SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Normaal moet ik het ook niet, maar die koekjes, jumquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn machtig lekker, 50% vet, 50% suiker
Lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Vandaag waren de kanjers in de aanbieding bij Deen. SCORE
Kamille/honing van pickwickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
YES!Ik heb dankzij jou een pak speculaas naast me liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kom er een drinkenquote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjonge, kan ik nou niet ff gamen zonder dat jullie door 2 topics heen razen?
Ik kijk ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Britt en Ymke op RTL5, djiezus, kan het dieptepunt nog dieper
Brittquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Britt en Ymke op RTL5, djiezus, kan het dieptepunt nog dieper
bokkepootjes heb ik nog in de kast liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je mee had gepost waren het er misschien wel 3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjonge, kan ik nou niet ff gamen zonder dat jullie door 2 topics heen razen?
Probeer je me te verleiden ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moet toch haast wel een act zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Britt![]()
, geweldig hoe die zich zelf is
.
Tell me about itquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's funny because it is true.
Ik geloof echt dat het echt isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet toch haast wel een act zijnzo dom bestaat toch niet?
Ja hallo, ik heb vakantie, dan ga ik toch niet de hele tijd op Fok! rondhangen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je mee had gepost waren het er misschien wel 3
Maar alleen met Pokémon plaatjes eromheen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dood simpele pennywafels OMGWTFBQQ!@!!!!11112111111111!!
[ afbeelding ]
OMGOMGOMG.. Morgen bij de Spar of AH kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dood simpele pennywafels OMGWTFBQQ!@!!!!11112111111111!!
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb ik nog nooit iemand dronken gevoerd en daarna seks gehad.quote:
Boterkoek is so fucking awesome. Mijn moeder deed het wel eens zelf maken.quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb vakantie, dan ga ik toch niet de hele tijd op Fok! rondhangen?
Jij hebt toch diabetes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OMGOMGOMG.. Morgen bij de Spar of AH kijken
Correct.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent te scoren met een boterkoek?
Als jij thee komt drinken maak ik zelf boterkoekquote:
Ik ken srsly iemand met diabetes... die loopt de hele dag te janken over zijn diabetes terwijl hij een zak pepernoten weg vreetquote:
Boterkoek-SEX meetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij thee komt drinken maak ik zelf boterkoek![]()
Ik kan daar zo slecht tegen, dat soort mensenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ken srsly iemand met diabetes... die loopt de hele dag te janken over zijn diabetes terwijl hij een zak pepernoten weg vreet.
Coolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik mee naar school vroeger.
tot die tijd: snaaien wat je snaaien kent jonguhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet overmorgen maar opnieuw blijken
21.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog nooit iemand dronken gevoerd en daarna seks gehad.
Wat gaaf om dat eindelijk te zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze's net jarig geworden, dat je dat niet weet![]()
21 toch?
oa. Knetter zou nog een dagje hierheen komen, en voor de rest heb ik de meeste plannen al gehad in de eerste 2 dagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideenog plannen in je vakantie?
Dat ze jarig was weet ik, maar hoe jong is ze geworden niet dat vertelde ze nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze's net jarig geworden, dat je dat niet weet![]()
21 toch?
Nurburgquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oa. Knetter zou nog een dagje hierheen komen, en voor de rest heb ik de meeste plannen al gehad in de eerste 2 dagen
Ohnee, m'n achterruit moet nog een sticker krijgen, gebeurt ook ergens deze week..
Me 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen, dat soort mensen
Ik ook. Toen moest ik 5 uur later werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Ik heb mezelf wel eens dronken gevoerd, ik kon helemaal niks meer.
Relax toch niets doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oa. Knetter zou nog een dagje hierheen komen, en voor de rest heb ik de meeste plannen al gehad in de eerste 2 dagen
Ohnee, m'n achterruit moet nog een sticker krijgen, gebeurt ook ergens deze week..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Ik heb mezelf wel eens dronken gevoerd, ik kon helemaal niks meer.
Ik ben niet de jongstequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook 20+er zijn
Nog maar een jaar
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Toen moest ik 5 uur later werken
jij bent nog de leeftijd dat je ouder wil zijn, 30+ en je wil jonger zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook 20+er zijn
Nog maar een jaar
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze jarig was weet ik, maar hoe jong is ze geworden niet dat vertelde ze nieten dat vraag je toch ook niet aan een vrouw.
Maar ik wil niet alleen, en is vast duur als ik wel alleen zou gaan denk ik..quote:
En zodra de 30 in beeld komt wil je terugquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook 20+er zijn
Nog maar een jaar
als jij er bent, voel ik me niet zo oudquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent nog de leeftijd dat je ouder wil zijn, 30+ en je wil jonger zijn
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
En zodra de 30 in beeld komt wil je terug.
Waarom, wat is er mis met 30+ zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent nog de leeftijd dat je ouder wil zijn, 30+ en je wil jonger zijn
Want?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen, en is vast duur als ik wel alleen zou gaan denk ik..
Dat was ook mijn plan, om 6 uur weer op staan om de bus te pakken. Helaas werd ik pas om 7:45 wakkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel eens tot 4 uur gefeest en om 6 uur weer opgestaan voor stage. Met 30 graden buiten en 18 binnen of zo.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij er bent, voel ik me niet zo oud
Ik ben alweer bijna een maand 30quote:
Coma.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, om 6 uur weer op staan om de bus te pakken. Helaas werd ik pas om 7:45 wakker
op zich niks, maar dan ga je jong zijn weer meer waarderen I guessquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, wat is er mis met 30+ zijn?
Nee, die is 20.quote:
Op zich niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je mag er uiteraard niets van zeggenquote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op zich niks, maar dan ga je jong zijn weer meer waarderen I guess
Je voelt je zo oud ineensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ma stond ineens aan mijn deurquote:
Ohquote:
LOL, toevalligquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
KT is precies 1 jaar ouder, we hebben dezelfde verjaardag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op zich niks, maar dan ga je jong zijn weer meer waarderen I guess
Nou danquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
KT is precies 1 jaar ouder, we hebben dezelfde verjaardag
Geen idee mag ik daar volgend jaar op terug komen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik wil wel weer 25 zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nou dan
Het lijkt me wel prettig zelfs.
Minder da nee maandquote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Speciaal voor Raene; een pannenkoek met boterkoek
Ik nog 2 jaartjes jonger, en ook wat foutjes herstellen.. 1 grotequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil wel weer 25 zijn
paar foutjes herstellen
335 kilometer enkele reis.. 670 terug, dat red ik net niet op 1 tank als ik daar ook nog rondjes ga scheuren.. at waren de kosten voor een rondje?quote:
Nee zo werkt dat niet beste gitaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Speciaal voor Raene; een pannenkoek met boterkoek
Zelfde als Kaneel en heloef.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij voelt zich erdoor verbonden met mij
Ik ookquote:
Ooh, het was het proberen waardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet beste gitaar.
't Staat voor mij symbool voor het gemist hebben van de boot enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nou dan
Het lijkt me wel prettig zelfs.
26 euroquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
335 kilometer enkele reis.. 670 terug, dat red ik net niet op 1 tank als ik daar ook nog rondjes ga scheuren.. at waren de kosten voor een rondje?
Ik moet een dezer dagen eens pannenkoeken bakken.quote:
Mijn grootste "foutje" hebben we optijd hersteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik nog 2 jaartjes jonger, en ook wat foutjes herstellen.. 1 grote
Vrijdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet een dezer dagen eens pannenkoeken bakken.
weet je wat ook lekker combineert?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je wat ook lekker combineert?
Pannenkoet-spek-stroop![]()
Dat zonder twijfel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Heloef en ik ietsje baziger zijn samen.
Ik ben gewoon gescheidenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn grootste "foutje" hebben we optijd hersteld.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch, geen twintiger meer, terwijl de leeftijd van de meiden waar je opvalt hetzelfde blijft
. Op een enkele uitzondering na dan
.
quote:
Ik vind Loka toch veel bazenpuntjes scoren, in haar eentje alleen al.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Heloef en ik ietsje baziger zijn samen.
Deal. Heb je een goede koekenpan?quote:
3,5 uur heen rijden... scheuren, 3,50 uur terug.. Dan neem ik toch liever iemand mee, liefst iemand die ook nog kan rijden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
26 euro
en tussen 16:00 en 19:30 geloof ik
er zijn momenten dat ik jong zou willen zijn en vrouwlief heeeel hard voorbij lopen, maar dat is dan ook gelijk het vonnis voor 2 jongens danquote:
Oké.quote:
Een team van Heloef en mijzelf is bijna niet te stoppen. Alleen door te knappe vrouwen.quote:
Zeker. Vanaf dag 1 dat ik hier kwam is Loka bezig met puntjes te scoren. Ik heb nog geen slechte kant van haar ontdekt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Loka toch veel bazenpuntjes scoren, in haar eentje alleen al.
Kaas en spek sowiesoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Vrijdag pannenkoeken.
Wat wil je er op hebben?
Dat is een ander soort foutje danquote:
Ja dat of (sorry voor sommige) hebben kinderen. Daar ben ik dan weer nog niet aan toequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja
En die rond je eigen leeftijd zijn veelal gesettled
Ik hou meer van zoete dingen. Appel, rozijntjes. Maar kaas en spek is ook lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kaas en spek sowieso
Jij dan?
Spek met stroop, beste combinatiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou meer van zoete dingen. Appel, rozijntjes. Maar kaas en spek is ook lekker.Of spek met stroop.
Wil je ook komen?quote:
Ja kak he, ik zou zo meegaan en nog een rondje willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3,5 uur heen rijden... scheuren, 3,50 uur terug.. Dan neem ik toch liever iemand mee, liefst iemand die ook nog kan rijden..
Ja precies....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik jong zou willen zijn en vrouwlief heeeel hard voorbij lopen, maar dat is dan ook gelijk het vonnis voor 2 jongens dan
Spek en kaas duhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Vrijdag pannenkoeken.
Wat wil je er op hebben?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind Loka toch veel bazenpuntjes scoren, in haar eentje alleen al.
Bazenpuntje voor Vin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spek met stroop, beste combinatie
Rozijnen en appels wil ik best even in huis halen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou meer van zoete dingen. Appel, rozijntjes. Maar kaas en spek is ook lekker.Of spek met stroop.
Oh stop itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan krijg je wel veel verschillende. Laat de appels maar weg, appelpannenkoeken mislukken bij mij zo vaak. Maar wel rozijntjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rozijnen en appels wil ik best even in huis halen?
Mjah.. jammer wel..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kak he, ik zou zo meegaan en nog een rondje willenmaar nee gaat em niet worden
[..]
Ja precies....
[..]
Spek en kaas duh
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh stop itIk kom in je Fobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooi moment.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mij ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
Maar goed dat ik vrijdag niet kan, ik hou niet van pannekoeken
.
Die wintereftelingmeet lijkt me wel nog steeds wat.
Ik ga niet naar die meet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
Maar goed dat ik vrijdag niet kan, ik hou niet van pannekoeken
.
Die wintereftelingmeet lijkt me wel nog steeds wat.
Okéquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel veel verschillende. Laat de appels maar weg, appelpannenkoeken mislukken bij mij zo vaak. Maar wel rozijntjes.
Als jij het zo zegt klinkt het zo vies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom in je Fobo?![]()
Wat een mooi moment.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Raene het volgende:
Pannenkoek met appeltjes en kaneel
Pannenkoek met spek en kaas
Pannenkoek met suiker.
PANNENKOEEEEK!
Kaneel op een pannenkoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Raene het volgende:
Pannenkoek met appeltjes en kaneel
Pannenkoek met spek en kaas
Pannenkoek met suiker.
PANNENKOEEEEK!
Jammer, maar lijkt me een leuke meetquote:
Ik wil ook welquote:
Gele zijn krentenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
Dat zijn die donkerbruine toch he? Niet die gelige?
Euh ... Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
Dat zijn die donkerbruine toch he? Niet die gelige?
Als ik kom is het nooit vies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij het zo zegt klinkt het zo vies.
ik zag net zo'n appeltaartmix hier staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Raene het volgende:
Zin om koekjes te bakken
Of een boterkoek
Of cupcakes.
Ik heb met een meestal al moeitequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet meer dan twee pannenkoeken eten
Ik heb gewoon zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Raene het volgende:
Zin om koekjes te bakken
Of een boterkoek
Of cupcakes.
Jij wel dan?quote:
AMEN! Gitaar vind me raar omdat ik niet meer dan 2 pannenkoeken lustquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, alweerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom in je Fobo?![]()
Wat een mooi moment.
Volgende keer zal ik iets anders voor je maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het weinigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Raene het volgende:
[..]
AMEN! Gitaar vind me raar omdat ik niet meer dan 2 pannenkoeken lust.
Flensjes bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik iets anders voor je maken.
Ik heb maar 1 appelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net zo'n appeltaartmix hier staan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel
[..]
Gele zijn krenten
Ik heb na een of twee de hele dag last van mijn maag/darmen en na meer komt het er gewoon uitquote:
3-4 eet ik er meestal. Maar ligt eraan, kaas pannenkoeken zijn wel fucking machtig.quote:
Kom je dan ook bij mij langsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]Bij jou kom ik nog wel eens persoonlijk pannenkoekjes bakken.
Dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik eet meestal een stuk of 5-6 pannekoekenMaar dat zijn dan niet van die echte, grote, machtige pannenkoeken van een pannenkoekenrestaurant
Ik vind ze over het algemeen niet lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb na een of twee de hele dag last van mijn maag/darmen en na meer komt het er gewoon uit
En dat terwijl ze zo lekker zijn.
Granny smithquote:
Is toch ook genoeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan jou en Lola wel tegelijk bezoeken. Zelfde straat enz.quote:
Mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je ook maar hier dan gaan we samen bakken
Ook dat ken ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Baas
Soms heb ik dan nog honger, maar is het op
Maar ik zit nog niet vol meestal omdat ik best wel een vreetzak benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is toch ook genoeg.
Laatst nog een lekkere pannenkoek gegeten, met ijs, chocola en kokos
Inderdaad, herkenbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook dat ken ik
Heb er wel eens 9 ofzo gegeten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wonen Lola en Raene echt zo dicht bij elkaar?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wonen Lola en Raene echt zo dicht bij elkaar?![]()
Dat is net al een paar keer gezegdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Koen66 het volgende:
LoLa en Raene wonen in dezelfde straat?![]()
Bij jou in bed?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Raene het volgende:
Jeej allemaal pannenkoeken meet bij LL.
Mensen van ver mogen bij mij slapen.
* -_Guitarist_- meldtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Raene het volgende:
Ik ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Raene het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is net al een paar keer gezegd
quote:[img]http://i.fokzine[img]http://boksouwe.com/boksouwe_small.jpg[/img].net/p/14s.gif[/img] Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boks ouwe
Dibs op het plekje naast Raene.quote:
Je bedoeld het vorige topic, waar ik niks van meegekregen heb omdat ik aan het gamen was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is net al een paar keer gezegd
Jahoorquote:
ik was er nog niet eens toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoeld het vorige topic, waar ik niks van meegekregen heb omdat ik aan het gamen was?
Maar ... Maar ... Ik wil Raene spoonen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zullen wij samen op een logeerbed?
Passen wel met zn 3en in mijn bed hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zullen wij samen op een logeerbed?
Ik kom van verquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Raene het volgende:
quote:
Weet ik veel ik ga niet alles onthoudenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoeld het vorige topic, waar ik niks van meegekregen heb omdat ik aan het gamen was?
Ik neem de camera wel meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ... Maar ... Ik wil Raene spoonen.
Wie dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan maak ik iemand erg jaloers![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan maak ik iemand erg jaloers![]()
WIN.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Passen wel met zn 3en in mijn bed hoor.
Mag ik het midden van de sandwich zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Passen wel met zn 3en in mijn bed hoor.
quote:
Sexbierum.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Maar waar wonen LL en Raene dan? Welke stad?
Heb ik jou fan gemaakt van meneer Mayer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik jou fan gemaakt van meneer Mayer?
SO BADLY.quote:
Mag ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]Hij is dan ook een fucking lekkere baas. Voor hem zou ik altijd en overal op mijn rug gaan liggen.
Zie je nog bekende? Spot the Fok!kerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Koen66 het volgende:
lol, al die beelden van de Haren rellen
vol met je kop op tv
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]Hij is dan ook een fucking lekkere baas. Voor hem zou ik altijd en overal op mijn rug gaan liggen.
Lekkere muziekjes van Volbeat.quote:
Wie staan er nog meer op dat lijstje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
Ik zou nog net niet over mezelf heen zeiken. De ultieme onderwerping.quote:
Damn womanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
Wat ouderwetschquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal een cd'tje branden voor in de auto
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. mijn keuken
een ware bende
Alle mannen verlegen in een hoekje terwijl de meiden met elkaar aan de gang gaan ?quote:
Daniel Craig en Chris Hemsworth.quote:
Ehm, ja. Alleen accepteert die radio dat niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ouderwetsch
USB stick jonuh!
Ik help wel opruimenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. mijn keuken
een ware bende
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle mannen verlegen in een hoekje terwijl de meiden met elkaar aan de gang gaan ?.
Ik spreek de waarheid.quote:
Jij kent mij dus echt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle mannen verlegen in een hoekje terwijl de meiden met elkaar aan de gang gaan ?.
micro SD kaartjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ouderwetsch
USB stick jonuh!
Blijf van mijn lijstje af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. En Drommel. En Mur.
De R&P bazen.
I know. Maar dat past er vast niet in 1x inquote:
Kutradio, tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, ja. Alleen accepteert die radio dat niet.
quote:
Ben beter met een echte gitaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Maar dat past er vast niet in 1x in
En we kunnen ook spelletjes spelen dan
GITAAAARTJE, hoe goed ben jij met Guitar Hero?
Echt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij kent geen vrouw waar je staartje altijd van gaat kwispelen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kutradio, tijd voor een nieuwe
[..]
Je voelt je verder wel helemaal lekker?
Ja, maar dan kunnen we Guitar Hero spelen, Lola heeft ook zo'n drumstel ding daarvoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben beter met een echte gitaar
Ik heb guitar hero op de wiiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maken we er gelijk een gameavond vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wordt een drukke avondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maken we er gelijk een gameavond van
Jij misschien wel..quote:
En jijquote:
Die avond wordt zo fucking bazigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maken we er gelijk een gameavond van
Noes, ik wil het wel proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we Guitar Hero spelen, Lola heeft ook zo'n drumstel ding daarvoor
Nee, niet echt.. Scarlet Johansson hooguit..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kent geen vrouw waar je staartje altijd van gaat kwispelen?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noes, ik wil het wel proberen
Heb jij nog zo'n mooi liedje voor mij ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kent geen vrouw waar je staartje altijd van gaat kwispelen?
Doe niet stoerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij misschien wel..
[..]
En jij.
En ik maybe. Maar de rest
.
Ook voor xbox en ps3. maar als LL ook wii heeft heb ik nog wel controllers kunnen we marioparty 8 doenquote:
Volgens mij hebben ze een Wii en een xboxquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook voor xbox en ps3. maar als LL ook wii heeft heb ik nog wel controllers kunnen we marioparty 8 doen!
Doe ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n mooi liedje voor mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |