Ja, en hoe past deze mededeling in de context? Ik betaal toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lust heul wel biefstuk maar ik vind het niet zo lekker nodig om er zoveel geld aan uit te geven. Ik eet liever iets goedkopers wat ik lekkerder vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Die past niet maar ik wilde het even mededelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en hoe past deze mededeling in de context? Ik betaal toch?
Al het geld wat je bespaard met roken uitgeven aan deo en douchegelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ruik nu mijn eigen geurtjes al drie keer beter en ik ben koud 45 uur clean
Dat wordt wat
1 of 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens Allen Carr zitten er geen voordelen aan roken maar ik heb er zojuist 1 gevondenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al het geld wat je bespaard met roken uitgeven aan deo en douchegel![]()
Qua kleur of qua kwaliteit of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dus als jij bij mij komt eten en ik betaal, dan neem jij liever een kippenpoot dat de dikke sappige malse steak?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat mensen biefstuk altijd zo fantastisch vinden en ik heb iets van, meh, geef mij maar kip
Ja, dat vind ik lekkerderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als jij bij mij komt eten en ik betaal, dan neem jij liever een kippenpoot dat de dikke sappige malse steak?
*onthoudt*
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palettequote:
Ik ben niet eens negertquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog, dat 1 van mijn gasten een neger is
lollerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog, dat 1 van mijn gasten een neger is
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry trix, nog heel even doorbijten!!
hm, dan heb je wss veel geluk gehad met je goedkope make-up, want ik merk wel degelijk veel verschil met 90% van mijn goedkopere make-up.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palette![]()
Naked 1 trouwens
Ik vind de kleuren niet bijzonder en de kwaliteit ook niet, ik haal hetzelfde pigment uit goedkopere merken
een halve koe?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, de bestellingen zijn al geplaatst
Die pigment van UD haal ik echt nergens anders vandaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palette![]()
Naked 1 trouwens
Ik vind de kleuren niet bijzonder en de kwaliteit ook niet, ik haal hetzelfde pigment uit goedkopere merken
Bij catrice krijg je meer product he, dat moet je ook uitrekenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pigment van UD haal ik echt nergens anders vandaan
Daarnaast lukt het bij andere merken ook echt niet zo goed om de kleuren zo mooi te blenden.
Overigens is het niet zo duur heBijvoorbeeld mijn Vice palette, dat was 38 euro? Voor 20 kleuren dus dat is nog geen 2 euro per kleur.
Hoeveel betaal je vooor Catrice?
Ja, of ik heb voor wat ik wil gewoon niet zulk goed spul nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan heb je wss veel geluk gehad met je goedkope make-up, want ik merk wel degelijk veel verschil met 90% van mijn goedkopere make-up.
De kleuren zijn ook niet heel bijzonder, daar is het een "nude" palette voor
Die blenden dus echt kut hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
Zelf snap ik dus niet het ophemelen van Sleek, dat valt mij juist heel erg tegen.
ik geloof dat een catrice mono iets van 2,50 isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pigment van UD haal ik echt nergens anders vandaan
Daarnaast lukt het bij andere merken ook echt niet zo goed om de kleuren zo mooi te blenden.
Overigens is het niet zo duur heBijvoorbeeld mijn Vice palette, dat was 38 euro? Voor 20 kleuren dus dat is nog geen 2 euro per kleur.
Hoeveel betaal je vooor Catrice?
In het ziekenhuis een bakje filet met broodjes, eerste lunch thuis witte baguette met steak tartar, avondeten paardenbiefstukquote:
ja en nee, de matte kleuren vallen tegen maar de shimmers zijn echt briljant. En ik hou meer van shimmers dan mattes, dus voor mij is Sleek ideaal spul en voor matte-liefhebbers veel minderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
Zelf snap ik dus niet het ophemelen van Sleek, dat valt mij juist heel erg tegen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In het ziekenhuis een bakje filet met broodjes, eerste lunch thuis witte baguette met steak tartar, avondeten paardenbiefstuk
Maar met wat dan? Want als ik die probeer te blenden blijf ik gewoon een "dikkere" streep zien in mijn crease waar ik de kleur als eerste aanbreng.quote:
Nowuja zoiets toch? Of 40 euro? In ieder geval rond de ¤2,- per oogschaduwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij catrice krijg je meer product he, dat moet je ook uitrekenen![]()
Hoezo was jouw vice zo cheap?
En ik had juist die donkere Matte gekocht omdat ik een palette met alleen matte kleuren wildequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en nee, de matte kleuren vallen tegen maar de shimmers zijn echt briljant. En ik hou meer van shimmers dan mattes, dus voor mij is Sleek ideaal spul en voor matte-liefhebbers veel minder
Ja, maar als je de revieuws had gelezen dan wist je ook dat matte niet echt zo fantasties is bij Sleekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik had juist die donkere Matte gekocht omdat ik een palette met alleen matte kleuren wildeDe shimmers heb ik genoeg.
Had ik gelezen maar dan nog was mijn verwachting schijnbaar alsnog te hoogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als je de revieuws had gelezen dan wist je ook dat matte niet echt zo fantasties is bij Sleek
Sorry, wijsneus
per ongeluk ontvolgd op je mobiel, heb had ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dezon, hij stond niet in myat.
Ja tuurlijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg uit catrice genoeg pigment om mee te werken.![]()
Ik vind teveel blenden ook niet mooi moet ik zeggen, wil wel een beetje contrast. En dat krijg ik niet voor elkaar met naked.
Nee, ik vind het niks.
Zal eens aan Fred vragen of hij heel boos is als ik hem verkoopZeker aangezien het geld nu heel welkom is.
Heb hem een keer of 4 gebruikt en alleen met kwastjes, dan kan je het nog wel verkopen toch?
Ghehehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Aan Bambi, want die is een arme student!
Tuurlijk lukt dat. Zeker op marktplaats.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg uit catrice genoeg pigment om mee te werken.![]()
Ik vind teveel blenden ook niet mooi moet ik zeggen, wil wel een beetje contrast. En dat krijg ik niet voor elkaar met naked.
Nee, ik vind het niks.
Zal eens aan Fred vragen of hij heel boos is als ik hem verkoopZeker aangezien het geld nu heel welkom is.
Heb hem een keer of 4 gebruikt en alleen met kwastjes, dan kan je het nog wel verkopen toch?
Kopen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat. Zeker op marktplaats.
Alleen snap ik je echt nietMaar Naked is dan ook echt mijn favorieten palette.
die bestaat toch al langer dan peridotquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeuj alweer een peridot dupe, nu van ozotic
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat. Zeker op marktplaats.
Alleen snap ik je echt nietMaar Naked is dan ook echt mijn favorieten palette.
Ja? ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die bestaat toch al langer dan peridot
Nee want ik heb de Naked 1 zelf dus alquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kopen?
O ja, ik moet aan het werk![]()
BLEND LIKE A MOFOquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietEn bij mij zie je toch echt wel verschil als ik blend bij mijn naked.
Maar idd ik ben ook biased; want ik hou van UD
quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gebruik eik niks anders meer dan udLaatste dagen alleen maar vice; want snieuw
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, er kropen kinderen achter hun moeder weg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, er kropen kinderen achter hun moeder weg
lekker kort verhaal dit keerquote:FROM THE DESK OF:
PROF.MACDONALD HILL
TEL:+ 44 7418469277
FAX:+ 44 2080825144
ATTENTION: BENEFICIARY,
I AM PROF.MACDONALD HILL, SUPERVISOR UNITED NATIONS/EUROPEAN UNION MONETARY GROUP, I HAVE BEEN MANDATED BY UNITED NATIONS TO INFORM YOU
THAT A COMPENSATION AWARD OF $1,500,000.00 HAS BEEN ASSIGNED TO YOU.
HENCE YOU SHOULD FORWARD THE FOLLOWING DETAILS FOR REMITTANCE TO DR.MAHMOUD OMAR KANTE, COORDINATOR ECOWAS PAYMENT OFFICE ABIDJAN COTE
D'IVOIRE VIA EMAIL: ECOWASPAYMENTOFFICE@MAIL.KZ ALSO CALL HIM ON +22544891918 FOR FURTHER DIRECTIVES:
1) YOUR FULL NAME
2) YOUR FULL CONTACT ADDRESS
2) A MEANS OF IDENTIFICATION
4) YOUR PRIVATE TELEPHONE, MOBILE AND FAX NUMBERS
KINDLY ACCORD GREAT IMPORTANCE TO THIS DIRECTIVE FOR YOUR GOOD INTEREST.
REGARDS,
PROF.MACDONALD HILL
Komt goed, Jersey is grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)wijnt_onder_wat.html
Ok best lastig dat ik nu niet weet wáár ze pcies zitten
En hopelijk kunnen ze eind deze week gewoon weer terug vliegenquote:
Wel een goed excuus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hopelijk kunnen ze eind deze week gewoon weer terug vliegenSchoonzus begint maandag met een nieuwe baan; zou toch mooi zijn als ze de eerste dag niet moet missen
je bent wel meteen een eindbaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hopelijk kunnen ze eind deze week gewoon weer terug vliegenSchoonzus begint maandag met een nieuwe baan; zou toch mooi zijn als ze de eerste dag niet moet missen
Nog even geduld.quote:
Omnomnomquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even geduld.
Telefoongerelateerd, soort van. Ik droomde laatst dat ik mijn telefoon aan het opeten was en toen 'ie op was, was ik helemaal overstuur dat ik 'm niet meer had. En toen werd ik wakker met een wtf-gevoel.
quote:Bram Moszkowicz is dinsdag door de tuchtraad geschrapt van het tableau. Dit betekent dat hij zijn beroep van advocaat voor de rest van zijn leven niet meer mag uitoefenen.
Ja eva ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Baan en vriendin kwijt, doet ie goed
Nee, de eis was ook een jaar schorsing met een half jaar voorwaardelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hij was niet bij de zitting aanwezig toch?
Maar dan teken je gewoon beroep aan en kun je in de tussentijd gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ze eis was ook een jaar schorsing met een half jaar voorwaardelijk.
En dan wordt hij meteen uit zijn ambt gezet![]()
Want ze denken dat er kans op recidive is
Ooh echt mag hij gewoon doorwerken nu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan teken je gewoon beroep aan en kun je in de tussentijd gewoon doorwerken
Nee toch? Hoger beroep aantekenen wil toch niet zeggen dat de beslissing in eerste instantie ongedaan wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan teken je gewoon beroep aan en kun je in de tussentijd gewoon doorwerken
hij wordt ook niet ongedaan gemaakt, hij wordt uitgesteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee toch? Hoger beroep aantekenen wil toch niet zeggen dat de beslissing in eerste instantie ongedaan wordt gemaakt?
Schijnbaar als hij binnen 30 dagen beroep aantekent mag hij in de tussentijd door blijven werken, heb ik ergens gelezen. Vind het van de zotten eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee toch? Hoger beroep aantekenen wil toch niet zeggen dat de beslissing in eerste instantie ongedaan wordt gemaakt?
Ach joh, voor het geld heeft ie het niet meer nodig, die man gaat gewoon lekker rentenieren bij RTL Boulevardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hij mag niet meer in de rechtszaal mensen vertegenwoordigen maar voor de rest toch wel als jurist blijven werken? Dan kan hij dus alsnog alles doen en heeft ie alleen een poppetje nodig die in de rechtszaal zit voor hem
Met een lekkere snotsneus? Mhehe ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff ben verkouden en heb hoofdpijn![]()
En wat voor werk ga je dan doen? Iets waarbij je door een microscoop moet kijken
En het is van dat zenuwenwerk, want ik moet een sample maken van een paar nanogram, wat dan ook nog precies in het midden van een bepaald vierkantje moet liggen. Dus ben onder een microscoop met een wimper aan een stokje een statisch ieniemienie stukje plastic aan het rondvegen. En maar hopen dat m'n handen niet te hard trillen en als ie eenmaal goed ligt durf ik niet meer te ademen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Phehehe, dit trof ik net op de wc aan
[ afbeelding ]
In China hebben ze bijna alleen maar van die hurk wc's. De eerste avond toen we daar ergens gingen eten en ik naar een toilet vroeg, werd ik naar een (dacht ik) douchebak met relatief groot gat geleid dus ik dacht dat ze me verkeerd begrepen had en heb het maar opgehouden. Totdat ik overal van die dingen tegenkwam en toen later maar ben gaan googlen hoe je zo'n ding dan dient te gebruikenquote:
ew ew ewquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In China hebben ze bijna alleen maar van die hurk wc's. De eerste avond toen we daar ergens gingen eten en ik naar een toilet vroeg, werd ik naar een (dacht ik) douchebak met relatief groot gat geleid dus ik dacht dat ze me verkeerd begrepen had en heb het maar opgehouden. Totdat ik overal van die dingen tegenkwam en toen later maar ben gaan googlen hoe je zo'n ding dan dient te gebruiken![]()
En toen ik dat later tegen m'n collega zei lachte hij me keihard uit
Dat lijkt inderdaad wel op een douchebak inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In China hebben ze bijna alleen maar van die hurk wc's. De eerste avond toen we daar ergens gingen eten en ik naar een toilet vroeg, werd ik naar een (dacht ik) douchebak met relatief groot gat geleid dus ik dacht dat ze me verkeerd begrepen had en heb het maar opgehouden. Totdat ik overal van die dingen tegenkwam en toen later maar ben gaan googlen hoe je zo'n ding dan dient te gebruiken![]()
En toen ik dat later tegen m'n collega zei lachte hij me keihard uit
Op de TU hebben ze in het nieuwe MetaForum serieus wat hurktoiletten geïnstalleerd om die lui tegemoet te komen hè. Want de schoonmakers zagen steeds vaker voetafdrukken op de wc bril. Want die doen ze dan blijkbaar ook nie eens omhoog ofzo hèquote:
ermahgerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU hebben ze in het nieuwe MetaForum serieus wat hurktoiletten geïnstalleerd om die lui tegemoet te komen hè. Want de schoonmakers zagen steeds vaker voetafdrukken op de wc bril. Want die doen ze dan blijkbaar ook nie eens omhoog ofzo hè
Je moet ook niet gaan zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad wel op een douchebak inderdaad![]()
Volgens mij is dat eigenlijk wel hygiënischer, maar ik weet nooit hoe ik dan met gaan zitten/staan dat je je kunt ontspannenIs toch onhandig?
Nee dat je niet moet zitten snap ik haha, gewoon dat hurken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan zitten
En echt ontspannen vind ik het ook niet, ik was alleen maar bang om om te vallen en dan eeeeeewwwww
Daar had ik inderdaad ergens een foto van gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU hebben ze in het nieuwe MetaForum serieus wat hurktoiletten geïnstalleerd om die lui tegemoet te komen hè. Want de schoonmakers zagen steeds vaker voetafdrukken op de wc bril. Want die doen ze dan blijkbaar ook nie eens omhoog ofzo hè
Ja dat snapte ik dus ook niet. En je trekt je broek wel omlaag maar als je dan hurkt komt ie gevaarlijk dicht in de buurt van de gevarenzone dus vandaar dat ik toch maar ff opgezocht had hoe het eigenlijk nou zou moetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat je niet moet zitten snap ik haha, gewoon dat hurken.
[..]
Daar had ik inderdaad ergens een foto van gezien
Op sommige plekken hadden ze wel (voor ons) gewone wc'squote:
Daar was ik ook bang voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het echt voor me dat ik over mn kleren heen zou zeiken he
Echt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er bestaat gewoon een facebook met memes over de TU
Ja maar na een tijdje kun je het toch niet meer ophoudenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi dat ik niet op zo'n ding ga schijten hè
Jeetje daar werd ik al van kleins af mee geconfronteerdquote:
Hoe doe je dat dan op jouw 12 cm hakken zonder om te vallen enzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeetje daar werd ik al van kleins af mee geconfronteerdFrankrijk en hun franse hurk toiletters
![]()
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef megamandy het volgende:
Wat ik dus ook niet snap. Die Aziaten vinden het te vies om op een wc te gaan zitten zoals bij ons, maar dan gaan ze wel gewoon met hun vieze schoenen op de wc bril staan?
Nou bedankt
Stiekem vind ik ze wel grappigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef megamandy het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)emes/165260070254246
Toen ik kind was had ik geen 12cm hakken aan he.........................quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan op jouw 12 cm hakken zonder om te vallen enzo?
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze wel grappig
Mijn evenwicht is gewoon bovenmatig slechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
En ik kan wel hurken op mijn hakken hoor; das niet zo moeilijkThehehehe maar we gaan al jaren niet meer naar frankrijk op reis en vlg mij heb je tegenwoordig daar ook normale wc's
WHOOHOO!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn telefoon is klaar dus TO THE RESCUE!
Van die brillen die ronddraaienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
er bestaat niets hygienischers dan de combi zittoilet met desinfectiemiddel
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn telefoon is klaar dus TO THE RESCUE!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan wel hurken, de zeik loopt alleen altijd langs mijn benen af mijn schoenen in
ik las dus billen. in plaats van brillen. en had hele mental images over hoe je dan billen moest laten ronddraaienquote:
zijn bedrijf heet telefoonmaken.nl en de HTC one X is een van de meest verkochte modellen die er zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar zou die turk beeldschermen op voorraad hebben liggen dan? Ik snap niet dat t zo snel kan maar goed
Oh dan, ik zie zo'n random winkel voor me die van die eBay cases heeft voor 10-20 euro per stukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn bedrijf heet telefoonmaken.nl en de HTC one X is een van de meest verkochte modellen die er zijn.
Het antwoord is JA.
hehehe dat heeft ie ook wel, maar de speciallita is telefoonreparatiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan, ik zie zo'n random winkel voor me die van die eBay cases heeft voor 10-20 euro per stuken simlock shit enzo
Ik was in zo'n winkeltje en zag een leuke case, en ik vroeg wat ie kostte want er stond natuurlijk geen prijs op. 17.50!!! Ik was echt van watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe dat heeft ie ook wel, maar de speciallita is telefoonreparatie
ja no way dat ik om andere redenen dan een kapotte telefoon een telefoonturk bezoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was in zo'n winkeltje en zag een leuke case, en ik vroeg wat ie kostte want er stond natuurlijk geen prijs op. 17.50!!! Ik was echt van watIk heb m later op ebay gevonden voor nog geen $3
Meestal Yingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ying Choon Wu
WAT is de achternaam? Ik moet hier een referentie van maken
waarom maakt de achternaam uit dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ying Choon Wu
Omdat het zo moet:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom maakt de achternaam uit dan?
voor chinezen gelden andere regels!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het zo moet:
Piet henk jan jansen
Jansen, P. H. J,
Hoerige kut chinezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor chinezen gelden andere regels!!!!
Maar meestal nemen ze de achternaam eerst. Maar niet altijd!
Dear mister Ying Choon Wu,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ying Choon Wu
Thehehe en nu blijkt het een vrouw te zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dear mister Ying Choon Wu,
slotje opgelost
Ik moest ook aan YMCA denken om een of andere redenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij had eigenlijk Wu, Y.M.C.A moeten heten![]()
Ik ben een toeristische attractiequote:
Hebben ze nog nooit mensen met overgewicht gezien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben een toeristische attractie. Hele gezinnen die me als een debiel aankijken, wijzen, mekaar aanstoten dat de ander ook vooral naar me moet kijken want ik zie er blijkbaar als een freakshow uit.
nee.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben een toeristische attractie. Hele gezinnen die me als een debiel aankijken, wijzen, mekaar aanstoten dat de ander ook vooral naar me moet kijken want ik zie er blijkbaar als een freakshow uit.
Met yoga of wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
joepieeeeeeeemag ik mijn logica gaan uitleggen waarom ik pas in januari verder wil gaan met mijn uitlegskills
Ja ik krijg t nu best druk met tentamens en deadlines ennn omdat ik niet zoveel heb gedaan de laatste weken (quote:
Ooh kun je wel tussentijds stoppen dan? Dat is wel fijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik krijg t nu best druk met tentamens en deadlines ennn omdat ik niet zoveel heb gedaan de laatste weken () moet ik wel op gaan schieten en dan heb ik geen zin om heel de week te plannen zodat ik per se voor yoga in breda ben.
Ook moet je een les inhalen als je een week niet kunt, en waarschijnlijk kan ik minimaal 4x niet en dat is dus 4weken 2 lessen en daar vind ik het een beetje te duur voor. Ga ik liever in januari weer als ik meer tijd heb
ja ik had nu voor 4 weken genomen na mijn proefles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kun je wel tussentijds stoppen dan? Dat is wel fijn
Bij het dansen betaal ik gewoon twee keer in het jaar vooruit voor 5 maanden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
moet ik m halen? dan ga ik wel die 50% voor mezelf gebruikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme ik naar Rdam voor Vice, UITVERKOCHTvolgende week pas binnen
dus morgen maar bellen naar Breda en Den haag.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
moet ik m halen? dan ga ik wel die 50% voor mezelf gebruikenKan volgende week vast langskomen
wellensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
spees, er stond voor deze week helemaal geen gossip girl ingeplanned he...
Dan flikker je die pan de deur uit, slotje opgelost.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is heel gevaarlijk dat ik nu een frituurpan heb.
Als ze hem in Breda hebben dan kunnen we wel meetonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
moet ik m halen? dan ga ik wel die 50% voor mezelf gebruikenKan volgende week vast langskomen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan flikker je die pan de deur uit, slotje opgelost.
nietensquote:
quote:Thanks to power outages and hurricane coverage in large parts of the country, we're going to hold off on airing a new episode of Gossip Girl, and instead we'll be showing an encore of "Dirty Rotten Scandals." Blame Sandy!
Je hebt zo'n hele nieuwe kaart nodig dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Stomme faal NS
Mijn trajectkaart is na morgen niet meer geldig maar ze hebben nog steeds geen nieuwe opgestuurd
NSquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt zo'n hele nieuwe kaart nodig dan?
Zelf heb ik een voordeelurenabonnement, moest ik dan ook zelf weer activeren bij een automaat.
Had al 2x brieven gehad dat het kon, maar steeds stond er geen product om te selecterenDus ik naar de servicebalie, kon die vrouw het er wel gewoon opzetten
![]()
Snap er nog steeds niets van.
Het is echt een faal. Had al drie kaarten versleten voordat ik er een had die werkte. En de tweede had een foto van een oude man erop staanquote:
Het is vast niet rot bedoeld, maar ik word een beetje moe van dat genre reactie op berichtjes van mij.quote:
dan zullen ze wel de playlist net aangepast hebben ofzo, want bij mij staat ie gewoon netjes voor volgende weekquote:
Ja, op die jaartrajectkaart staat een begin- en einddatum. En de einddatum is dus 31 oktoberquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt zo'n hele nieuwe kaart nodig dan?
Zelf heb ik een voordeelurenabonnement, moest ik dan ook zelf weer activeren bij een automaat.
Had al 2x brieven gehad dat het kon, maar steeds stond er geen product om te selecterenDus ik naar de servicebalie, kon die vrouw het er wel gewoon opzetten
![]()
Snap er nog steeds niets van.
nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, op die jaartrajectkaart staat een begin- en einddatum. En de einddatum is dus 31 oktober
En je hebt het wel aangevraagd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, op die jaartrajectkaart staat een begin- en einddatum. En de einddatum is dus 31 oktober
Hebben ze gedaan. Mijn kalender hebben ze vannacht al bijgewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zullen ze wel de playlist net aangepast hebben ofzo, want bij mij staat ie gewoon netjes voor volgende week
verkiezingen FTWquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
EEN WEEK WACHTEN OP NIEUWE SERIES GODVER
Waarom? Worden wij er beter van dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil dat het nieuwe zorgpremiestelsel in januari al ingaat, waarom moet ik nog een jaar wachten
Nou, ik wel, aangezien het inkomens-afhankelijk wordt, en ik momenteel geen cent overhou om van te kunnen vretenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom? Worden wij er beter van dan?
Dus studenten ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou, ik wel, aangezien het inkomens-afhankelijk wordt, en ik momenteel geen cent overhou om van te kunnen vreten
Nee het had met Sally te makenquote:
Maar dan krijg je wel zorgtoeslag toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou, ik wel, aangezien het inkomens-afhankelijk wordt, en ik momenteel geen cent overhou om van te kunnen vreten
Van die zorgtoeslag kun je nog niet eens de basispremie betalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel zorgtoeslag toch?
dan niet meer, maar die krijg ik nu toch ook al niet wegens moeilijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk nog maar rond de ¤20,- per maand kosten voor iemand als jou.quote:
nee die wordt ook afgeschaft dacht ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
het wordt afhankelijk, dus dat weet je niet, je kan het wel enigszins berekenen, moet je ff googelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ze zeggen niets over hoe duur het dan wordt? Want ik zie al voor me dat ik dan nog veul moet betalen zonder zorgtoeslag
Ik betaal nu 30 wat bovenop de maximale zorgtoeslag moet dus dit klinkt wel ok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk nog maar rond de ¤20,- per maand kosten voor iemand als jou.
Voor iemand die rond de 75.000 verdiend of 300 of 400, ben het even kwijt.
Aan de ene kant is het eerlijk qua bedrag wat je per maand kwijt raakt. Aan de andere kant vind ik het totaal niet eerlijk want veelverdieners hebben meestal minder zorgkosten dan iemand die weinig verdiend.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van die zorgtoeslag kun je nog niet eens de basispremie betalen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee die wordt ook afgeschaft dacht ik...
Ik bedoelde nu.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan niet meer, maar die krijg ik nu toch ook al niet wegens moeilijk
http://www.eenvandaag.nl/politiek/41735/regeerakkoord_de_zorgquote:Daaronder een versobering van de algemene wet bijzondere ziektekosten, oftewel de AWBZ. Daarnaast gaat de premie voor de basisverzekering flink omlaag. Betalen we nu gemiddeld 100 euro per maand, dit gaat in 2014 naar een gemiddelde van 20 euro per maand.
Hier komt dan nog wel een inkomensafhankelijke premie bovenop. Over alles wat je meer verdient dan het minimumloon van 19.400 euro betaal je 11,1 procent zorgpremie. Het zijn vooral de bovenmodale inkomens die hierdoor geraakt worden, zij moeten meer betalen.
Mja, ik vind het een beetje krom idd. Het huidige systeem klinkt eerlijker vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk nog maar rond de ¤20,- per maand kosten voor iemand als jou.
Voor iemand die rond de 75.000 verdiend of 300 of 400, ben het even kwijt.
Aan de ene kant is het eerlijk qua bedrag wat je per maand kwijt raakt. Aan de andere kant vind ik het totaal niet eerlijk want veelverdieners hebben meestal minder zorgkosten dan iemand die weinig verdiend.
Dat dus. Ik vind het raar om mensen extra te belasten omdat ze het wel kunnen missen, ofzo. Ik snap de logica niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Volgens nieuwe systeem ben ik op jaarbasis ¤ 3314,- kwijt voor de basisverzekering. Ik ga er dan vanuit dat er geen kortingen meer zijn met hoger eigen risico of dat soort zaken. Als ik de huidige maandelijkse premie + 7% ZVW afdracht optel is dat op jaarbasis ¤ 3093,-. Wel een aardig verschil dus, terwijl de zorg an sich niet veranderd.
Nou ja, de logica is dat de "sterken" de "zwakkeren" ondersteunen in de maatschappij. Oftewel, omdat jij studeert en dus lage inkomsten hebt, betaal ik wat meer zodat jij kunt eten. Zit wat in uiteraard. Alleen zijn er veel mensen die in een grensgebied vallen en er wezenlijk op achteruit gaan (en dat dus echt merken).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het raar om mensen extra te belasten omdat ze het wel kunnen missen, ofzo. Ik snap de logica niet.
Mja. Ik vind het toch een beetje krom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, de logica is dat de "sterken" de "zwakkeren" ondersteunen in de maatschappij. Oftewel, omdat jij studeert en dus lage inkomsten hebt, betaal ik wat meer zodat jij kunt eten. Zit wat in uiteraard. Alleen zijn er veel mensen die in een grensgebied vallen en er wezenlijk op achteruit gaan (en dat dus echt merken).
Mee eens. Ik houd niet zo van zulke grensbedragen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het zelf eerlijker als iedereen naar vermogen mee betaald. Oftewel, per inkomstengroep een bepaald percentage betalen. Nu krijg je dat grens bedrag wat ervoor gaat zorgen dat mensen soms beter niet kunnen werken en zulks, en je als enthousiaste student de lul bent als je een onderneminkje opstart enzo.
En dat dus. Mensen die het nooit gebruiken mogen opeens wel 4x zoveel gaan betalen. Voor iets wat verplicht is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er ook ziek van, dat betekent voor ons misschien niet meer op vakantie kunnen. Terwijl we al zo veel betalen en nooit gebruik maken van gesubsidieerde zorgals Debs al zo veel betaalt wil ik niet weten hoeveel wij straks kwijt zijn, waar kun je dat berekenen?
Ik ben uitgegaan van huidige basispremie bij mijn verzekeraar + 7% die je over brutoloon betaald voor ZVW, weggezet tegen 20 per maand voor basis + 11,1% die je dan als inkomensafhankelijke premie betaald. 11,1% ook over brutoloon.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er ook ziek van, dat betekent voor ons misschien niet meer op vakantie kunnen. Terwijl we al zo veel betalen en nooit gebruik maken van gesubsidieerde zorgals Debs al zo veel betaalt wil ik niet weten hoeveel wij straks kwijt zijn, waar kun je dat berekenen?
11,1 % van je brutoloon per maand?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben uitgegaan van huidige basispremie bij mijn verzekeraar + 7% die je over brutoloon betaald voor ZVW, weggezet tegen 20 per maand voor basis + 11,1% die je dan als inkomensafhankelijke premie betaald. 11,1% ook over brutoloon.
Nee maar ik vind dat ook wel krom hoor. Ik snap dat roken een verslaving is, maar sommige dingen die niet vergoed worden zijn toch echt minder een keuze dan roken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Haha ja ik gebruik sowieso nooit iets van zorg en de pil wordt niet vergoed. Dus ja. Stoppen met roken programma''s wel. Wat is duurder, iemand die jong sterft aan longkanker of kinderen die ook weer van alles nodig hebben? En ja, dat stel ik wellicht wat cru
.
kinderen. Kinderen lonenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Haha ja ik gebruik sowieso nooit iets van zorg en de pil wordt niet vergoed. Dus ja. Stoppen met roken programma''s wel. Wat is duurder, iemand die jong sterft aan longkanker of kinderen die ook weer van alles nodig hebben? En ja, dat stel ik wellicht wat cru
.
Jepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
11,1 % van je brutoloon per maand?
Is toch echt zo. En vergeet die 20 euro p.m. niet he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betaal je straks aan zorgpremie??? Dat kan niet
dus 11,1 plus 20 betaal je netto per maand?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is toch echt zo. En vergeet die 20 euro p.m. niet he.
Heb ik niet gedaan. Volgens mij niet want die 7% is ook van bruto maandloon excl. toeslagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Mag je je vakantiegeld zeker ook meerekenen?
Weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 11,1 plus 20 betaal je netto per maand?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dan betaal ik straks dus, eh, dik 350 per maand
DIt dus en dat bedrag van rond de ¤20,-quote:Hier komt dan nog wel een inkomensafhankelijke premie bovenop. Over alles wat je meer verdient dan het minimumloon van 19.400 euro betaal je 11,1 procent zorgpremie. Het zijn vooral de bovenmodale inkomens die hierdoor geraakt worden, zij moeten meer betalen.
ohh. Dat is niet zo drastisch als Debster stelt, tenzij ze evenveel verdient als bbquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)gpremie-voor-jou.xml
Hier kan je het uitrekenen.
Uhh.... neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohh. Dat is niet zo drastisch als Debster stelt, tenzij ze evenveel verdient als bb
Je krijgt er een belastingvoordeel voor terug. Maar waar die precies vandaag komt snap ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, volgens die berekening van de website ga ik er wel op vooruit. Echter, momenteel heb ik goedkoopste zorgverzekeraar mjet volledig eigen risico, dus ik ga er niet op voorruit.
op die site die bubs net geeft mutsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Hoe reken je dat uit? Wat je dan van de belastingdienst terug krijgt ofzo?
Hmm dat weet ik allemaal niet...
Wij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Hoe reken je dat uit? Wat je dan van de belastingdienst terug krijgt ofzo?
Hmm dat weet ik allemaal niet...
Whut, hoe? Heb jij wel je zorgtoeslag per jaar gerekend, niet per maand?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou er 945 euro op vooruit gaan per jaar
Ja dacht ik eerst ook, maar die zorgtoeslag moet je denk ik 70*12 doen he. Dan kwam ik op nog geen 200 euro per jaar voordeel uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou er 945 euro op vooruit gaan per jaar
Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar die zorgtoeslag moet je denk ik 70*12 doen he. Dan kwam ik op nog geen 200 euro per jaar voordeel uit.
Dat dus. Het staat erbij he, dat je voor een jaar moet rekenen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar die zorgtoeslag moet je denk ik 70*12 doen he. Dan kwam ik op nog geen 200 euro per jaar voordeel uit.
net alsof je meteen 50k verdientquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik vind t belachelijk dat t zo moet want als ik ga werken na mn studie ben ik wel de sjaak!
Ik denk niet dat jij zorgtoeslag hebt dus idd 0quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Maar dan moet ik dus inkomen ingeven en dan mijn zorgtoeslag is... 0 ofzo... denk ik... ik snap het niet*blont*
ja precies dat, hehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Maar dan moet ik dus inkomen ingeven en dan mijn zorgtoeslag is... 0 ofzo... denk ik... ik snap het niet*blont*
Wat valt er aan te snappenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ok dus gezamenlijk brutoinkomen en 0.... hmmm... dat ziet er mooi uit idd wat we meer kwijt zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen
Denk dat je wel weet wat je brutoloon is ongeveer? En waarschijnlijk heb je geen zorgtoeslag, anders wist je dat wel
Nee niet gezamenlijk, ze gaan dit per persoon berekenen en niet per gezin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok dus gezamenlijk brutoinkomen en 0.... hmmm... dat ziet er mooi uit idd wat we meer kwijt zijn
Ow wellKan me er eik niet zo druk om maken tbh
Deb verdien jij wat je hier van de week schreef in een spoiler?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Volgens nieuwe systeem ben ik op jaarbasis ¤ 3314,- kwijt voor de basisverzekering. Ik ga er dan vanuit dat er geen kortingen meer zijn met hoger eigen risico of dat soort zaken. Als ik de huidige maandelijkse premie + 7% ZVW afdracht optel is dat op jaarbasis ¤ 3093,-. Wel een aardig verschil dus, terwijl de zorg an sich niet veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |