Ik ben voor het eerst in jaren fatsoenlijk op vakantie geweest dit jaar. En dat helemaal gratisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie kostte ons trouwens voor een week Parijs ongeveer 400 euro inclusief eten, drinken, benzine, camping en toeristenmeuk.
Luxe vakanties zijn voor mietjes.
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze mijn uitgaven aan luxeproducten ook terugstorten dan?
ik zal het gelijk ff checkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?
We verdienen allemaal te veel, dus zo hopen we ontslagen te worden.. zodat anderen voor ons kunnen werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk iedereen ook hard werken op dit moment!
Wat boeit jou het dat ik een vrije ochtend heb?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe ondertussen een cost roll-up en dat moet t systeem ff rekenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We verdienen allemaal te veel, dus zo hopen we ontslagen te worden.. zodat anderen voor ons kunnen werken
Ik ben gister tot tien uur doorgegaan, mag ik evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb verlof zeiksnor!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat hem leven in de aanname dat iedereen 60 uur per week werkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dat ik een vrije ochtend heb?
Survival of the fastestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Mijn geld wordt afpgepikt, en nou wordt mijn nieuwe topic ook nog afgepikt? Stomme armlastige!
Ik heb nog ruim 1.5 week aan overuren te verbranden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister tot tien uur doorgegaan, mag ik even
Maakt niks uit, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren over een lastenverzwaring.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maakt dat uit? Ik werk er hard voor.
Ik zou me daar totaal niet voor schamen. Toevallig net nog 5,5 vakantiedag gekocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schiet dit jaar, vanwege 3 vakanties (Australie, Portugal en Spanje) ook een beetje uit de bocht. Maar ach, de jaren daarvoor amper op vakantie geweest. Ik werk er voor, dus het mag
Ik sta op dit moment op nr 1 van de afdeling met meest opgenomen vrije dagen dit jaar zei mijn baas
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De harder werkenden moeten compenseren voor de minder hard werkenden. Want zo werkt het in dit land!
Ik zeur niet over de lasten verzwaring. Ik zeur wel over de proportie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niks uit, maar dan vind ik niet dat je mag zeuren over een lastenverzwaring.
[..]
Ik zou me daar totaal niet voor schamen. Toevallig net nog 5,5 vakantiedag gekocht.
[..]
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...
Sarcasme, herken het!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die veel verdienen zijn niet automatisch hard werkenden, mensen die weinig verdienen zijn niet automatisch minder hard werkenden. Het zou relatief nog wel eens andersom kunnen zijn...
Mag niet, volgens de mod is het eerlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de lasten verzwaring. Ik zeur wel over de proportie.
Binnenkort betaal ik lachend 400+ euro om dat zere been te laten behandelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, die was tegen het zere been blijkbaar
Nog geen cent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij het al terug trouwens of trekken ze er ook nog flink rente overheen?
Twee man, Turkije effectief 10 dagen, 1600e alles bij elkaar (reis, hotel, eten, tripjes, drinken). Vind ik heel redelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in jaren fatsoenlijk op vakantie geweest dit jaar. En dat helemaal gratis
Ah, dan heb je nog maar 100 nog wat eigen risico over. regel meteen een andere blessure, dan krijg je eindelijke wat voor je betaalde geld!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort betaal ik lachend 400+ euro om dat zere been te laten behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |