P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie tv, beter dan die twee melige knullen die er gister zaten
Tja, dat blijft altijd lastig. Dat vond ik destijds met Dirk Scheringa ook maar als je er al te hard ingaat krijg je dit soort actuele gasten uiteindelijk niet meer in je programma en daar is het helaas om te doen, de kijkcijfersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
P&W waren ook iets beter dan normaal, maar het kan nog veel kritischer
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
tja...mja...hij is toch al gevallen, ff naschoppen kan niet zoveel pijn doen lijkt mij
er is vast wel een andere advocaat die op die stoel wil zitten.
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooralsnog is er weinig aan de hand, hij mag gewoon zijn beroep blijven uitoefenen als advocaat. In hoger beroep is de kans dat hij wint zeker niet ondenkbeeldig, dus "toch al gevallen" ?
Ja ok, zit iets in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer vergelijkbare gasten, mensen die het nieuws van de dag zijn. Als je als P&W de naam krijgt dat je gasten keihard neersabelt dan denkt iemand die zich het nieuws van de dag mag noemen door een vervelende situatie nog wel eens twee keer na voordat-ie in dat programma gaat zitten.
Als ie wint in hoger beroep denk ik dat juist het tegenovergestelde eerder zal gebeuren!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgt
Er zal ook een flink aantal mensen naast een Pimmetje nu ook een Brammetje hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iig minder populair wordt en minder klanten krijgt
Uhuh. Af en toe een zijpaadje is prima, maar een hele TV-uitzending middels tientallen posts hier bespreken gaat wat ver. Er is overigens op FOK! een prima lopende Topicreeks: Pauw en Wittemanquote:
Wat we toch moete zouwe zonder blauwe...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Af en toe een zijpaadje is prima, maar een hele TV-uitzending middels tientallen posts hier bespreken gaat wat ver. Er is overigens op FOK! een prima lopende Topicreeks: Pauw en Witteman
Aii.. als dat maar geen trend wordt, het bestaansrecht van dit Topic zou er wel eens van af kunnen hangen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas hebben we geen beelden van Oop's maaltijd vandaag
But Don't mention The Parrot...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef pullup het volgende:
Je bent goed bezig, als je niet beter wist zou je bijna het idee kunnen krijgen dat er heel wat aan de hand is bij opa vanavond.
jah, je zal wel blij zijn ....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat we toch moete zouwe zonder blauwe...
Ik dacht dat hij zei dat hij cara dronkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa was trouwens heel blij over de bespreking van P&W door Hidi en mij. Volgende keer stemt hij ook Vara zei hij nog.
Nee hoor, ik heb 'm duidelijk verstaan. Hij zei ook nog dat-ie verbaasd was dat er tussen al die zwaargestoorde FOK!kers ook nog zulke verstandige en sympathieke kerels als Hidiho en Scrutinizer zaten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat hij cara dronk
Ik dacht al dat je op een dieper niveau wel met hem connectie voelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 'm duidelijk verstaan. Hij zei ook nog dat-ie verbaasd was dat er tussen al die zwaargestoorde FOK!kers ook nog zulke verstandige en sympathieke kerels als Hidiho en Scrutinizer zaten.
Het is meer dat ik een soort goeroe voor 'm ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je op een dieper niveau wel met hem connectie voelde.
Dat klopt. Ik hoop wel ook nog wat rijkere volgelingen te krijgen, volgelingen die me een Rolls of desnoods een Porsche, schenken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
Dat zal je ondertussen wel gewend zijn
Voor die Porche kun je bij PB zijn maar ik weet niet of die zo gevoelig is voor je mannelijke charmes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik hoop wel ook nog wat rijkere volgelingen te krijgen, volgelingen die me een Rolls of desnoods een Porsche, schenken.
Dat lijkt me een kansloze zaak. De enige man die haar hartje sneller doet slaan is onze opa.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor die Porche kun je bij PB zijn maar ik weet niet of die zo gevoelig is voor je mannelijke charmes.
Dan is er nog een kans voor je, als goeroe van opa als je hem op de juiste wijze instrueert natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kansloze zaak. De enige man die haar hartje sneller doet slaan is onze opa.
Dat zou natuurlijk wel een beetje misbruik van de situatie maken zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is er nog een kans voor je, als goeroe van opa als je hem op de juiste wijze instrueert natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klopt iequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kansloze zaak. De enige man die haar hartje sneller doet slaan is onze opa een vrouw.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, opa heeft dikke tieten maar volgens mij is hij geen vrouw.
Weet je nooit zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, opa heeft dikke tieten maar volgens mij is hij geen vrouw.
Ga jij opa vragen het te bewijzen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je nooit zekerKijk maar naar Kelly...net echt!
Juistem!quote:
Neuhh...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga jij opa vragen het te bewijzen ?
Ok dan doe ik hetquote:
Een pens?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa zegt dat we maar moeten raden wat er onder zijn hand zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |