Voor(t) wat hoort wat, zeker als hij niet echt voldoet. EIndelijk Vilhenaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.
Briand RM of Menezquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
Waar selecteer je jouw spelers op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Michaelvanb het volgende:
Weet iemand nog een leuk 352 team voor ~250k?
Graag Brazilianen en/of Nederlanders.
kan niks op futhead vinden
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.quote:
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.
ja heb ook zoiets gehad paar weken terug: http://www.futhead.com/fifa/squads/132432/quote:
bron?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef Alovenac het volgende:
PSG bereid om 300 miljoen te betalen voor CR7!
Nice goed idee! Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijnquote:
quote:
?quote:MADRID - Het kapitaalkrachtige Paris Saint-Germain bereidt opnieuw een duizelingwekkende transfer voor. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport voeren de Arabische eigenaren van 'PSG' verkennende gesprekken met trainer José Mourinho en superster Cristiano Ronaldo van Real Madrid. De club uit Parijs zou 100 miljoen euro overhebben voor het Portugese duo.
Ronaldo liet onlangs doorschemeren ongelukkig te zijn in Madrid. Volgens Spaanse media is de Portugese aanvaller ontevreden met zijn salaris (14 miljoen euro) bij de 'Koninklijke'. Bij Paris Saint-Germain kan hij wel jaarlijks zijn gewenste 18 miljoen euro opstrijken, zo denkt de Italiaanse sportkrant te weten.
Paris Saint-Germain smeet afgelopen zomer al met tientallen miljoenen voor onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijn
CDM makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
Krijg ben arfa niet 9 chem
[ afbeelding ]
Ben net bezig met een soortgelijk team.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je plaatje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ben net bezig met een soortgelijk team.
Heb op de RM gewoon Menez staan. Zometeen even kijken of dat wat is.
Je moet er een RM van makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Lavezzi mag ook wel weg, dan hoef ik sakho ook niet en kan ik diakité weer gebruiken..
Wil dat mijn buitenste wel een beetje snel zijn, snelheid van arfa en skills is prima. Lavezzi hoeft op zich niet..
Ik heb hem gewoon altijd op CDM hoor, samen met Modricquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |