per persoon, nie optellen!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende: [..] Ok dus gezamenlijk brutoinkomen en 0.... hmmm... dat ziet er mooi uit idd wat we meer kwijt zijn
Ow well
Kan me er eik niet zo druk om maken tbh
![]()
Yesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deb verdien jij wat je hier van de week schreef in een spoiler?
Ik word er ook echt misselijk van
OOOOOOOWWWWWW.... Niks aan het handje danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niet gezamenlijk, ze gaan dit per persoon berekenen en niet per gezin.
Dat deed ik net fout en ik zat al half te huilen van de uitkomst die ik kreegquote:
Dat dus.quote:
Nee, het regeerakkoord is zeker geen leuk belegde boterhamquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar ben serieus wel blij dat ik tegen die tijd ook bijna klaar ben met m'n opleiding. Want voor studenten zijn ze ook niet heel lief ofzo.
BIJNA EEN TIENTJE JONGEUHquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
2 days smoke free,
41 cigarettes down,
9,87¤ and 04:06:00 saved
Awwwww yeahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
2 days smoke free,
41 cigarettes down,
9,87¤ and 04:06:00 saved
daar krijg je meer subsidie opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat deed ik net fout en ik zat al half te huilen van de uitkomst die ik kreeg
Maar ik weet onze zorgtoeslag niet, ik krijg wel wat, maar ik weet niet hoeveel daarvan voor wie is.
En wat bedoel je met dat kinderen lonen?
tsja, het moet wel, begrijpelijk maar we zullen allemaal moeten wennen en veel vloekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, het regeerakkoord is zeker geen leuk belegde boterham
Mja, ultragay, maar we komen er niet onderuitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, het moet wel, begrijpelijk maar we zullen allemaal moeten wennen en veel vloeken
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Maar die website geeft dus een andere berekening dan ik in eerste instantie maakte.
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenMaar ik had uitgerekend dat ik op jaarbasis zo'n 200 extra zorg ga betalen.. volgens mij klopt die website niet helemaal hoor want die houdt geen rekening met je eigen risico, dat ook alweer ¤130 omhoog gaat. En over welk belastingvoordeel gaat het in die berekening? Is dat de 2e belastingschijf van 42% die naar 38% gaat?
Heb me nogal zitten inlezen vandaag maar ben er nog niet helemaal uit
Eigen risico zou ook inkomensafhankelijk moeten worden volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenMaar ik had uitgerekend dat ik op jaarbasis zo'n 200 extra zorg ga betalen.. volgens mij klopt die website niet helemaal hoor want die houdt geen rekening met je eigen risico, dat ook alweer ¤130 omhoog gaat. En over welk belastingvoordeel gaat het in die berekening? Is dat de 2e belastingschijf van 42% die naar 38% gaat?
Meestal rekenen ze toch met brutolonen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.
Denk inderdaad dat het van die belastingschijf isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon de maandelijkse premie was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.
Ga even speurenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meestal rekenen ze toch met brutolonen?
[..]
Denk inderdaad dat het van die belastingschijf isBij 1 vandaag hadden ze een tabel waar ook het eigen risico bij stond. Zou je anders daar even moeten kijken.
Sephora in Leidschendam (Leidsenhage) is altijd vrij rustig en die hebben vaak nog veel palettes liggen. Anders even bellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme ik naar Rdam voor Vice, UITVERKOCHTvolgende week pas binnen
dus morgen maar bellen naar Breda en Den haag.
11 miljoen door de put gespoeldquote:Elf miljoen naar actieplan Haagse Schilderswijk
Een actieplan van de gemeente Den Haag, politie en maatschappelijke organisaties moet de Haagse Schilderswijk leefbaarder maken. Het plan moet vroegtijdig schoolverzuim, overlast door jongeren en criminele jeugdbendes tegengaan. Dat heeft de gemeente laten weten. Voor de uitvoering van het plan is 11 miljoen euro beschikbaar.
De achterstandswijk telt veel werklozen en 'risicogezinnen' en er is veel criminaliteit. Bovendien spreken te weinig wijkbewoners Nederlands, aldus wethouder Marnix Norder (stadsontwikkeling en integratie). ''De Schilderswijk is een echte wereldwijk. Er wonen mensen uit alle windrichtingen van de wereld. Maar er zijn ook problemen. Daardoor kan de wijk zich niet ontwikkelen. Dat is voor mij onacceptabel", aldus Norder. ''Ik geloof er in dat we met een gezamenlijke en gerichte aanpak samen met bewoners en met professionals de wijk vooruit kunnen helpen."
Het plan van aanpak dient ook om nieuwe bewoners naar de wijk te krijgen: jongeren, studenten en startende ondernemers. In parken komt gratis draadloos internet (wifi) en de politie voert een keurmerk in om de wijk leefbaarder te maken.
Bron: http://www.rtl.nl/compone(...)ijgt_elf_miljoen.xml
Gratis wifi voor de hangjeugdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Da fuck man... wij mogen echt vet veel meer neerleggen en dan heb ik het nog niet over de aanvullende verzekering en eigen risico... hoerenzooi...
En dan daarna dit bericht lezen:
[..]
11 miljoen door de put gespoeld![]()
![]()
![]()
Het is tuig wat daar woont, dat help je niet door er een klap geld tegenaan te gooien en van "ach, lieve kut crimineel, hier heb je gratis wifi, zodat je nóg vaker alle parken kunt vervuilen met je inname van ruimte en zuurstof"![]()
En dat zijn nou juist de "mensen" die NIKS toevoegen aan de samenleving en vet veel geld kosten en de meeste toeslagen op ALLES krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
da's geen hangjeugd meer daar hoor, dat zijn halve gangs die de buurt terroriseren en winkeliers en buurtbewoners bedreigen en met grof geweld overvallen. Is geen prettige buurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gratis wifi voor de hangjeugdscore
Dafuckquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Da fuck man... wij mogen echt vet veel meer neerleggen en dan heb ik het nog niet over de aanvullende verzekering en eigen risico... hoerenzooi...
En dan daarna dit bericht lezen:
[..]
11 miljoen door de put gespoeld![]()
![]()
![]()
Het is tuig wat daar woont, dat help je niet door er een klap geld tegenaan te gooien en van "ach, lieve kut crimineel, hier heb je gratis wifi, zodat je nóg vaker alle parken kunt vervuilen met je inname van ruimte en zuurstof"![]()
En dat zijn nou juist de "mensen" die NIKS toevoegen aan de samenleving en vet veel geld kosten en de meeste toeslagen op ALLES krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je je inkomsten opgeteld?? Niet doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan er samen 3200 euro per jaar op achteruit (als ik inkomen incl. leaseauto reken), exclusief mijn fijne top aanvullende verzekering.... DE TERING JONGUH!
Ik vind dat écht gewoon té belachelijk....
neinzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je inkomsten opgeteld?? Niet doen...
Nee hoor, eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Bah, ben er echt misselijk van.
Ik werk me samen met mijn man de pleures, we hebben nergens recht op (ok, hypotheekrente aftrek dan, dat wel natuurlijk) en dan dit er óók nog even bij![]()
![]()
Ik dacht dat het moest lonen om te werken???BAH!
ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk zullen we alles delen
edit: "eerlijk"
Incl. bonus en leaseauto en meneer is 10 jaar ouder dan jouw meneer, dat maakt denk ik ook wel uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dan verdienen jullie trouwens wel royaal, kippie
X men origins: Wlverinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, ergens nog ene matig kutprogramma of leuke make-up/schoenen/nagellak om te falen voor de afleiding?
niet matig genoegquote:
dan nog!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Incl. bonus en leaseauto en meneer is 10 jaar ouder dan jouw meneer, dat maakt denk ik ook wel uit
Ooh en dat is nu dan niet meer genoeg wat daaruit gehaald wordt om alles te dekken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat toen alles uit belastingopbrengsten werd betaald, mandy
yep, klopt.quote:
ist das auf tv?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben The dictator aan het kijken... pehehehhehehe![]()
Naah dit komt juist van de PvdA afquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Magoe, ik stem liberaal dus ik heb hier zelf om gevraagd
hoe denk je dat Nederland aan haar staatsschuld komt? Het is nooit genoeg geweest en nu krijgen we daar de rekening voor. Het is nu zeker realistischer dan vroeger, alhoewel veel mensen dat niet (willen) beseffenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh en dat is nu dan niet meer genoeg wat daaruit gehaald wordt om alles te dekken?
Naja zoals ik al zei, weet niet precies hoe dat systeem toen werkte, is alleen een beetje erg vreemd
Nee gedownloadquote:
ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah dit komt juist van de PvdA af
Het blijft lastig, aan de ene kant ben ik er zeker voor om de medemens een handje te helpen, ik heb het goed zat, maar als je dan dat soort projecten ziet als die Kip postte... dan huil ik een beetje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe denk je dat Nederland aan haar staatsschuld komt? Het is nooit genoeg geweest en nu krijgen we daar de rekening voor. Het is nu zeker realistischer dan vroeger, alhoewel veel mensen dat niet (willen) beseffen
Hij wordt trouwens net in elkaar gerost door een stel dikke tetten. Goeien film welquote:
nee hoor, dito hier, en in 2014 heb ik vast kinderen die me weer voordeelregels opleverenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gedownload
Naja ik ga me nu nog niet druk maken over iets wat over iets meer dan een jaar is. Kan ik me nu wel kut gaan voelen om geld die we verliezen maar wat gebeurt; gebeurt. KlaarMaar misschien denk ik te simplistisch ofzo
![]()
Nou ja Priem dit is een specifiek voorbeeld maar het is vooral gewoon de huidige economie en inderdaad, alles wat in het verleden aan staatsschuld is opgebouwd boeten we nu voor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gedownload
Naja ik ga me nu nog niet druk maken over iets wat over iets meer dan een jaar is. Kan ik me nu wel kut gaan voelen om geld die we verliezen maar wat gebeurt; gebeurt. KlaarMaar misschien denk ik te simplistisch ofzo
![]()
ja, dat zonder meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het blijft lastig, aan de ene kant ben ik er zeker voor om de medemens een handje te helpen, ik heb het goed zat, maar als je dan dat soort projecten ziet als die Kip postte... dan huil ik een beetje.
nee hoor, je hebt wel gelijk, je kunt er toch geen flikker aan veranderenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gedownload
![]()
auch inkomensafhankelijk dus NEINZquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, dito hier, en in 2014 heb ik vast kinderen die me weer voordeelregels opleveren
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
auch inkomensafhankelijk dus NEINZ
er zijn genoeg mensen die nu in hun walgelijke leventje als uitvreter/crimineel/tuig/lui varken worden ondersteund die gewoon hoppa moeten gaan werken. Dit project is er niks bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het blijft lastig, aan de ene kant ben ik er zeker voor om de medemens een handje te helpen, ik heb het goed zat, maar als je dan dat soort projecten ziet als die Kip postte... dan huil ik een beetje.
polonaisequote:
Want kinderen, daar krijg je geld op toe ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, dito hier, en in 2014 heb ik vast kinderen die me weer voordeelregels opleveren
kun je beter doen ja, en bb part time werken en dan net genoeg uren voor toeslagen enzoquote:
Kinderen zijn een investering he! Die draaien later op voor het pensioenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Want kinderen, daar krijg je geld op toe ja!
Ja hebt al een bachelor dus dan is het lekker keiduurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word weer student, die hebben meer dan ik
en minder zorgen, en meer vreugde, en minder rimpelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word weer student, die hebben meer dan ik
Gewoon 2 jaar wiet telen! Jaartje in de bak et voila ! Eeuwig rijkheid dit dat allesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die nu in hun walgelijke leventje als uitvreter/crimineel/tuig/lui varken worden ondersteund die gewoon hoppa moeten gaan werken. Dit project is er niks bij.
En ik zie teveel om me heen en daar word ik cynisch van ja
600 maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kinderen zijn een investering he! Die draaien later op voor het pensioen
Ik kan me er wel over opfucken btw. Zie mijn zusjes lekker niet werken, overal onderuit komen omdat ze kids hebben/ouder dan 27 zijn (sollicitatieplicht), constant in de schulden terechtkomen waarna ze even de sanering in gaan en er weer uit zijn, dan weer in afkickcentrum waar ze zakgeld krijgen, treinkaartjes voor weekendjes weg, en weinig doen.. en álles wordt betaald. En die gaan er dan op vooruit![]()
En dan zie ik op mn salarisstrookje zo ¤600,- naar de belasting gaan en denk ik meh
ook al zijn het je zusjes, dat soort mensen bedoel ik jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kinderen zijn een investering he! Die draaien later op voor het pensioen
Ik kan me er wel over opfucken btw. Zie mijn zusjes lekker niet werken, overal onderuit komen omdat ze kids hebben/ouder dan 27 zijn (sollicitatieplicht), constant in de schulden terechtkomen waarna ze even de sanering in gaan en er weer uit zijn, dan weer in afkickcentrum waar ze zakgeld krijgen, treinkaartjes voor weekendjes weg, en weinig doen.. en álles wordt betaald. En die gaan er dan op vooruit![]()
En dan zie ik op mn salarisstrookje zo ¤600,- naar de belasting gaan en denk ik meh
kudt!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hebt al een bachelor dus dan is het lekker keiduur
Ligt eraan hoe snel je ze wenst te hoererenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Damnit, daar gaat mijn toekomstplan.
Exact hetzelfde hier! schop onder de kont en werken verdikkeme, kun je mee betalen aan al die belastingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die nu in hun walgelijke leventje als uitvreter/crimineel/tuig/lui varken worden ondersteund die gewoon hoppa moeten gaan werken. Dit project is er niks bij.
nee pic?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef Debsterr het volgende:
SQ, hedde gij China Glaze Cast a Spell? Echt een keimooie drekky SQ lak.
je krijgt toch kindergeld?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je ze wenst te hoereren
lekker nog makkelijker spuithoertjes regelen onder de 13-jarige blonde zaadsletjes die graag noord afrikanen "vermaken"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
En gratis wifi in de Schilderswijk ooknoh, is handig, hebben de junks bij het HS ook weer wat te doen
inkomensafhankelijk en nu al lang niet meer zoveel als vroegerquote:
elke avond van 6 tot 9 even achter het station bijverdienenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je ze wenst te hoereren
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou alvast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan zie ik weer bij mijn buurjongen van 28 met een IQ van 70, daar doen ze ook helemaal niets meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou alvast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starter hequote:
Zijn mn zusjes ja, maar ik spuug er opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook al zijn het je zusjes, dat soort mensen bedoel ik ja
OMGquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou alvast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je neemt me serieusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat voor beeld jij hebt van wat je wel niet krijgt allemaal.
Ah, de befaamde tussen wal en schip groepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan zie ik weer bij mijn buurjongen van 28 met een IQ van 70, daar doen ze ook helemaal niets mee
Mijn pa heeft dat nu opgepakt (ouders van hem zijn ook niet echt slim). Krijg je gesprekken bij de gemeente en testen allemaal en dan laten ze hem weer hangen.
Om bij zo'n instantie te werken wat de tuintjes verzorgen zou hij te slim zijn, daarna niets meer gehoord. Belt hij zelf op blijkt die vrouw die alles regelt extern te zijn en niet van de gemeente zelf dus die was die dag niet aanwezig. Maar die jongen kent het woord extern dus niet eens, snapte niets van het telefoongesprek.
Nu ging mijn pa maar weer een contact opnemen
Maar die jongen zit dus al jaren gewoon thuis en krijgt iedere maand geld van de overheid. Maar om zelfstandig te gaan werken + (eventueel) wonen wordt er ook echt niets gedaan.
Zeker als je partner Priem heet en altijd schoenen kooptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je neemt me serieus
Nee maar een kind is wel goedkoper dan een partner
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker nog makkelijker spuithoertjes regelen onder de 13-jarige blonde zaadsletjes die graag noord afrikanen "vermaken"![]()
Zo *BLIEP BLIEP* vanuit het park met de wifi
Bijdragen aan het gezin, de hoeksteen van de samenleving. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
elke avond van 6 tot 9 even achter het station bijverdienen
Arme Priemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker als je partner Priem heet en altijd schoenen koopt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
priemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hhehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een kinderkont is snel gevuldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Bijdragen aan het gezin, de hoeksteen van de samenleving. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
kip!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een kinderkont is snel gevuld
(ok die is wel ranzig)
Ik lollerde, maar dat mag eigenlijk nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(ok die is wel ranzig)
Ik neem jou toch altijd serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je neemt me serieus
Nee maar een kind is wel goedkoper dan een partner
een zekere gezamenlijke kennis?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik neem jou toch altijd serieus?
Maar sorry, laten we het erop houden dat ik pasgeleden serieus op mijn falie kreeg van iemand omdat wij kinderopvangtoeslag durfden te ontvangen. Ligt wat gevoelig
Ik lolde, ondanks mezelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(ok die is wel ranzig)
Jong geleerd, is oud gedaanquote:
Nee, niet eens, die schept alleen altijd op over hoeveel de wederhelft verdient en hoeveel recht zíj wel niet heeft op kinderopvang (want dat gaat ze dus krijgen vanuit 1 of ander potje), want zij kan immers onmogelijk een hele week voor een kind zorgenquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ben aan het kijken op mijn loonstrook maar ik zie helemaal nergens staan hoeveel belasting ik betaal
stoma, bespaar je weer op wcpapier en handen wassen!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jong geleerd, is oud gedaanEn een verlepte aars
ja da's ook wel een uitvreter trouwens... kost ook bakken met geld en weet overal geld weg te schrapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, niet eens, die schept alleen altijd op over hoeveel de wederhelft verdient en hoeveel recht zíj wel niet heeft op kinderopvang (want dat gaat ze dus krijgen vanuit 1 of ander potje), want zij kan immers onmogelijk een hele week voor een kind zorgen
ik denk dat mandy te weinig verdient voor belasting. Mandy, staat er wel loonheffing op je strook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Er staan toch bedragen die eraf gaan en wat dat is. Dat is pensioenpremie, zorgpremie, etc
stoma, katheter en een maagsondequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stoma, bespaar je weer op wcpapier en handen wassen!!
zvw krijg ik altijd weer vergoed en dan staat er een pensioenpremie inderdaad. Verder helemaal niets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Er staan toch bedragen die eraf gaan en wat dat is. Dat is pensioenpremie, zorgpremie, etc
Ja maar ziek zijn is een fulltime baan hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's ook wel een uitvreter trouwens... kost ook bakken met geld en weet overal geld weg te schrapen
oh ja, dat zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat mandy te weinig verdient voor belasting. Mandy, staat er wel loonheffing op je strook?
score!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stoma, katheter en een maagsonde
Ideaal!
Hoef je geen tijd meer te plannen voor eten, drinken en poepen en plassen, dus efficiënt en kostenbesparend. tevens kan de arbeidsproductiviteit dan nog meer ophoog
Ja dat was het denk ik inderdaad in die maandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat mandy te weinig verdient voor belasting. Mandy, staat er wel loonheffing op je strook?
En dan eind van het jaar krijg je dat beetje dat je hebt afgedragen gewoon weer terugquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
zvw krijg ik altijd weer vergoed en dan staat er een pensioenpremie inderdaad. Verder helemaal niets.
Maar nu bekijk ik een loonstrook van een maand dat ik meer heb verdiend en daar staat wel een loonheffing bij.
Volgens mij verdien ik te weinig
als je ziek bent wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar ziek zijn is een fulltime baan hoor![]()
dat je niet eens wist wat bruto betekendequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ook kunnen.
Die mooie ouwe tijdalleen maar belasting terug krijgen
verwarren met tarra en zulksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je niet eens wist wat bruto betekende
quote:'Kip. 't Meest veelzijdige stukje vlees' verdwijnt
NIEUWSBARBECUE11881
DEN HAAG - De oproep om kip, het meest veelzijdige stukje vlees te eten gaat van de buis. Ook de jaarlijkse barbecue op het Binnenhof dreigt te verdwijnen.
Dat is het gevolg van het kabinetsplan om de bedrijf- en productschappen te saneren. Die moeten zich gaan beperken tot uitvoering van overheidstaken. Daar horen reclamecampagnes voor de sector of producten niet meer bij, meldt De Volkskrant. 'Waarom kip en geen varken en waarom geen tofu?', aldus minister Henk Kamp (VVD) van Sociale Zaken die de plannen aankondigde.
Nu zijn er nog zeventien bedrijf- en productschappen, bestuurd door vakbeweging en werkgevers. Zij doen werk voor de overheid maar hebben ook de bevoegdheid zelf werk voor hun sector te doen.
door Edwin Rensen 12 okt 2011 laatste update: 12 okt 2011
denk het wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?
patsen!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stagegenootje die in een groeps-chat zet dat alles zo kut is, en dan vervolgens niks wil vertellen.
IS PRIVEE.![]()
Ik las batsen.. Ik snapte het nietquote:
Ik sta op het punt ja. Verder dan 'ruzie met m'n vriend' komt ze niet. ZEG DAN NIKS!!quote:
als ze stuurt "is privé" lekker terugsturen "zoek het lekker uit, kuthoer"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stagegenootje die in een groeps-chat zet dat alles zo kut is, en dan vervolgens niks wil vertellen.
IS PRIVEE.![]()
zie je 'm nu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dm eens? Ik kan niet een dm-thread openen vanaf de ipad
attention whorequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik sta op het punt ja. Verder dan 'ruzie met m'n vriend' komt ze niet. ZEG DAN NIKS!!
En nu zegt ze dat ze per ongeluk postte in de groeps-chat...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ze stuurt "is privé" lekker terugsturen "zoek het lekker uit, kuthoer"
Oh nee, dat zou ik doen
welles!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dm eens? Ik kan niet een dm-thread openen vanaf de ipad
dan zou mijn reactie hetzelfde blijven denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ze zei het niet met die woorden. Haar gedrag kwam wel op hetzelfde neer.
ooh shit misschien heb ik ook geen vrienden omdat ik ook vaak gewoon zeg wat ik denkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zou mijn reactie hetzelfde blijven denk ik.
Af en toe vraag ik me nog af hoe het kan dat ik vrienden heb....
Ik was ook altijd zo hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zou mijn reactie hetzelfde blijven denk ik.
Af en toe vraag ik me nog af hoe het kan dat ik vrienden heb....
FOREVER ALONEquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
ooh shit misschien heb ik ook geen vrienden omdat ik ook vaak gewoon zeg wat ik denk
quote:
TU nerdsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe mij nu op de TU als ik daar zit om te studeren voor als een heel onschuldig meisje
En via via toch een aantal mensen zo leren kennen
Thx voor de updatequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem swapmaatje uit new york stuurt dit:
yup im ok! we are all out of power and they don't know when it's coming back on.. I'm going crazy and having Internet withdrawals! haha the phone service comes and goes but it's working at the moment so i could get in Facebook thanks for asking!
Duss geen stroom en amper internet en telefoon
quote:
Ze zijn zo grappigquote:
Nerdsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zijn zo grappig
Ook toen in de bios met The Avengers, hele zaal vol met nerdsHeerlijk publiek
Alhoewel de vrienden van mijn vriendin dus bijna allemaal bouwkunde studeren dus die vallen nog wel mee.quote:
het staat zo karigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's hartstikke goed man!, jij met je ""
Dat moet heul een![]()
![]()
zijn!
ja die zijn ook vaak hipster/artistiekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alhoewel de vrienden van mijn vriendin dus bijna allemaal bouwkunde studeren dus die vallen nog wel mee.
minor detailquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het staat zo karigop naar de 100 dan maar
Ding smeert je 20 dagelijkse peuken wel uit over 24 uur, terwijl ik natuurlijk niet rookte tussen 22:00 en 7:00, maar ach
Hai!!!quote:
nee joh, ik vier wel iets bij de 1000quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
minor detail
Hartstikke goed hoor! En dan nummero 100 vieren met een (gezond) etentje met bb? Of iets anders leuks?
Naah die artistiekere types zitten dan weer bij Industrial Designquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die zijn ook vaak hipster/artistiek
Ik heb een hardcore nerd, informatica gestudeerd![]()
ja, dat óók natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik vier wel iets bij de 1000
Voordeel, als je straks lekker een paar uren je ogen dicht doet schiet de teller omhoog!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het staat zo karigop naar de 100 dan maar
Ding smeert je 20 dagelijkse peuken wel uit over 24 uur, terwijl ik natuurlijk niet rookte tussen 22:00 en 7:00, maar ach
PING*PING*PING*PING*PING!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voordeel, als je straks lekker een paar uren je ogen dicht doet schiet de teller omhoog!
En dat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
SQ, ik vind 44 best wel heel veel hoor!
Ik ben ook stiekem wel beetje nerdy, alleen ben ik ene nerd die weinig van computers weet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
Mijn nerd is laborant eigenlijk
maar wellicht ontkom ik zelf ook niet aan dat label.
SQ, ik vind 44 best wel heel veel hoor!
dat wel, helemaal gratisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voordeel, als je straks lekker een paar uren je ogen dicht doet schiet de teller omhoog!
Microbiologie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah die artistiekere types zitten dan weer bij Industrial Design
Vraag mij eigenlijk af wat mijn scharrel precies gestudeerd heeftweet alleen dat hij zijn master aan de UvA heeft gedaan en hij toch echt een nerd is
gefeliciteerd!quote:
een eckten nerd dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee haha, hij is software engineer. Dus wel iets met informatica in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die verdienen goud geldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee haha, hij is software engineer. Dus wel iets met informatica in ieder geval.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
IT-er != nerdnerdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jepquote:
Ik ook niet, maar dat is waarschijnlijk meer luiheid. Bij mijn vorige werk was ik uiteindelijk wel zo'n beetje de default dingesbeheerder (fuck, ik haat woorden kwijt zijn) dus echt dom ben ik er ook niet mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ook stiekem wel beetje nerdy, alleen ben ik ene nerd die weinig van computers weet.
Ok, that doesn't make ANY SENSE AT ALL, I know![]()
zulks een lelijkhied voor 80 pondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd 80pond voor dit dafuq http://www.britishbeautyb(...)attoos-swatched.html
dat blijft klooien he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh kraakbeenpiercings
Oor doet pijn sinds een paar dagen en begint nu te kloppen
Zeezout ALL the way
En voor hoelangquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wie legt daar nou in godsnaam 80 pond voor neer
Ik heb m ook nog niet super lang maar hij was altijd liev, misschien een teken dat m'n weerstand omlaag gaat want dan gaan die dingen altijd kuttenquote:
en dan scheef en gebobbeld erop plakkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wie legt daar nou in godsnaam 80 pond voor neer
En de laatste twee dagen nog stralend mooi weer gehad ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Niet meer in de koud beulen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de laatste twee dagen nog stralend mooi weer gehad ook.
Kutdingen zijn het ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh kraakbeenpiercings
Oor doet pijn sinds een paar dagen en begint nu te kloppen
Zeezout ALL the way
goed plan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zeauwww... standby weer voorbij; ik duik mijn bed in
Niet handig... ik wil morgen wellicht naar de roller derby gaan kijkenNaja pak mijn telefoon wel mee en hoop maar dat ze niet gaan bellen dan
Truste dames !
wat is dat voor aids.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd 80pond voor dit dafuq http://www.britishbeautyb(...)attoos-swatched.html
Een plaktattoo!quote:
halloween scrimmage?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zeauwww... standby weer voorbij; ik duik mijn bed in
Niet handig... ik wil morgen wellicht naar de roller derby gaan kijkenNaja pak mijn telefoon wel mee en hoop maar dat ze niet gaan bellen dan
Truste dames !
Ghehehehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho Amerikaan zegt dat sommige ziekenhuizen geen/amper stroom hebben, dat supermarkten dicht zijn maar dat de dunkin donuts wel open is.
Amerikanen
als de aarde vergaat kunnen we tenminste donutsen etonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho Amerikaan zegt dat sommige ziekenhuizen geen/amper stroom hebben, dat supermarkten dicht zijn maar dat de dunkin donuts wel open is.
Amerikanen
echt... het zou verboden moeten worden.quote:
quote:
Omnomnom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als de aarde vergaat kunnen we tenminste donutsen eton
Maar hij is van diooooooor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt... het zou verboden moeten worden.
Vandaag op de cam van time square zag ik dat de mac nog open wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikanen
ja, lijkt me best lolligquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik kreeg bericht van Lonneke en ik ben echt heul benieuwd hoe het er uit ziet en hoe zoiets gaat.... Lijkt me namelijk wel leuk om zelf ook te gaan uitoefenen (maar daarom wil ik eerst gaan kijken óf het wel iets voor mij zou zijn).
Zin om ook te komen?
ik ookquote:
Cool! Ik wa je wel ffquote:
Bekijk het eens heel dom en vergelijk de uitgaven aan de terrorismebestrijding en het aantal doden door terrorisme eens met de uitgave aan de zorg en het aantal doden door de afwezigheid van zorg voor mensen die het niet kunnen betalen. Ik denk dat je dan lollerend op de grond ligt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef megamandy het volgende:
Kan daar ook niet tegen, "al" die doden. Meeste zullen het zelf schuld zijn want iedereen wist dat de storm eraan ging komen
Final Destinationquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Die ene die zich electrocuteerde in een plas met water klonk als iets uit een sleckten horrorfilm.
Ronddraaien tot je een klik hoort en dan horizontaal de lamp eruit schuivenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:44 schreef Mss het volgende:
Ik moet een TL vervangen maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat ding uit de fitting ga krijgen zonder 'm te slopen.
Lullig voor de ns? Niks is lullig voor de nsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Net NS klantenservice geprobeerd te bellen over mijn niet aanwezige jaarkaart. Krijg je meteen voor het keuzemenu al de melding dat er problemen zijn met de productie van de jaarkaarten en dat ze hem deze week sturen. Alle gemaakte kosten kunnen gedeclareerd worden![]()
Beetje lullig voor hen dat als ze hem dan inderdaad ergens deze week sturen, ik volgende week maandag alsnog een kaartje moet kopen en declareren want ben weer eens op reis in de tussentijd
Het wordt mijn 4e jaarkaart, maar het is de eerste keer dat ik hem niet op tijd ontvang. Was aan de ene kant wellicht handig geweest als ze iets hadden laten weten van dat ie later zou komen (ook het servicepersoneel op het station wist nergens van gister), maar zo'n melding bij het telefoonnummer voor vaste klanten is eigenlijk ook wel hendig. Maar ik ga die kaartjes maar gewoon declareren ja. Zonder korting, want die jaarkaart is dus normaal ook mijn kortingskaartquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lullig voor de ns? Niks is lullig voor de ns
Moeten ze een x zorgen dat ze hun zaken op orde hebben
Foto?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:07 schreef megamandy het volgende:
Omg mijn Vice palettedesperation is echt een mooie kleur
Heb ik nu in mijn crease met twee lichte matte kleuren op mijn bewegend ooglid
Ik moest lolleren want vannacht kreeg ik dus bericht van schoonzusje dat hun hotel nog steeds geen stroom heeft en dat ze gelukkig nog even naar de dichtstbijzijnde mall zijn kunnen gaan om toch maar 'iets' te doen te hebben... En dat ze nu in de dunkin donuts zaten.......... theheehhequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikanen
Moet zometeen werken, zal vanavon proberen want met mijn gsm lukt het mij nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Foto?
Maar die kleuren zijn inderdaad prachtig![]()
Al ben ik vanochtend toch ff snel voor mijn Naked 2 gegaan. Weinig tijd, slaapdronken harses, en met dat palette heb ik al wat 'standaard' combi's en dan hoef ik niet na te denken
Merk wel dat goede kwasten echt verschil maken, die Sephora set die ik vorige week heb meegenomen werkt zo superfijn, het ziet er nu echt stuk beter uit haha. Jammer dat de rest van mijn snothoofd vandaag niet zo meewerkt aan het mooie plaatje *snuf*
Plus aanvullende verzekeringen toch nog? Lijkt me dat die inkomensafhankelijke shit alleen basisverzekering is. Achja het is pas in 2014quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:09 schreef princess-a het volgende:
Ik snap inmiddels helemaal niets meer van die inkomensafhankelijke zorgpremie. Heb net op zon berekensite adhv mijn salaris uit laten rekenen wat mijn maandelijkse premie wordt, maar is dat dan naast die 11.1% zvw? Want die fijne 20 euro per maand gaat hier mooi niet op
Ja is ook zo! Nja pas in 2014.. ik ga minstens 100 euro per maand meer betalen aan zorg en moet dat jaar ook beginnen met aflossen van den studieschuld.. dus voordat ik ook nog duurder ga wonen etc wil ik alvast bedenken wat ik wel en niet ga uitgeven in 2013, en waar ik wel en waar beter niet naartoe kan verhuizen. Best lastig, controlfreak zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus aanvullende verzekeringen toch nog? Lijkt me dat die inkomensafhankelijke shit alleen basisverzekering is. Achja het is pas in 2014
quote:Grommmmm.... Mijn ene teen is wat 'duf' in mn nieuwe schoenen; terwijl ie aan mijn andere voet perfect zit. Nu twijfel ik of ik een maat groter moet bestellen; maar mij lijkt dat ik dan helemaal ga zwemmen... *hakt stuk van teen af*
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
P-A, je gaat pas inkomensafhankelijk betalen boven de 20k begreep ik.
Dus stel je verdient 28k per jaar, dan betaal je 11,1% van 8k = 888 euro per jaar inkomensafhankelijke premie, dus 74+20 per maand aan basisverzekering.
Jij gaat er wss niet op achteruit
En anders... BITE TZE PAIN LIKE AN AZIAN WOMANquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Strakken plan!
Ze lopen vanzelf uit toch
In het geval van 48k per jaarquote:In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 1210 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 379 euro
Dat betekent dat je -438 euro per jaar meer kwijt bent
quote:In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 3430 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 1189 euro
Dat betekent dat je 971 euro per jaar meer kwijt bent
Kan ik mee levenquote:In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 2098 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 703 euro
Dat betekent dat je 125 euro per jaar meer kwijt bent
Soms is het gewoon handig om geen veel verdiener te zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van 28k per jaar:
[..]
In het geval van 48k per jaar![]()
[..]
hehehe, per saldo hou je altijd meer over als je meer verdient dus het loont nog steedsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soms is het gewoon handig om geen veel verdiener te zijn![]()
![]()
Nee?
Daarom vroeg ik ook of die premie naast de zvw komt, of dat ze in die berekening de zvw meenemen. Volgens die verzekeringssite kom ik namelijk kwa premie hoger uit dan de 94 euro die jij omschrijft. Maar goed, zijn maar sites natuurlijk dus het kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
P-A, je gaat pas inkomensafhankelijk betalen boven de 20k begreep ik.
Dus stel je verdient 28k per jaar, dan betaal je 11,1% van 8k = 888 euro per jaar inkomensafhankelijke premie, dus 74+20 per maand aan basisverzekering.
Jij gaat er wss niet op achteruit
je gaat er dus op vooruit, so no wurries hunquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja is ook zo! Nja pas in 2014.. ik ga minstens 100 euro per maand meer betalen aan zorg en moet dat jaar ook beginnen met aflossen van den studieschuld.. dus voordat ik ook nog duurder ga wonen etc wil ik alvast bedenken wat ik wel en niet ga uitgeven in 2013, en waar ik wel en waar beter niet naartoe kan verhuizen. Best lastig, controlfreak zijn
de meeste jonkies gaan er op vooruit hier, volgens mij zijn alleen Kip, ik en Trix en Taart de sigaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Ik heb teruggelezen.
Een heul topic vol met "DAFUQ MOETEN WE ALLEMAAL BETALEN"![]()
Ik geloof dat ik vooruit ga met mijn matige kutinkomen, dus voer maar in![]()
Snap er verder trouwens geen bal van
Als ik het uitreken voor mijn salaris is het:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, per saldo hou je altijd meer over als je meer verdient dus het loont nog steeds
En dan denk ik: "Wat moet ik hier nou mee want vlg jaar kan de berekening alweer anders zijn"quote:In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 1066 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 326 euro
Dat betekent dat je -529 euro per jaar meer kwijt bent
Daarom ! Moet je maar niet oud wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste jonkies gaan er op vooruit hier, volgens mij zijn alleen Kip, ik en Trix en Taart de sigaar.
Maar wij zijn dan ook al oud
WINST!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik het uitreken voor mijn salaris is het:
[..]
En dan denk ik: "Wat moet ik hier nou mee want vlg jaar kan de berekening alweer anders zijn"
Ik ben bijna net zo oud als julliequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste jonkies gaan er op vooruit hier, volgens mij zijn alleen Kip, ik en Trix en Taart de sigaar.
Maar wij zijn dan ook al oud
BUY KEUKEN !!!quote:
jamaar zorg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de oude situatie betaalde je 1199 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 433 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 96 euro
Dat betekent dat je -861 euro per jaar meer kwijt bent
[..]
Ik ben bijna net zo oud als jullie
komt door je jeugdige uitstraling, je bejaarde partner, en je karige loonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe echt iets verkeerd, dat ik steeds tot de jonkies wordt gerekend
Is te doen inderdaad! in het 28k verhaal vergeten ze de zorgtoeslag nog.. die klopt dus niet. Ik ga de site waar ik op zat maar rap weg klikkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn geval:
[..]
Kan ik mee leven
heb ik geen recht op, zo simpel <3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is te doen inderdaad! in het 28k verhaal vergeten ze de zorgtoeslag nog.. die klopt dus niet. Ik ga de site waar ik op zat maar rap weg klikken
Ik heb verdeurie de oudste vent van allemaalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt door je jeugdige uitstraling, je bejaarde partner, en je karige loon
Is je geraden ja !!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
wat verdienen jullie weinig. Ik zal nooit meer klagen.
Kijk dat heb ik duidelijker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is je geraden ja !!
Fijne is; dat ik (wij; cif ook) wel vaak te horen krijgen van: Ja maar jullie zijn IT-ers; dus jullie verdienen vét veel.
ThehehehehehehheNeen.
ja maar cif is gewoon te lui om een betere baan te zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is je geraden ja !!
Fijne is; dat ik (wij; cif ook) wel vaak te horen krijgen van: Ja maar jullie zijn IT-ers; dus jullie verdienen vét veel.
ThehehehehehehheNeen.
Haha! wat verdien jij dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
wat verdienen jullie weinig. Ik zal nooit meer klagen.
Waarom een betere baan zoeken als ie het daar prima naar zijn zin heeftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar cif is gewoon te lui om een betere baan te zoeken
programmerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel ik bij ASML meteen het dubbele zou verdienen dan wat ik nu heb; maar programmeren![]()
DAT IS PRIVE?quote:
Nee jongeuh; terwijl we bezig zijn laten we dan ook maar meteen de bh maat hier neerpl.... ow wait....quote:
als jij er op achteruit gaat dan ga ik dat ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
redelijk, maar rond de 36 denk ik. Inclusief alles.
http://www.rtl.nl/compone(...)gpremie-voor-jou.xmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als jij er op achteruit gaat dan ga ik dat ook
waar staat die berekeningsshit sq? ben ff lui voor google sorry
ZOMG U R RICHquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
redelijk, maar rond de 36 denk ik. Inclusief alles.
thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)gpremie-voor-jou.xml
quote:In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 2481 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 843 euro
Dat betekent dat je 369 euro per jaar meer kwijt bent
Gelukkig ben je een grootverbruiker dus verdien je het toch een klein beetje terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Damn, ik ga er ook pittig op achteruit zeg
Nougoed, nu nog maar niet te druk om maken, met beetje mazzel veranderen ze het weer voordat het is 2014 is .. ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |