abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118918621
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Raar bericht. Als ik niet optimaal rijd met een auto is het logisch dat 'ie het opgegeven verbruik niet haalt. Als je optimaal rijdt met zo'n auto (veel opladen, veel elektrisch rijden) dan haalt 'ie het opgegeven verbruik wel, zo niet dan wordt het inderdaad een stuk minder.
Kortom. De MRB-vrijstelling is om zeep geholpen door het gelobby van een van onze prinsen met zijn elektrische autosekte en niet te vergeten de importfraudeurs met hun stinkende Golfjes 2 met moderne TDI techniek (na ombouw) en de ransapen die woonwerk zijn gaan rijden met een gore 190D.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:58:58 #277
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118918677
politiek _O-

nuff said
pi_118927346
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Kortom. De MRB-vrijstelling is om zeep geholpen door het gelobby van een van onze prinsen met zijn elektrische autosekte en niet te vergeten de importfraudeurs met hun stinkende Golfjes 2 met moderne TDI techniek (na ombouw) en de ransapen die woonwerk zijn gaan rijden met een gore 190D.
rot een eind op man jaloerse rat :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_118927444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
Je zal maar deze Tatra T613 rijden en dan...

Toch 1700 kilo...
Blergh, als de tarieven hetzelfde blijven ga ik van ¤0 naar ¤70 per maand wegenbelasting. Dat is even ¤840 per jaar extra dokken. Veel erger nog dus dan die zorgpremie :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 7 november 2012 @ 15:52:07 #280
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118939099
Hebben "de echte liefhebbers" zich al gerealiseerd dat oude auto's straks veel goedkoper zullen worden? Een 26 jaar oude auto die nu voor 7000 euro verkocht wordt, is straks vrijwel niets meer waard! Die koop je dan goedkoper dan een 15 jaar oude auto.
censuur :O
pi_118943673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Hebben "de echte liefhebbers" zich al gerealiseerd dat oude auto's straks veel goedkoper zullen worden? Een 26 jaar oude auto die nu voor 7000 euro verkocht wordt, is straks vrijwel niets meer waard! Die koop je dan goedkoper dan een 15 jaar oude auto.
hmm. Dat zou idd wel leuk zijn. Ben nog steeds van plan namelijk volgend jaar een klassieker aan te schaffen (Fiero of een ouwe 4kante Lada, als 't ff kan 2102 met dikke velgen :D ) en als auto's van die leeftijd nu plots een stuk goedkoper worden is dat een leuke compensatie..
Dit is een Signature....
pi_118944173
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

rot een eind op man jaloerse rat :')
In dat laatste punt heeft ie gelijk, hoor.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_118944221
quote:
Hebben "de echte liefhebbers" zich al gerealiseerd dat oude auto's straks veel goedkoper zullen worden?
ja, of gesloopt. en dat is nou dus juist niet de bedoeling. }:|
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_118945343
Of stilgezet in een schuur, of in onderdelen verkocht.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_118946016
quote:
die 'echte liefhebbers' hebben zelf al een auto die ook gekelderd is. Het is net als met aandelen, na een flinke daling heb je soms ff geen geld om op een gunstig moment in te stappen :+
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 18:55:32 #286
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_118946150
quote:
Nee, die gaan gewoon het land uit.. sterker nog, als dat gebeurd word het hier een walhalla voor autohandelaartjes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_118948040
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, die gaan gewoon het land uit.. sterker nog, als dat gebeurd word het hier een walhalla voor autohandelaartjes.
al die stinkhokken nederland uit O+ behalve de echte mooie, die worden gewoon geschorst. _O_
pi_118950953
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Skv het volgende:

[..]

In dat laatste punt heeft ie gelijk, hoor.
ik heb geen EEN buitelander gezien met een 1.9tdi mk2 golf/jetta.

Alle tdi/1.9 mk2's die ik gezien heb (en dat zijn een stuk of 10/15) zijn allemaal van hollanders.
Simpel snel ff als voorbeeld: T42 met zijn 1.9 mk3 diesel motor in zijn passat.. ;)
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_118957134
Hahaha ik zie alleen maar mohammeds rijden met golfjes 2 diesel :')
pi_118958187
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hahaha ik zie alleen maar mohammeds rijden met golfjes 2 diesel :')
Ja.. maar geen een met een tdi blok Judas..
Quote van Tjabbo:
pi_118958509
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja.. maar geen een met een tdi blok Judas..
Boeiend, diesel blijft diesel.
pi_118958672
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Boeiend, diesel blijft diesel.
Nee. Sorry David, zit een behoorlijk verschil in tussen een oldie diesel blok en een geavanceerd tdi motor.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_118958996
Echte liefhebbers van oldtimers rijden alleen in het weekend of met goed weer. Ik ben er voor dat ze alleen oldtimers op benzine vrijstellen van belastingplicht. :)
pi_118959340
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Echte liefhebbers van oldtimers rijden alleen in het weekend of met goed weer. Ik ben er voor dat ze alleen oldtimers op benzine vrijstellen van belastingplicht. :)
onderbouw eeens waarom benzine wel maar diesel niet..
Quote van Tjabbo:
pi_118960135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

onderbouw eeens waarom benzine wel maar diesel niet..
Wat ik net al aangaf. Een oldtimer moet een hobby/liefhebberij zijn. Geen fiscaal voordeeltje. Daarbij is een golf 2 geen oldtimer maar eerder een te goed gebouwde auto die te lang mee gaat. Het is toch te gek voor woorden dat een Passat CC met roetfilter en nox filter 2400 euro per jaar belasting moet betalen en jij met je stink diesel niks....
pi_118960342
Een weekend kenteken aka weekenteken is de optie.
pi_118960524
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wat ik net al aangaf. Een oldtimer moet een hobby/liefhebberij zijn. Geen fiscaal voordeeltje. Daarbij is een golf 2 geen oldtimer maar eerder een te goed gebouwde auto die te lang mee gaat. Het is toch te gek voor woorden dat een Passat CC met roetfilter en nox filter 2400 euro per jaar belasting moet betalen en jij met je stink diesel niks....
en een hobbyist/liefhebber mag geen diesel rijden? Ik ben een hobbyist en liefhebber v.d. golf 2..

Ter informatie, mijn golf is geboren als een benzine, maar ik verkies de velemalen zuiniger em schoner diesel blok 10x boven de ouderwetse vervuilende benzine slurpende 1.3 carburateur blok..
Quote van Tjabbo:
pi_118960572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Een weekend kenteken aka weekenteken is de optie.
nee.. hoezo? Gewoon laten zoals het is en niet mierenneuken.
Quote van Tjabbo:
pi_118966754
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

en een hobbyist/liefhebber mag geen diesel rijden? Ik ben een hobbyist en liefhebber v.d. golf 2..

Ter informatie, mijn golf is geboren als een benzine, maar ik verkies de velemalen zuiniger em schoner diesel blok 10x boven de ouderwetse vervuilende benzine slurpende 1.3 carburateur blok..
Net alsof je opgefokte TDI zonder kat minder vervuilend is als de originele motor die er in zat... :') Daarbij rij je ook meer omdat je lekker goedkoop kan tanken.
pi_118966769
Merk toch wel dat er hier en daar een user zich aangesproken voelt en daar vrij typisch op reageert. Het is nu eigenlijk heel simpel.

Als de MRB-vrijstelling verdwijnt en bepaalde "liefhebbers" verkopen daarna "ineens" hun diesel vanwege "uiteenlopende redenen".. dan weet ik genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')