SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Normaal moet ik het ook niet, maar die koekjes, jumquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn machtig lekker, 50% vet, 50% suiker
Lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Vandaag waren de kanjers in de aanbieding bij Deen. SCORE
Kamille/honing van pickwickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
YES!Ik heb dankzij jou een pak speculaas naast me liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kom er een drinkenquote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjonge, kan ik nou niet ff gamen zonder dat jullie door 2 topics heen razen?
Ik kijk ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Britt en Ymke op RTL5, djiezus, kan het dieptepunt nog dieper
Brittquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Britt en Ymke op RTL5, djiezus, kan het dieptepunt nog dieper
bokkepootjes heb ik nog in de kast liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je mee had gepost waren het er misschien wel 3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjonge, kan ik nou niet ff gamen zonder dat jullie door 2 topics heen razen?
Probeer je me te verleiden ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moet toch haast wel een act zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Britt![]()
, geweldig hoe die zich zelf is
.
Tell me about itquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's funny because it is true.
Ik geloof echt dat het echt isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet toch haast wel een act zijnzo dom bestaat toch niet?
Ja hallo, ik heb vakantie, dan ga ik toch niet de hele tijd op Fok! rondhangen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je mee had gepost waren het er misschien wel 3
Maar alleen met Pokémon plaatjes eromheen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dood simpele pennywafels OMGWTFBQQ!@!!!!11112111111111!!
[ afbeelding ]
OMGOMGOMG.. Morgen bij de Spar of AH kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dood simpele pennywafels OMGWTFBQQ!@!!!!11112111111111!!
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb ik nog nooit iemand dronken gevoerd en daarna seks gehad.quote:
Boterkoek is so fucking awesome. Mijn moeder deed het wel eens zelf maken.quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb vakantie, dan ga ik toch niet de hele tijd op Fok! rondhangen?
Jij hebt toch diabetes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OMGOMGOMG.. Morgen bij de Spar of AH kijken
Correct.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent te scoren met een boterkoek?
Als jij thee komt drinken maak ik zelf boterkoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |