abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118696445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh maar dat is normaal, dat is bij het westeinde ook zo... 2 bevalkamers en tussen in is de reanimatiekamer... Ik vind het een fijn idee, dat als het nodig is dat ze niet het ziekenhuis door hoeven met je kind, maar dat het meteen naar de andere kamer kan.
Oh prima ook hoor dat het er is , daar niet van :) Maar het zijn gewoon niet de dingen waar ik bij na wil denken dat het nodig is :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118696460
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
Wij hebben in het zkhs hier het 'Kraamhotel' waar je mag bevallen als je geen medische indicatie hebt. Ziet er heel goed uit, ben benieuwd.
Kraamhotel en geboortehotel zitten ook in den haag...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:29:37 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118696499
Ben even aan het checken, maar ik heb 2 opties hier in de stad, en dat lijken beide heel prima verloskamers, met eigen douche en toilet, en op 1 van de sites zie ik zelfs een bankstel naast het bed staan :D
pi_118696553
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:16 schreef Kyara het volgende:
Suiker, dat is een beetje veel van het goede inderdaad. Nu beetje kalm aan doen?
Ik had dit niet echt verwacht met 14 weken, ben ik naïef?
pi_118696580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:

[..]

je bent een kindje aan het (af)maken he. Dat kost veel energie. Er gebeurt een heleboel in je lijf. :*
  donderdag 1 november 2012 @ 09:34:15 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118696590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nou nee ik zou het ook niet verwachten, maar ik zou het nu wel als duidelijk signaal oppikken en voortaan weer languit op de bank na een dag werken :Y

Of minder lange dagen proberen te maken / tussendoor ook te zitten.
pi_118696603
Getver, ik heb nu al een keer of 3 gedroomd dat ik begin te bloeden. Niet leuk. ;(
Verder voel ik mij prima. Gister in de auto wel beetje steken gevoeld maar dat trok vrij snel weer weg.
Momenteel vooral erg bezig met het nieuwe huis, financiën op orde krijgen. December begint de bouw dus hopelijk kunnen we snel daar rust in vinden om ons met de baby en alles er omheen te regelen. Het is nu nog een beetje '2e prioriteit' zeg maar.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:38:31 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118696687
Ik vond de rondleiding in het ziekenhuis ook echt niets. Terwijl het echt nette kamers e.d. waren. Alleen de opmerking'neem geen waardevolle spullen mee want er wordt veel gestolen' gaf de doorslag dat ik echt het liefst thuis wilde bevallen. Het werd uiteindelijk toch ziekenhuis en het was een hele prettige ervaring.
pi_118696732
Je krijgt het sowieso al spaans benauwd als je met een grote groep mensen in een kamer staat, zeker als de helft ook nog eens extra veel ruimte in beslag neemt. Dan lijkt zo'n kamer ineens heel klein.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:42:51 #235
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118696771
ik zie zoveel voorbij komen
even kijken of ik het een beetje onthouden heb

een *O* voor het verlof van nytar en nog lekker kadootjes uitpakken

*O* voor LB die bewegingen voelt
en de rest ben ik alweer vergeten -O-

toen ik in het lumc ging bevallen moest ik na de bevalling ook douchen op de gang
ik heb geen idee hoe het nu is, of dat ik nou net een kamer zonder douce had.
we zullen zien.

en even een dikke vette ego post: we gaan zo de sleutel van ons nieuwe huis ophalen *O*
eindelijk een baby kamer in het vooruitzicht :D

en ik ga zo even naar werk een dikke vette doos met kadootjes ophalen
1x per jaar hebben we filiaalmanagersdag en ik kon dit jaar niet want ik kan gewoon niet zo lang op m'n benen staan, maar m'n bedanktvoorjeinzetditjaardoos staat klaar *O*

dikke :* voor iedereen die het nodig heeft
W
Z
E
  donderdag 1 november 2012 @ 09:48:16 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118696880
Oooh rebel, fijn vooruitzicht!! *O* sleutel van nieuw huis en een doos met cadeautjes! Veel plezier vandaag :)
pi_118696939
Geniet van vandaag rebel! Klinkt als een fijne dag!

Mên, ik had het foldertje over de bevalling niet moeten lezen. Ik ga vanaf nu maar even struisvogelen totdat het echt dichterbij komt ofzo :').
  donderdag 1 november 2012 @ 09:53:10 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118697002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Hooiwagen het volgende:

Mên, ik had het foldertje over de bevalling niet moeten lezen. Ik ga vanaf nu maar even struisvogelen totdat het echt dichterbij komt ofzo :').
Doe ik ook :Y

Ik heb genoeg bevallingsverhalen van hier gelezen, maar alle foldertjes die ik thuisgestuurd krijg laat ik nog mooi even voor wat ze zijn :{w daar ben ik nog laaaaaang niet oO<
pi_118697086
Ben wel benieuwd naar mn 1e termijnecho. Op de 1e echo was de due date 2/6 en op de laatste 28/5. Maar eerst dat hartje zien, dan ben ik weer rustig :P.Overigens vanmiddag afspraak over de prenatale diagnostiek en ik vermoed ook eerste keer bloedprikken op de hele reutemeteut. Dat moest tussen de 8-10 weken, dus dat zal wel.
  donderdag 1 november 2012 @ 10:21:08 #241
381212 Gulara
From the future
pi_118697658
Wat een vervelende ziekenhuiservaring Tico. Ik zou ook echt vragen of er geen mogelijkheid is voor een ander ziekenhuis. Ik vind het lopen naar het andere eind van de gang voor een douche echt té belachelijk voor woorden.

Binnenkort ook maar eens een rondleiding aanvragen. Van wat we nu gezien hebben zag het er allemaal erg mooi uit. Maar laten we eerlijk zijn, die mooie binnentuin kan me op het moment supreme vast gestolen worden. (Zul je zien dat de douches bij mij ook aan het einde van de gang zitten :') )

Vervelende dromen Venco. :*

En suikertante, inderdaad maar rustig aan doen. Mij valt het soms best tegen hoe de zwangerschap je toch in een hoop dingen belemmert. Maar ja, je doet er weinig aan behalve meeveren. Dus lekker rustig aan doen. En fijn dat je me er aan herinnert want ik wil ook naar James Bond.

En het is weer na 18u dus dat betekent dat ik weer kortademig ben. Ik weet niet waarom dat nou zo specifiek moet als ik 's avonds rustig op de bank zit. Ik zit door alle tv-series heen te hijgen. :')
pi_118697986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Hooiwagen het volgende:

Doe dat maar lekker. Tijd zat nog joh. Er komt vanzelf een moment dat je denkt: en kom er NU maar uit.
Met een meidenkwartet
pi_118698010
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Doe ik ook :Y

Ik heb genoeg bevallingsverhalen van hier gelezen, maar alle foldertjes die ik thuisgestuurd krijg laat ik nog mooi even voor wat ze zijn :{w daar ben ik nog laaaaaang niet oO<
Mn kraampakket was ook zo iets... Even snel opengemaakt en snel weer dicht en de kast in.
  donderdag 1 november 2012 @ 10:38:06 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118698054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mn kraampakket was ook zo iets... Even snel opengemaakt en snel weer dicht en de kast in.
Ohja, kraampakket. Dat moet je zelf 'bestellen' bij je zorgverzekeraar toch?
pi_118698072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja, kraampakket. Dat moet je zelf 'bestellen' bij je zorgverzekeraar toch?
Aanmelden voor kraamzorg (bij je verzekeraar) en dan komt het vanzelf. Dacht ik. :+
pi_118698097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:Y Tis dat ik er met 36w dat zeiltje uit moest vissen. Toen kwam ik ook de kraamverbanden tegen. Dus.
pi_118698159
Tico, zo te horen is Zmeer gewoon geen optie voor je. Lijkt me dat je daar toch wel zelf iets in te kiezen hebt als je niet medisch bent. Toch?
Ik zou de opties eens goed gaan bekijken. Kom je vast wel uit!
Met een meidenkwartet
  donderdag 1 november 2012 @ 10:42:16 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118698182
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aanmelden voor kraamzorg (bij je verzekeraar) en dan komt het vanzelf. Dacht ik. :+
Euh.... nou zit ik op de website van ditzo, kies voor kraamzorg aanvragen, en dan komen er 6 kraamzorgbureaus in mijn scherm. Maar mijn kraamzorgbureau staat er niet bij :?

Heb nog speciaal ditzo opgebeld om te vragen of het uitmaakte, en dat was niet zo volgens die mevrouw. Kraamzorg zat namelijk gewoon in je basispakket, dus werd sowieso vergoed.

:?
pi_118698266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Euh.... nou zit ik op de website van ditzo, kies voor kraamzorg aanvragen, en dan komen er 6 kraamzorgbureaus in mijn scherm. Maar mijn kraamzorgbureau staat er niet bij :?

Heb nog speciaal ditzo opgebeld om te vragen of het uitmaakte, en dat was niet zo volgens die mevrouw. Kraamzorg zat namelijk gewoon in je basispakket, dus werd sowieso vergoed.

:?
Oh, dat weet ik allemaal niet. Had zelf volgens mij vrijwel geen keus (weet ik niet zeker meer, maar mij maakt het toch weinig uit, en kreeg die van een vriendin & mijn schoonzusje als optie, dus prima), dus ging allemaal snel :+
pi_118698292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef Cathmar het volgende:
Tico, zo te horen is Zmeer gewoon geen optie voor je. Lijkt me dat je daar toch wel zelf iets in te kiezen hebt als je niet medisch bent. Toch?
Ik zou de opties eens goed gaan bekijken. Kom je vast wel uit!
Ja ik ga inderdaad nog even wat opties bekijken hoor...

Ik ben echt geen tegenstander van bevallen in een ziekenhuis.. Echt niet.. Maar dit vond ik wel zo enorm tegenvallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')