Ik heb al een mail rond 3/4 uur dat hij bij PostNL is en onderwegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef BDIL het volgende:
Wat staat bij jullie bol.com bestelstatus ? Bij mij wordt verwerkt nog
Ik had hem 12 uur besteld vandaag, normaal zijn spelen altijd op release binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al een mail rond 3/4 uur dat hij bij PostNL is en onderweg
Dan hoef je je geen zorgen te maken, morgen heb je hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had hem 12 uur besteld vandaag, normaal zijn spelen altijd op release binnenWaarschijnlijk krijg ik hem zo
Altijd laten zien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Morgen ook maar eens gaan halen, alleen is het pegi 18? Bij de mediamarkt moet ik dan altijd mn idee laten zien en word over 5 dagen pas 18... En bij mediamarkt is het toch altijd goedkoper op de release date of is het altijd een stuk goedkoper dan bijv bart smit?
Ik heb blijkbaar een babyface want ik moet hem altijd laten zien daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd laten zien?
Als je gewoon even niet scheert, beetje volwassen overkomt dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een babyface want ik moet hem altijd laten zien daar
Ja dat was vroeger zo... Bij de bart smit krijg ik wel altijd spellen mee maar dan betaal ik er ook 5-10 euro meer voor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Daar zijn toch ook andere winkels? Maar raar dat ze daar streng op zijn. Aangezien ik vroeger gewoon San Andreas kom halen zonder gezeik of Call of Duty
Neem een maat mee of ben jij de oudste?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo... Bij de bart smit krijg ik wel altijd spellen mee maar dan betaal ik er ook 5-10 euro meer voor...
Ik probeer t morgen gewoon zelf en als het niet lukt kijk ik mn moeder lief aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een maat mee of ben jij de oudste?
Kan ook ja..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ik probeer t morgen gewoon zelf en als het niet lukt kijk ik mn moeder lief aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
Als 16 jarige mag je in Nederland 18+ games kopen, moet geen probleem zijn dus. Ik werkte zelf in een gameshop dus ben 200% zeker en winkels horen dat te wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Morgen ook maar eens gaan halen, alleen is het pegi 18? Bij de mediamarkt moet ik dan altijd mn idee laten zien en word over 5 dagen pas 18... En bij mediamarkt is het toch altijd goedkoper op de release date of is het altijd een stuk goedkoper dan bijv bart smit?
Oh fijn dat ik dat nu weet... Heb zovaak een game niet meegekregen omdat ik nog geen 18 wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Als 16 jarige mag je in Nederland 18+ games kopen, moet geen probleem zijn dus. Ik werkte zelf in een gameshop dus ben 200% zeker en winkels horen dat te weten
Same here. Heb Brotherhood eigelijk nooit uitgespeeld en heb Revelations ook nog liggen. Heb de laatste welgeteld 5 minuten gespeeld... was een beetje AC-moequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik moet eerst nog verder met Brotherhood (was nog niet bij het vlieg-met-een-DaVinci-machine-gedeelte, hoe lang is het vanaf daar nog?), daarna Revelations en dan kan ik pas aan AC3 beginnen....
Wat een luxeprobleem
Jammer dan dat je het pas nu weet, maar gelukkig op tijd voor ACquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Oh fijn dat ik dat nu weet... Heb zovaak een game niet meegekregen omdat ik nog geen 18 was
Brotherhood is nog wel te doen maar Revelations heb ik enkel gespeeld om het verhaal. Het spel zelf vond ik redelijk saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Same here. Heb Brotherhood eigelijk nooit uitgespeeld en heb Revelations ook nog liggen. Heb de laatste welgeteld 5 minuten gespeeld... was een beetje AC-moe
Nouja een voordeel, tegen de tijd dat ik klaar ben met Revelations én weer helemaal zin heb in een nieuwe AC is 3 vast al in prijs gezakt
Wat de lieden bij Game Mania mij vertelde (aangezien ik ook nog geen 18 ben en dat ook in het systeem staat), is dat alles tot PEGI 16 verplicht opvolgen is en PEGI 18 een adviesleeftijd is (Don't know if this is true)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Ja, dat is er.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel afwisseling qua missies? (niet teveel spoilen please)
Ja, het is prima zonder te spelen. Een paar namen komen je niet bekend voor en het verhaal van Desmond is wat wazig, maar op zich niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:17 schreef corehype het volgende:
Ik heb de vorige 2 delen niet gespeeld en ben ze ook niet van plan te spelen wegens tijdgebrek (game al heel lang niet meer), is deze dan nog wel te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |