PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe standaard antwoord voor de vraag "heb ik nog iets gemist?"
Nicequote:
Jij zit de hele avond te googelen op "Geld verdienen via internet"?quote:
Aardige gast die Lorenzo.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef StijnDa het volgende:
Awesome 007 filmVette actiescènes, af en toe humor, mooi Bond verhaaltje met ex-agent die wraak wil. Zeker de moeite waard om te gaan
Hij krijgt er wel één de douche in jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt er ook nog een beetje geneukt of dat niet?
Alleen een harde of ook echt een beurt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij krijgt er wel één de douche in ja
Ze kappen de scène vrij snel afquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen een harde of ook echt een beurt?
Morgen de laatstequote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm niet kijken.Nah, vast wel, na m'n tentamens.
![]()
![]()
nice, dat was ook ons resultaat. MAar dan niet de prijs maar het aantal kaartjes op de markt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Resultaat is gelijk zichtbaar
[ afbeelding ]
Zijn jullie nog bezig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, dat was ook ons resultaat. MAar dan niet de prijs maar het aantal kaartjes op de markt.
leuk teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
IF Messi is next als 't goed is
Aguero: 17 op 34quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
haha iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero: 17 op 34
Balotelli: 37 op 48
Messi: 1 op 5
Value for money kon beter
RTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
Langer werken, eerder stervenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
En hij heeft dat totaal gefinancierd door coins te kopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Duidelijk die laatste!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
- Bij de koffieautomaat wisselen we rimpeltips uit. - Dudeweiser
Het werkpatroon van de rimpelsaurus - Dudeweiser
Fossielen op de werkvloer - Dudeweiser
Klysma's klaar? Werken maar! - Dudeweiser
Boateng kan alles, of heb je die al op CDM ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
Giovinco is een LF kan je niet tot CAM omtoveren helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Giovinco is LF in Fifa13.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Ja en dan gewoon Ben Arfa CDM.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik was bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issuequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Status issue?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issue
Dat Fut Founder het niet meer doetquote:
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtm
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
Niet bij je eigen begrafenis kunnen zijn omdat je moet werken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef leoon. het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
#FUT & #EASFC are now down for maintenance as we attempt to address the FUT Founder date issue. Downtime: 2hrs. http://bit.ly/Ttdb9Z
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Servers down, hoelang gaat dit duren. Iemand een idee ?
Ja ik ook, dat had ik pas voor vanmiddag geplandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Mooi kut, dagje vrij en dan krijg je dit. Zometeen moet ik nog noodgedwongen met school bezig ook...;)
Spelers pack.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Haha idem.
Die contracten zijn wel zwaar irritant, zijn daar ook packs van ?
Heb nu nog zo'n 5000 coins, is het verstandig om daar een spelers pack van te kopen of is het beter om per positie te halen ?
zit een extra kaart in, lees de info die erbij staatquote:
Kan niet op console en webappquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
zit een extra kaart in, lees de info die erbij staat
lol_hboquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef vandermar het volgende:
Net een tentamen gehad maar wettenbundel vergeten
Gelukkig telt deze niet voor mijn P
Beetje erg zonde van alle tijd die je er qua studeren in hebt gestokenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef vandermar het volgende:
Net een tentamen gehad maar wettenbundel vergeten
Gelukkig telt deze niet voor mijn P
RTquote:
Nietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beetje erg zonde van alle tijd die je er qua studeren in hebt gestoken
Di Santoquote:Alejandro Sabella kan bij de Argentijnse ploeg beschikken over grote namen in de voorste linie, zoals Lionel Messi, Gonzalo Higuaín en Sergio Agüero. Bij dat rijtje staat nu ook de naam van Franco Di Santo, de voormalig spits van Chelsea die momenteel voor Wigan Athletic uitkomt. De voormalig jeugdinternational is voor het eerst bij de nationale selectie gehaald door Sabella.
Heb geen geluid, dus misschien mis ik wat...zo niet: dat ze daar bij EA problemen en issues gaan oplossen, ipv nutteloze filmpjes maken en verspreidenquote:
Geluid is niet de moeite waard, dus wat jij zegtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb geen geluid, dus misschien mis ik wat...zo niet: dat ze daar bij EA problemen en issues gaan oplossen, ipv nutteloze filmpjes maken en verspreiden
Ooit van Shazam gehoord?quote:
Geen Shazam hebben.quote:
David Guetta - Alphabeatquote:
Nahquote:
Die als Indiaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Zoeken jullie vast allemaal even één versie uit voor kerstmis?
Ja, League Cupquote:
45k maar toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef vandermar het volgende:
IF Henry is zo duurik wil hem hebben. Wachten tot een SIF dan maar
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duurquote:
Mja ik speel al sinds de eerste week met hem en ik vind het hem wel waardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duur
Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duur
Dat is waar ja, voor zijn naam betaal je al meer en hij zal alleen maar stijgen inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isElke speler uit TOTW 1 is duur of gaat duur worden des te meer tijd passeert. Henry is bovendien een legende en heeft goede stats
Dat klopt zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef vandermar het volgende:
IF Henry was vorig jaar 100x beter dan die van nu! Zijn toty was al helemaal
Vorig jaar was die beterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef MartijnTor het volgende:
RonaldinhoIF vind ik dit jaar ook een heldje
Doe mij maar sneeuwwitje danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Zoeken jullie vast allemaal even één versie uit voor kerstmis?
wat is dezequote:SORRY!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Neves had vorig jaar een baze schot, volgens mij een longshot en shotpower ver in de 90quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar was die beter
De gewone Ronaldo was vorig jaar al een baasliep 1 op 1 als CF bij mij in 4-2-3-1. Soms wanneer hij scoorde hoorde je Evert
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vond ik leuk
IF Thiago Neves was vorig jaar mijn favoriete IF. Als CF in 4-2-3-1liep beter dan 1 op 1 en zijn schot
zo ziek
Inderdaad, vooral toen ze 150 BIN hadden gefixt. Maar de belangrijke dingen fixen ze dus nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
Na elke onderhoud gaat FIFA juist achteruit merk ik![]()
![]()
![]()
geluid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)reading-arsenal.html
Ik ga even nagenieten
Nu heb je geen leveeeeeeeeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
Tot hoe laat doet FUT het niet? Ik kan niet inloggen..
Even een Engelse formele brief oefenen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
Tot hoe laat doet FUT het niet? Ik kan niet inloggen..
Edit: duurt nog even.
[twitter]@EASPORTSFIFA: Maintenance is expected to last another 30-40 minutes. We apologise for the inconvenience. Please stay tuned for further updates [/twitter]
Brabander waarschijnlijkquote:
Die gozer kwam klaar bij elke goal hahahahhahaquote:
Waarom? Stel je zit die wedstrijd live te kijken met zulk commentaar, dan leef je zelf toch nog meer op in zo'n wedstrijdquote:
Dat vind ik alleen maar vervelend. Net als bij Mass Effect. Bij LA Noire had je er zelfs 3quote:
Inderdaad, lijkt me ook niet handig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar vervelend. Net als bij Mass Effect. Bij LA Noire had je er zelfs 3Op de PS heb je dat dan weer gelukkig niet.,
En terecht, hij speelt goed de laatste tijd.quote:
Doe mij maar een kippetje, lekker koken in heet water. Eiwitten zijn goed voor je!quote:
Die lach aan het eindequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga even nagenieten
Ik kijk hem ook evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga even nagenieten
Is dat Raymond van Barneveld?quote:
Heb ik bij hem niet in ieder geval. Past moeiteloos in het rijtje vervelende commentatoren, samen met Snoeks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom? Stel je zit die wedstrijd live te kijken met zulk commentaar, dan leef je zelf toch nog meer op in zo'n wedstrijd
Gelijk heeft hijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.quote:
Tonny, die vind ik echt geniaal, gaan we nog veel van horenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit of hij gelijk heeft. Nu komt Vilhena eindelijk aan bod. Leerdam is de zwakste speler in het team.
Alles geloven ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Tottenham wil AlderweireldHier moet Vertonghen wel achter zitten want Alderweireld speelt nu al boven zijn plafond.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Na zolang, dan toch eindelijk.
Aanbid hier vandermar
[..]
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn cd-drive van de xbox gaat niet meer open
Hij is openquote:
Jatocchhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
JEZUSSSS wat een geil wijf die Melanie Iglesias
gelukkig maar, opdonderen met die debiel, zwakste schakel in heel feyenoord, kan je inderdaad beter vilhena neerzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Leerdam verlengt niet bij Feyenoord
http://www.b2s.nl/hardbassquote:
Ja veruit beste deel uit de reeksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Assasins Creed 3 goed genoeg om zometeen naar de MM te gaan?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-10-2012 om 13:34:12Ronald Koeman baalt van de beslissing van Leerdam, hij kan daardoor een basisplaats vergeten de komende tijd. #Feyenoord reageer retweet
Voor(t) wat hoort wat, zeker als hij niet echt voldoet. EIndelijk Vilhenaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon chantage, als jij niet tekent dan speel je niet.
Briand RM of Menezquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
Waar selecteer je jouw spelers op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef leoon. het volgende:
Iemand ideeën? Ik had kaboul en koscienly als CB omdat ik dacht misschien kan ik dan LM en RM uit premier league maar het is want gecompliceerder als ik dacht...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Michaelvanb het volgende:
Weet iemand nog een leuk 352 team voor ~250k?
Graag Brazilianen en/of Nederlanders.
kan niks op futhead vinden
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.quote:
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik heb sissoko omgewisseld met M'vila. Kan dan nu ook Biabiany doen, maar die heb ik al in me team van italie. Maar nu heeft Lavezzi sowieso 9 chem en hoef ik denk ik pastore ook niet als CAM te doen.
ja heb ook zoiets gehad paar weken terug: http://www.futhead.com/fifa/squads/132432/quote:
bron?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef Alovenac het volgende:
PSG bereid om 300 miljoen te betalen voor CR7!
Nice goed idee! Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand uit de Ligue 1 op CAM doen. Ben Arfa kan dan ook op RM als je M'Vila naar de rechterkant hebt gedaan.
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijnquote:
quote:
?quote:MADRID - Het kapitaalkrachtige Paris Saint-Germain bereidt opnieuw een duizelingwekkende transfer voor. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport voeren de Arabische eigenaren van 'PSG' verkennende gesprekken met trainer José Mourinho en superster Cristiano Ronaldo van Real Madrid. De club uit Parijs zou 100 miljoen euro overhebben voor het Portugese duo.
Ronaldo liet onlangs doorschemeren ongelukkig te zijn in Madrid. Volgens Spaanse media is de Portugese aanvaller ontevreden met zijn salaris (14 miljoen euro) bij de 'Koninklijke'. Bij Paris Saint-Germain kan hij wel jaarlijks zijn gewenste 18 miljoen euro opstrijken, zo denkt de Italiaanse sportkrant te weten.
Paris Saint-Germain smeet afgelopen zomer al met tientallen miljoenen voor onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra die CR7 op zijn flikker geeft als hij de bal niet afgeeft als Ibra dat vraagt. Dat zou echt mooie televisie zijn
CDM makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
Krijg ben arfa niet 9 chem
[ afbeelding ]
Ben net bezig met een soortgelijk team.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je plaatje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ben net bezig met een soortgelijk team.
Heb op de RM gewoon Menez staan. Zometeen even kijken of dat wat is.
Je moet er een RM van makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Lavezzi mag ook wel weg, dan hoef ik sakho ook niet en kan ik diakité weer gebruiken..
Wil dat mijn buitenste wel een beetje snel zijn, snelheid van arfa en skills is prima. Lavezzi hoeft op zich niet..
Ik heb hem gewoon altijd op CDM hoor, samen met Modricquote:
Nu we het toch over het nieuws hebben: ik zat daarstraks eens te inventariseren wat dat nieuwe regeerakkoord allemaal voor gevolgen gaat hebben voor mij. Word ik niet zo vrolijk van...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Disney heeft Lucasfilm overgenomen lees ik nu.
Nieuwe Star Wars films, hmm interessant wat ze er van gaan maken.
Je kan ook gewoon naar China verhuizen? Of nog beter: Noord-Korea.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
Monarchie afschaffen, alle bezittingen en aandelen (Shell) confisqueren, daar heb je je 16 miljard (en nog meer).
Vive la revolution.
Dit dus jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef DutchSL het volgende:
(VVDvolgende keer maar D66 stemmen ofzo )
Ja, ik ben tegen een links plan dus verhuis naar de meest linkse staat ter wereld. Slim!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar China verhuizen? Of nog beter: Noord-Korea.
Koscielny en kaboul !quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Allebei bazen, ligt eraan wie je er naast hebt staan.
Dat had ik toen nog niet gezien: jij had het over het overnemen van alle persoonlijke bezittingen. Ik kan niet ruiken dat dat niet serieus bedoeld wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik ben tegen een links plan dus verhuis naar de meest linkse staat ter wereld. Slim!
Mangala is nog een stuk sneller en verder ongeveer net zo goed als Sakho.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef leoon. het volgende:
Zie nu dat LLoris 92k is.Spaar ik toch liever door voor Hart in anders team. Maar Mandanda goeie tweede keus?
Dit was trouwens een edit van net:
Maar in geval dat ik Diakité hou is hij de middelste. en anders wordt Kaboul de middelste..
Sakho is wel even iets sneller maarja.. Diakité kan beter koppen enz....
Jep heb mangala gekocht. Alleen heb ik nu een centrale CB die sneller is als me RCB.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mangala is nog een stuk sneller en verder ongeveer net zo goed als Sakho.
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/721465/
Net een half uur bezig geweest om een team te maken.
Kan iemand aub checken of de chem klopt? Vorige keer kocht ik een heel team waarbij chem ingame niet gelijk was
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij PES zijn de servers hebben ze 1 server en die is nooit offline.
Persoonlijk vind ik hem tegenvallen, maar je merkt het snel genoegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef Fenomeno het volgende:
Net IF Coloccini gekocht, schijnt echt een beest te zijn, ben benieuwd
quote:
Dankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reina, maar die is ook een stuk duurder...en vraag me af of hij dat extra geld wel helemaal waard is.
Vind Ben Arfa beter, die skillmoves doen het hem echt!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Ik twijfel voor RM tussen Ben Arfa en Valencia, iemand een mening hierover?
Ben Arfa, 5*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Laat je team eens zien..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Lekker team hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fy9PKh5YnHWNb:ps3
Gourcouf is wel een baasje. Maar wel stuk minder ten opzcihte van vorig jaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef leoon. het volgende:
Hm, door N'zogbia heeft pastore geen 9 chem meer maar 7. Misschien dan toch gourcuff halen.
Mensen ervaring met een franse CAM en geen Nasri?
Wel 4* en 4 weakfoot. Op zich wel prima?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gourcouf is wel een baasje. Maar wel stuk minder ten opzcihte van vorig jaar.
Als je achteruit loopt als de tegenstander de bal heeft is er weinig aan de hand, krijg zelden pacegoals tegen.quote:
Tot je iemand tegen komt in divisie 1 die het afstraft. En dan klagen dat het een kutspel is...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als je achteruit loopt als de tegenstander de bal heeft is er weinig aan de hand, krijg zelden pacegoals tegen.
Torres spits of Callejon CFquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Benzema geen 9 chem meer door die links naar STJammer, even geen rekening mee gehouden.
Oplossingen?
Iemand hier is heel positief over Cabella, weet niet meer wie. Gourcuff lijkt mij op de pace na prima, jammer dat Menez geen CAM meer is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wel 4* en 4 weakfoot. Op zich wel prima?
Suarez of Lucas?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 31-10-2012 om 15:00:00The new TOTW features the first SIF of #FUT13. Who do you think it is? reageer retweet
Lucasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 31-10-2012 om 15:00:00The new TOTW features the first SIF of #FUT13. Who do you think it is? reageer retweet
1 goal of 3 goals, mmmm wie zal het zijnquote:
Callejon ga ik niet gebruikenquote:
Elke willekeurige BBVA CAM i.p.v. Mata.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Benzema geen 9 chem meer door die links naar STJammer, even geen rekening mee gehouden.
Oplossingen?
2 goals had Suarez toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 goal of 3 goals, mmmm wie zal het zijn
Dat zijn niet veel geschikte kandidaten... Zeker niet voor aan de buitenkant.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Elke willekeurige BBVA CAM i.p.v. Mata.
1tje was een eigen goalquote:
Klopt, trage competitiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zijn niet veel geschikte kandidaten... Zeker niet voor aan de buitenkant.
En goede backs en keepers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
BBVA heeft nauwelijks goede CB's, geen goede allround middenvelders en nauwelijks snelle CAM's.
Wel goede vleugels en centrale CAM's en spitsen.
Ik wilde het net posten.quote:
Diego Lopez lijkt me een heel stuk minder dan vorig jaar en dat was de beste.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En goede backs en keepers.
Het boeit me vrij weinig want silversquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego Lopez lijkt me een heel stuk minder dan vorig jaar en dat was de beste.
Lekker de hele tijd hetzelfde toernooitje spelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het boeit me vrij weinig want silvers
Ik heb geen inspiratie meer voor silvers, heb bijna alle spelers die ik wilde proberen al in een team.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het boeit me vrij weinig want silvers
Wat is er daar mis mee. Het zijn toch allemaal gewoon losse wedstrijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker de hele tijd hetzelfde toernooitje spelen
Probeer Iturbe en Lukaku uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie meer voor silvers, heb bijna alle spelers die ik wilde proberen al in een team.
Wachten op interessante IF's..
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Iturbe en Lukaku uit.
Vond Iturbe inderdaad lastig af te stoppen, die ene keer dat ik ertegen speelde...erg goeie speler. Maar won er wel van met m'n eredivisiesilversquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Iturbe en Lukaku uit.
Ligt aan je budget.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef Johnbon het volgende:
Ik wil een laptop gaan halen maar weet niet echt waar ik moet moet letten. Ga geen spellen er op spelen. Wil wel films er op kijken/downloaden enzo. Muziek op me iphone kunnen zetten, op me laptop van nu werkt itunes niet meer.. En moet ongeveer 2 a 3 uur zonder stroom kunnen ivm trein reizen.. Wie o wie helpt mij
Ik vermoed dat hier meer mensen met verstand van zaken rondlopen:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef Johnbon het volgende:
Ik wil een laptop gaan halen maar weet niet echt waar ik moet moet letten. Ga geen spellen er op spelen. Wil wel films er op kijken/downloaden enzo. Muziek op me iphone kunnen zetten, op me laptop van nu werkt itunes niet meer.. En moet ongeveer 2 a 3 uur zonder stroom kunnen ivm trein reizen.. Wie o wie helpt mij
Is intern geheugen zelfde als werkgeheugen?
Het grootste deel van de huidige generatie zal aan je milde eisen voldoen. Wat voor kwaliteit films wil je kijken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef Johnbon het volgende:
Is intern geheugen zelfde als werkgeheugen?
Budget rond de 400 ofzo t liefst. Ze hebben nu een actie bij de opening van saturn bij ons een acer inel core 4 gb werkgeheuegen DDR3?? en 500 gb geuegen 40 cm.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt aan je budget.
Ik geloof dat Asus voor rond de 600/700 hele mooie 'ultrabooks' heeft. En ga dan wel voor een 13", is een perfecte maat als je vaak moet reizen
HD Pr0n. Nee, gewoon films die ik download, of serie's om de trein reis te overleven. Dus eigenlijk alles voldoet wel ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het grootste deel van de huidige generatie zal aan je milde eisen voldoen. Wat voor kwaliteit films wil je kijken?
Werkgewattequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Budget rond de 400 ofzo t liefst. Ze hebben nu een actie bij de opening van saturn bij ons een acer inel core 4 gb werkgeheuegen DDR3?? en 500 gb geuegen 40 cm.
Het is zeker iets, maar niet mijn volgende teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef detennismaster het volgende:
@DutchSL
Dit iets?
[ afbeelding ]
http://www.futwiz.com/squad/258407
Tsjah, zolang je geen HD films/series gaat kijken heb je aan een simpele laptop wel genoeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha enthousiasme hier kwam er uit''Werkgeheugen.''
Netjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Laatste 250k ook verkocht. Ik ben tevreden
600k verkocht voor 82,50
Acerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Budget rond de 400 ofzo t liefst. Ze hebben nu een actie bij de opening van saturn bij ons een acer inel core 4 gb werkgeheuegen DDR3?? en 500 gb geuegen 40 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |