Deed ik net ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef Raene het volgende:
Ik loop zo smerig hard te boeren met skype aan..
!
Thank youuuuquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Een van zijn mooiste nummers.
Doet me wel aan het einde van m'n relatie denken. But oh well.
Heb ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook voor xbox en ps3. maar als LL ook wii heeft heb ik nog wel controllers kunnen we marioparty 8 doen!
Met de trein?quote:
Jij deelt mijn smaak niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit geheim was.
Is primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met de trein?Kunnen wij vanaf Apeldoorn samen en Fera erbij vanaf Amersfoort
Jij zou Loka niet geven?quote:
Nicequote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm hoe ga ik dit mijn vriend mededelen
Nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kom je nou bij Amersfoort? Hoe kom ik daar terecht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met de trein?Kunnen wij vanaf Apeldoorn samen en Fera erbij vanaf Amersfoort
"Liefie ga jij een avondje stappen in amsterdam met je vriendenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Silk, de geilste man op FOK!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou Loka niet geven?
Jij zou Silk ook de knapste man van FOK! vinden trouwens.
Ja, ik faalde een beetjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij Amersfoort? Hoe kom ik daar terecht?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
"Liefie ga jij een avondje stappen in amsterdam met je vrienden?"
Dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe makkelijk is ie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Die stuur je toch gewoon weg naar je ouders of zijn ouders ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Alle mannen zouden hem geven. Dan heb je toch wat in je mars, als man zijnde.quote:
Loka misschien wel. Silk ken ik verder niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou Loka niet geven?
Jij zou Silk ook de knapste man van FOK! vinden trouwens.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die van mij ook niet bar veel
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Whut.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik faalde een beetje
Jij gaat over Den Bosch dan
Nou, naar de pannenkoekenmeet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut.Waar gaan we heen dan? Want ik kom vanaf Nijmegen.
Doe maar Utrechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut.Waar gaan we heen dan? Want ik kom vanaf Nijmegen.
Geef jij ook dames ja?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Loka misschien wel. Silk ken ik verder niet.
Waar is die dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, naar de pannenkoekenmeet?
Bi-curious much?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Loka misschien wel. Silk ken ik verder niet.
lol, zijn er al zo vaak die denken dat Silk een kerel isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle mannen zouden hem geven. Dan heb je toch wat in je mars, als man zijnde.
Ik zou homo worden voor Silk.
Dan ga ik dus via Utrecht inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar UtrechtEn dan naar Amsterdam, en dan naar Hoorn, ofzo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ver weg van de bewoonde wereld, in Hoorn.
Dat gaf 'ie aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dus via Utrecht inderdaad.Over Den Bosch richting Amsterdam, dafuq.
Oh Noord-Holland, dan hop ik misschien wel langs.quote:
Vond ik ook al vreemdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dus via Utrecht inderdaad.Over Den Bosch richting Amsterdam, dafuq.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |