Ja en dat zet je ook meteen aan het denken, dat je er zo eenvoudig voor slaagt. Je mag dus 21 fouten hebben op 70 vragen, dat bepaalt ook de waarde van het papiertje vind ik. Oftewel ik ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
TM, dat moet wel lukken dan ja.
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik in een halfuurtje echt alle vragen had gemaakt en voor de zekerheid ook nog maar 3x gecheckt![]()
Ik kan me nog een psychologietentamen herinneren, 'inleiding in' was het geloof ik, heel algemeen iig. Multiple choice, binnen een kwartier stond ik weer buiten. Had uiteindelijk een 9,5, driekwart was gezaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
TM, dat moet wel lukken dan ja.
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik in een halfuurtje echt alle vragen had gemaakt en voor de zekerheid ook nog maar 3x gecheckt![]()
Hier was het kiezen uit 3, waarvan er 1 sowieso al afviel omdat dat echt nergens op sloeg. En dan was het meest complete van de 2 meestal de juiste.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:07 schreef LadyBlack het volgende:
Multiple choice kan echt minfuck zijn, dat je veel te moeilijk gaat nadenken... Wij hadden dat gelukkig nooit.
Ik moet er uit maar mn bedje is zo heerlijk warmen erbuiten is het ijskoud
Prachtig recept, ik ga er eens tijd voor makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Mocht iemand dit recept willen gaan maken: Er staat weliswaar 20 cookies, maar dan moet je denken aan dit formaat dus ik zou er wat minder maken als je niet hoeft te trakteren
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef B.ertha het volgende:
Haha, en dan met het bord rondjes draaien bij de uitgang?
Beetje wuiven om de lucht te verspreiden?
Ik mis D) het luik weer dichtdoenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus wat moet je doen als je een gat in een vloer ziet?
A) De uitvoerder waarschuwen
B) Afzetten met linten
C) Afdekken met een voldoende stevig materiaal
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Prachtig recept, ik ga er eens tijd voor maken
I like your thinking. Ik ben ook niet zo van de walnotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabel
Walnoten altijd vervangen door pecannotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabel
En ook dat is een goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Walnoten altijd vervangen door pecannoten
E) je schoonmoeder in de kruipruimte jagen en het luik weer dichtdoen en goed verzegelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik mis D) het luik weer dichtdoen
da's heul nie. Ik lust ze ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Medestanders!
Ik ben hier altijd de enige die geen walnoten lust
F) blij zijn dat het niet een vloer in je gat isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
E) je schoonmoeder in de kruipruimte jagen en het luik weer dichtdoen en goed verzegelen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cookies heb ik ook. Ik moet ze accepteren als ik fok wil gebruiken
Ik hou ook niet van walnotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Medestanders!
Ik ben hier altijd de enige die geen walnoten lust
ik mis D: doorlopen en doen of je niets gezien hebt. Dit kost me allemaal tijd en die heb ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier was het kiezen uit 3, waarvan er 1 sowieso al afviel omdat dat echt nergens op sloeg. En dan was het meest complete van de 2 meestal de juiste.
En heel veel dingen waren erg vanzelfsprekend, het ging over veiligheid op de werkplek.
Dus wat moet je doen als je een gat in een vloer ziet?
A) De uitvoerder waarschuwen
B) Afzetten met linten
C) Afdekken met een voldoende stevig materiaal
Ik bedoelde dan ook: hier in Groningen, IRLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier, al 4 die er niet van houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |