Oh prima ook hoor dat het er is , daar niet vanquote:Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar dat is normaal, dat is bij het westeinde ook zo... 2 bevalkamers en tussen in is de reanimatiekamer... Ik vind het een fijn idee, dat als het nodig is dat ze niet het ziekenhuis door hoeven met je kind, maar dat het meteen naar de andere kamer kan.
Kraamhotel en geboortehotel zitten ook in den haag...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
Wij hebben in het zkhs hier het 'Kraamhotel' waar je mag bevallen als je geen medische indicatie hebt. Ziet er heel goed uit, ben benieuwd.
Ik had dit niet echt verwacht met 14 weken, ben ik naïef?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:16 schreef Kyara het volgende:
Suiker, dat is een beetje veel van het goede inderdaad. Nu beetje kalm aan doen?
je bent een kindje aan het (af)maken he. Dat kost veel energie. Er gebeurt een heleboel in je lijf.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik had dit niet echt verwacht met 14 weken, ben ik naïef?
Nou nee ik zou het ook niet verwachten, maar ik zou het nu wel als duidelijk signaal oppikken en voortaan weer languit op de bank na een dag werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik had dit niet echt verwacht met 14 weken, ben ik naïef?
Doe ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Geniet van vandaag rebel! Klinkt als een fijne dag!
Mên, ik had het foldertje over de bevalling niet moeten lezen. Ik ga vanaf nu maar even struisvogelen totdat het echt dichterbij komt ofzo.
Doe dat maar lekker. Tijd zat nog joh. Er komt vanzelf een moment dat je denkt: en kom er NU maar uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Geniet van vandaag rebel! Klinkt als een fijne dag!
Mên, ik had het foldertje over de bevalling niet moeten lezen. Ik ga vanaf nu maar even struisvogelen totdat het echt dichterbij komt ofzo.
Mn kraampakket was ook zo iets... Even snel opengemaakt en snel weer dicht en de kast in.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe ik ook
Ik heb genoeg bevallingsverhalen van hier gelezen, maar alle foldertjes die ik thuisgestuurd krijg laat ik nog mooi even voor wat ze zijndaar ben ik nog laaaaaang niet
Ohja, kraampakket. Dat moet je zelf 'bestellen' bij je zorgverzekeraar toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn kraampakket was ook zo iets... Even snel opengemaakt en snel weer dicht en de kast in.
Aanmelden voor kraamzorg (bij je verzekeraar) en dan komt het vanzelf. Dacht ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, kraampakket. Dat moet je zelf 'bestellen' bij je zorgverzekeraar toch?
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn kraampakket was ook zo iets... Even snel opengemaakt en snel weer dicht en de kast in.
Euh.... nou zit ik op de website van ditzo, kies voor kraamzorg aanvragen, en dan komen er 6 kraamzorgbureaus in mijn scherm. Maar mijn kraamzorgbureau staat er niet bijquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aanmelden voor kraamzorg (bij je verzekeraar) en dan komt het vanzelf. Dacht ik.
Oh, dat weet ik allemaal niet. Had zelf volgens mij vrijwel geen keus (weet ik niet zeker meer, maar mij maakt het toch weinig uit, en kreeg die van een vriendin & mijn schoonzusje als optie, dus prima), dus ging allemaal snelquote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh.... nou zit ik op de website van ditzo, kies voor kraamzorg aanvragen, en dan komen er 6 kraamzorgbureaus in mijn scherm. Maar mijn kraamzorgbureau staat er niet bij
Heb nog speciaal ditzo opgebeld om te vragen of het uitmaakte, en dat was niet zo volgens die mevrouw. Kraamzorg zat namelijk gewoon in je basispakket, dus werd sowieso vergoed.
Ja ik ga inderdaad nog even wat opties bekijken hoor...quote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef Cathmar het volgende:
Tico, zo te horen is Zmeer gewoon geen optie voor je. Lijkt me dat je daar toch wel zelf iets in te kiezen hebt als je niet medisch bent. Toch?
Ik zou de opties eens goed gaan bekijken. Kom je vast wel uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |