quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die houdt zich nog steeds verscholen voor Bommie.
Pos zit weer met knopjes te spelen.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef pos het volgende:
[..]
Ik nietWat doe ik NU weer fout?
(Scrut's schuld trouwens) ...ben hier jaren niet geweest...
Dat was hilarisch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind van wel......
....had graag het begin van Oops stream meegemaakt
Dan mag je deze ook niet missenquote:
Sinds Bommie haar telefoonkaartensnol noemde is ze niet meer hier op FOK! gekomen..quote:
Bommie heeft dat effect op wel meer mensen gehadquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sinds Bommie haar telefoonkaartensnol noemde is ze niet meer hier op FOK! gekomen..
Stinkshirtsoep?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
Het is zeker weer etenstijd. Zitten de hapcappers er klaar voor ?
Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitchquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bommie heeft dat effect op wel meer mensen gehad
ik ga er van uit dat het al op is want het is al 18.14quote:
En dan de rest van de avond lekker dit complete palet aan smaakbeleving afblussen met bier en chipsquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, het is vandaag weer tijd voor de schijf van 5. Frituurvet, paneermeel, vis, cola en drop.
En even z'n handen afvegen aan zijn toch al niet zo frisse shirt en hij kan ook nog de hele avond genieten van wat hij vanavond gegeten heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan de rest van de avond lekker dit complete palet aan smaakbeleving afblussen met bier en chips
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan de rest van de avond lekker dit complete palet aan smaakbeleving afblussen met bier en chips
Persoonlijk schat ik eerst koffie...quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:34 schreef pullup het volgende:
En nu volgt er zo een toetje van gebakken tong ?
Het is vooral lekker. Zeker als het van Rick Buijs komtquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:49 schreef mootie het volgende:
Eik is dat best duur toch? Een lekkerbekje en 3 haringen pp?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pos zit weer met knopjes te spelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |