Gelijk heeft hijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.quote:
Tonny, die vind ik echt geniaal, gaan we nog veel van horenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.
Alles geloven ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Tottenham wil AlderweireldHier moet Vertonghen wel achter zitten want Alderweireld speelt nu al boven zijn plafond.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Na zolang, dan toch eindelijk.
Aanbid hier vandermar
[..]
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn cd-drive van de xbox gaat niet meer open
Hij is openquote:
Jatocchhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
JEZUSSSS wat een geil wijf die Melanie Iglesias
gelukkig maar, opdonderen met die debiel, zwakste schakel in heel feyenoord, kan je inderdaad beter vilhena neerzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
http://www.b2s.nl/hardbassquote:
Ja veruit beste deel uit de reeksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Assasins Creed 3 goed genoeg om zometeen naar de MM te gaan?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Voor(t) wat hoort wat, zeker als hij niet echt voldoet. EIndelijk Vilhenaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.
Briand RM of Menezquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
Waar selecteer je jouw spelers op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |