien... ik moet er ocer een paar uur nog 1
Waar ik het meest tegen op zie
daarna ga io die cocktails drinken die ik toen met jou ook had
tot alle kennis weer is dood gemaakt
Neuh, niet ALLE details. Maar soms best interessantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het van belang dan om alle details goed te zien?
ze zijn erg alcoholischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat gaat een duur geintje worden, nu na al die geheugentraining.
En dat ik berichten krijg die kennelijk niet voor mij bedoeld zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, hoe vaka gata die DM wel niet stuk?
Zo vaak die melding dat ie stuk is gegaan en ik evt berichten gemist kan hebben
Same, tis redelijk rustig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg helemaal niks (leuks) via DM.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Same, tis redelijk rustig.
en als ik hoor dat het stuk is.. dan heb ik toch nooit wat gekregen
Ik heb er af en toe van die "hetero's" op die dan iets willen uitproberenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg helemaal niks (leuks) via DM.
oeh dat is wel tofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat ik berichten krijg die kennelijk niet voor mij bedoeld zijn
Dat is wel irritantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb net in de trein wel 100x geprobeerd een DM te versturen, kwam niets aan.
Iets anders dan of de DM werkt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er af en toe van die "hetero's" op die dan iets willen uitproberen
Jazeker. Heb hem al vele malen leeg moeten gooien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Kan je DM-box eigenlijk ook vol zijn?
Krijg je daar bericht over?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jazeker. Heb hem al vele malen leeg moeten gooien.
Zou wle lachen zijn, maar 'gelukkig' nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of heb je ze wel alle 100 gehad?
Via DM... als het werkt.quote:
"kijk mij eens populair zijn"-postquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jazeker. Heb hem al vele malen leeg moeten gooien.
Bij mij in het appartementencomplex huren ze een kelderbox om de post te verdelen voor de wijk. Laatst als agendapunt op de vergadering van vereniging van eigenaren:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:43 schreef missbehavin het volgende:
Klote post.nl. Of ze komen helemaal niet, of gewoon een uur te vroeg
Nog altijd beter dan de DM-functie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:43 schreef missbehavin het volgende:
Klote post.nl. Of ze komen helemaal niet, of gewoon een uur te vroeg
Dat je DM's een uur te vroeg komen zou ook wel kut zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de DM-functie.
Smerigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij in het appartementencomplex huren ze een kelderbox om de post te verdelen voor de wijk. Laatst als agendapunt op de vergadering van vereniging van eigenaren:
"Klachten over het wildplassen in de kelderboxen door bezorgers van PostNL"
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij in het appartementencomplex huren ze een kelderbox om de post te verdelen voor de wijk. Laatst als agendapunt op de vergadering van vereniging van eigenaren:
"Klachten over het wildplassen in de kelderboxen door bezorgers van PostNL"
\Had je maar geen boodschappen moeten doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik moet dus straks gaan uitleggen waarom het pakje waar hij al maanden op wacht er niet is.
Komt hij nog wel morgen terug? Of is het zo'n luie hond die gelijk zijn spullen op het postkantoor bezorgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik moet dus straks gaan uitleggen waarom het pakje waar hij al maanden op wacht er niet is.
Ja dat krijg ik vast te horen.. Wat is belangrijker, eten of ACIII freedom edition?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Had je maar geen boodschappen moeten doen
'boodschappen' keihard liggen vingeren bedoel je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Had je maar geen boodschappen moeten doen
Morgen ja. Mijn autist wil het NUquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Komt hij nog wel morgen terug? Of is het zo'n luie hond die gelijk zijn spullen op het postkantoor bezorgt?
Die van mij doet dat altijd. En daarna zeikt hij vast tegen mijn kelderdeur aan.
Dan had ze de deur ook wel open kunnen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'boodschappen' keihard liggen vingeren bedoel je.
Het antwoord op die vraag kan ik wel raden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat krijg ik vast te horen.. Wat is belangrijker, eten of ACIII freedom edition?
Dat had ik wel onderbroken voor de post.nl dudequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'boodschappen' keihard liggen vingeren bedoel je.
Eten mag op elke leeftijd, ACIII pas vanaf 18 jaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik vast te horen.. Wat is belangrijker, eten of ACIII freedom edition?
had ie thuis moeten werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eten mag op elke leeftijd, ACIII pas vanaf 18 jaar...
Dat vindt zijn juf niet goedquote:
Kutjuf.quote:
Briljant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Eten mag op elke leeftijd, ACIII pas vanaf 18 jaar...
Wat iemand in zijn onderbroek is heel raar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
Een pakketje van mij was bij m'n onderburen bezorgd.. dus ik kloppen, doet niemand open.
|Wordt er paar minuten later op mijn deur geklopt.. doe open.
De onderbuurjongen met m'n pakketje. Zegt hij er heel leuk bij "ja ik stond in m'n onderbroek"
ZEG DAN NIETS!!! Ik hoef de reden niet te weten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja, zeggen dat ie hem pas op z'n 18e verjaardag krijgt, dat gaat feest worden
Nou, zo'n oversized, witte slobberonderbroek van de Hema is niet heel aantrekkelijk om te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
Wat iemand in zijn onderbroek is heel raar?
Dat niet, maar wil het niet weten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat iemand in zijn onderbroek is heel raar?
16de dan, in Nederland is tot PEGI 16 de leeftijdsgrens, 18 is niet wettelijk verboden te verkopen aan 17 jaar en jonger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja, zeggen dat ie hem pas op z'n 18e verjaardag krijgt, dat gaat feest worden
Ik ben een te grote softie daarvoor...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljant!
missb zo van: Of je houdt nu je kop en wacht nog een dag, zo niet, dan laat ik je wachten tot je 18e.
Dat liet hij dan ook niet zienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zo'n oversized, witte slobberonderbroek van de Hema is niet heel aantrekkelijk om te zien.
Zulke spellen maken kinderen agressief, zie ik alweer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Dan maakt ie me af, vilt me en draagt ie me als jas denk ik
Heeft ie toch al mogen oefenen voor ACIIIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan maakt ie me af, vilt me en draagt ie me als jas denk ik
Moederliefde!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een te grote softie daarvoor...
Een tristan in de dop op deze manierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een te grote softie daarvoor...
Misschien moet hij wat minder gewelddadige spelletjes spelen op zijn leeftijd...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Eerder het niet hebben van zulke spellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke spellen maken kinderen agressief, zie ik alweer.
Hij kan NU een draai om zijn oren krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen ja. Mijn autist wil het NU
Als ie 'm dan maar wel uitspeelt!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ie toch al mogen oefenen voor ACIII
Door de bomen sluipen met zijn hidden blades?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ie toch al mogen oefenen voor ACIII
Maar is wel aangeraden o'nie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
16de dan, in Nederland is tot PEGI 16 de leeftijdsgrens, 18 is niet wettelijk verboden te verkopen aan 17 jaar en jonger.
Ja vastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tristan in de dop op deze manier
Nee joh, hij speelt hem drie uur, smijt zijn controller door de kamer en kijkt er dan niet meer naar om.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ie 'm dan maar wel uitspeelt!
Dat heet opvoeden en dat mag niet van de regering.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kan NU een draai om zijn oren krijgen.
Zie je 'm al gaan door een winkelcentrum in AC stylo?quote:
Ik moet ineens aan Southpark denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, maar dat zegt dus geen donder.quote:
Of de moeder is een te grote softie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heet opvoeden en dat mag niet van de regering.
Je kan aardig wat dode maken met je hidden blades.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je 'm al gaan door een winkelcentrum in AC stylo?
Waar woont ze ook alweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef Godtje het volgende:
Je kan aardig wat dode maken met je hidden blades.
Als je ze dan ook nog ens met gif doet dan merkt helemaal niemand het.
Het zegt iig voldoende dat een PEGI 18 aan een 12-jarige misschien niet zo'n heel goed idee is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |