quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram op het grote bed in de green-screen studio omringd door kaboutermeisjes in toga.
Tussen Johan en Harry in en Eva krijgt ook nog een rolletje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram op het grote bed in de green-screen studio omringd door kaboutermeisjes in toga.
Over verbaal begaafd gesproken.....krijgt Oop ook een rolletje?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan en Bram lijkt me een leuk stel samen. Ze zijn beiden zeer verbaal begaafd dus wat dat betreft ....
Mwahquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan en Bram lijkt me een leuk stel samen. Ze zijn beiden zeer verbaal begaafd dus wat dat betreft ....
Opa mag met z'n tieten komen zwaaien mocht Eva niet mee willen doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef pos het volgende:
[..]
Over verbaal begaafd gesproken.....krijgt Oop ook een rolletje?
Ik ga 'm niet uitleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Oop begaafd kan schelden?
Oh en de PI.
![]()
Dus dat heb jij gedaan??quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet! Daarvoor moet je uren naar Studio Vlemmix gekeken hebben.
En dat heb ik gemist, schijnbaar....quote:
Dan volg je de reallifesoaps toch niet allemaal op de voet, want de allerbeste is natuurlijk gewoon die van Oop. Dus eh.... wadabetreft eh....quote:
Nee SV was echt superieurquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan volg je de reallifesoaps toch niet allemaal op de voet, want de allerbeste is natuurlijk gewoon die van Oop. Dus eh.... wadabetreft eh....
De Bunker vond ik ook tof.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee SV was echt superieural was het alleen al om de verhaallijntjes met Liesbeth of Alcido
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |