Oop heeft zelf gekookt vandaag hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk uit nood geboren vanwege zijn chronische stoelitis.
*ping en klaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft zelf gekookt vandaag hoor.
God Coos !quote:Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef Coos het volgende:
Zullen we Oop opgeven voor Expeditie Robinson voor volgend jaar?Hij is tenslotte nu ook een bekende Nederlander.
Vis hoort toch ook op vrijdag?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
*** BREAKING NEWS ****
Het haringhappen is een dag naar voren gehaald en ook de lekkerbek wordt een dag eerder gesavoureerd dan gebruikelijk.
Normaal zou Oop een weekje overslaan wegens zaterdagverplichtingen buiten de deur, maar de fans reageerden zo teleurgesteld dat Oop ijlings heeft besloten het weekmenu om te gooien en dus wordt het morgen vis!
Een dikke week inmiddels.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God Coos !sinds wanneer volg jij Opa?
Ah !quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Een dikke week inmiddels.Maar ik volg niet zo zeer Oop als wel het vaak amusante geraaskal van zijn volgers.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Een dikke week inmiddels.Maar ik volg niet zo zeer Oop als wel het vaak amusante geraaskal van zijn volgers.
Wederom welkomquote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah !![]()
Nah... hij staat nu weer in mijn AT dus ik zal eens kijken hoe het er hier aan toegaat
Mwah. Ze heeft snelle zwemmertjes nodig denk ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef mootie het volgende:
contact met gezonde jongeman
Is dit niks voor opa, een centje bijverdienen?
Ik heb het adresje opgeslagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef mootie het volgende:
contact met gezonde jongeman
Is dit niks voor opa, een centje bijverdienen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
*** BREAKING NEWS ****
Het haringhappen is een dag naar voren gehaald en ook de lekkerbek wordt een dag eerder gesavoureerd dan gebruikelijk.
Normaal zou Oop een weekje overslaan wegens zaterdagverplichtingen buiten de deur, maar de fans reageerden zo teleurgesteld dat Oop ijlings heeft besloten het weekmenu om te gooien en dus wordt het morgen vis!
Ik mot er nog effe inkomen hoor !quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wederom welkomvanaf nu mag je hier ook meeraaskallen.
Het is even doorzetten maar dan lukt het je vastquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik mot er nog effe inkomen hoor !
Gaat je best lukken, dat erin komen danquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik mot er nog effe inkomen hoor !
Ik krijg nu allemaal kwoot alarms omdat ik in een paar topics tegelijk zit te lullenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat je best lukken, dat erin komen dan
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal kwoot alarms omdat ik in een paar topics tegelijk zit te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |