Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duur
Dat is waar ja, voor zijn naam betaal je al meer en hij zal alleen maar stijgen inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isElke speler uit TOTW 1 is duur of gaat duur worden des te meer tijd passeert. Henry is bovendien een legende en heeft goede stats
Dat klopt zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef vandermar het volgende:
IF Henry was vorig jaar 100x beter dan die van nu! Zijn toty was al helemaal
Vorig jaar was die beterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef MartijnTor het volgende:
RonaldinhoIF vind ik dit jaar ook een heldje
Doe mij maar sneeuwwitje danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Zoeken jullie vast allemaal even één versie uit voor kerstmis?
wat is dezequote:SORRY!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Neves had vorig jaar een baze schot, volgens mij een longshot en shotpower ver in de 90quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar was die beter
De gewone Ronaldo was vorig jaar al een baasliep 1 op 1 als CF bij mij in 4-2-3-1. Soms wanneer hij scoorde hoorde je Evert
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vond ik leuk
IF Thiago Neves was vorig jaar mijn favoriete IF. Als CF in 4-2-3-1liep beter dan 1 op 1 en zijn schot
zo ziek
Inderdaad, vooral toen ze 150 BIN hadden gefixt. Maar de belangrijke dingen fixen ze dus nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
Na elke onderhoud gaat FIFA juist achteruit merk ik![]()
![]()
![]()
geluid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)reading-arsenal.html
Ik ga even nagenieten
Nu heb je geen leveeeeeeeeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
Tot hoe laat doet FUT het niet? Ik kan niet inloggen..
Even een Engelse formele brief oefenen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
Tot hoe laat doet FUT het niet? Ik kan niet inloggen..
Edit: duurt nog even.
[twitter]@EASPORTSFIFA: Maintenance is expected to last another 30-40 minutes. We apologise for the inconvenience. Please stay tuned for further updates [/twitter]
Brabander waarschijnlijkquote:
Die gozer kwam klaar bij elke goal hahahahhahaquote:
Waarom? Stel je zit die wedstrijd live te kijken met zulk commentaar, dan leef je zelf toch nog meer op in zo'n wedstrijdquote:
Dat vind ik alleen maar vervelend. Net als bij Mass Effect. Bij LA Noire had je er zelfs 3quote:
Inderdaad, lijkt me ook niet handig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar vervelend. Net als bij Mass Effect. Bij LA Noire had je er zelfs 3Op de PS heb je dat dan weer gelukkig niet.,
En terecht, hij speelt goed de laatste tijd.quote:
Doe mij maar een kippetje, lekker koken in heet water. Eiwitten zijn goed voor je!quote:
Die lach aan het eindequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga even nagenieten
Ik kijk hem ook evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga even nagenieten
Is dat Raymond van Barneveld?quote:
Heb ik bij hem niet in ieder geval. Past moeiteloos in het rijtje vervelende commentatoren, samen met Snoeks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom? Stel je zit die wedstrijd live te kijken met zulk commentaar, dan leef je zelf toch nog meer op in zo'n wedstrijd
Gelijk heeft hijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.quote:
Tonny, die vind ik echt geniaal, gaan we nog veel van horenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.
Alles geloven ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Tottenham wil AlderweireldHier moet Vertonghen wel achter zitten want Alderweireld speelt nu al boven zijn plafond.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Na zolang, dan toch eindelijk.
Aanbid hier vandermar
[..]
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn cd-drive van de xbox gaat niet meer open
Hij is openquote:
Jatocchhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
JEZUSSSS wat een geil wijf die Melanie Iglesias
gelukkig maar, opdonderen met die debiel, zwakste schakel in heel feyenoord, kan je inderdaad beter vilhena neerzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
http://www.b2s.nl/hardbassquote:
Ja veruit beste deel uit de reeksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Assasins Creed 3 goed genoeg om zometeen naar de MM te gaan?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Voor(t) wat hoort wat, zeker als hij niet echt voldoet. EIndelijk Vilhenaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.
Briand RM of Menezquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
Waar selecteer je jouw spelers op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Michaelvanb het volgende:
Weet iemand nog een leuk 352 team voor ~250k?
Graag Brazilianen en/of Nederlanders.
kan niks op futhead vinden
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.quote:
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.
ja heb ook zoiets gehad paar weken terug: http://www.futhead.com/fifa/squads/132432/quote:
bron?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef Alovenac het volgende:
PSG bereid om 300 miljoen te betalen voor CR7!
Nice goed idee! Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijnquote:
quote:
?quote:MADRID - Het kapitaalkrachtige Paris Saint-Germain bereidt opnieuw een duizelingwekkende transfer voor. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport voeren de Arabische eigenaren van 'PSG' verkennende gesprekken met trainer José Mourinho en superster Cristiano Ronaldo van Real Madrid. De club uit Parijs zou 100 miljoen euro overhebben voor het Portugese duo.
Ronaldo liet onlangs doorschemeren ongelukkig te zijn in Madrid. Volgens Spaanse media is de Portugese aanvaller ontevreden met zijn salaris (14 miljoen euro) bij de 'Koninklijke'. Bij Paris Saint-Germain kan hij wel jaarlijks zijn gewenste 18 miljoen euro opstrijken, zo denkt de Italiaanse sportkrant te weten.
Paris Saint-Germain smeet afgelopen zomer al met tientallen miljoenen voor onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijn
CDM makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
Krijg ben arfa niet 9 chem
[ afbeelding ]
Ben net bezig met een soortgelijk team.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je plaatje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ben net bezig met een soortgelijk team.
Heb op de RM gewoon Menez staan. Zometeen even kijken of dat wat is.
Je moet er een RM van makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Lavezzi mag ook wel weg, dan hoef ik sakho ook niet en kan ik diakité weer gebruiken..
Wil dat mijn buitenste wel een beetje snel zijn, snelheid van arfa en skills is prima. Lavezzi hoeft op zich niet..
Ik heb hem gewoon altijd op CDM hoor, samen met Modricquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |