SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:36 schreef xminator het volgende:
OP is al circa 4 topics anders en niemand die het opmerkt.
Oki! Meerijden is ook 'n optie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Oke, top!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oki! Meerijden is ook 'n optie.
Ben flexibel.
En nu slapen. Truste!
Volgens mij hebben ze het over Mahzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Ga je oud & nieuw in roffa vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Jep! Althans dat beweerd hij.quote:
Zargon mag met de bon langskomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Oke, wordt waarschijnlijk 90% hele avond lang bij mahzen eten+drinken. Dus één bon hopelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijequote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je oud & nieuw in roffa vieren?
[..]
Jep! Althans dat beweerd hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |