Ja, en hoe past deze mededeling in de context? Ik betaal toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lust heul wel biefstuk maar ik vind het niet zo lekker nodig om er zoveel geld aan uit te geven. Ik eet liever iets goedkopers wat ik lekkerder vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Die past niet maar ik wilde het even mededelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en hoe past deze mededeling in de context? Ik betaal toch?
Al het geld wat je bespaard met roken uitgeven aan deo en douchegelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ruik nu mijn eigen geurtjes al drie keer beter en ik ben koud 45 uur clean
Dat wordt wat
1 of 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens Allen Carr zitten er geen voordelen aan roken maar ik heb er zojuist 1 gevondenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al het geld wat je bespaard met roken uitgeven aan deo en douchegel![]()
Qua kleur of qua kwaliteit of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dus als jij bij mij komt eten en ik betaal, dan neem jij liever een kippenpoot dat de dikke sappige malse steak?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat mensen biefstuk altijd zo fantastisch vinden en ik heb iets van, meh, geef mij maar kip
Ja, dat vind ik lekkerderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als jij bij mij komt eten en ik betaal, dan neem jij liever een kippenpoot dat de dikke sappige malse steak?
*onthoudt*
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palettequote:
Ik ben niet eens negertquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog, dat 1 van mijn gasten een neger is
lollerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog, dat 1 van mijn gasten een neger is
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry trix, nog heel even doorbijten!!
hm, dan heb je wss veel geluk gehad met je goedkope make-up, want ik merk wel degelijk veel verschil met 90% van mijn goedkopere make-up.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palette![]()
Naked 1 trouwens
Ik vind de kleuren niet bijzonder en de kwaliteit ook niet, ik haal hetzelfde pigment uit goedkopere merken
een halve koe?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, de bestellingen zijn al geplaatst
Die pigment van UD haal ik echt nergens anders vandaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ophemelen echt niet. Of ik faal gewoon in opmaken (dat sowieso waarschijnlijk), maar ik merk echt te weinig verschil met m'n catrice-palette![]()
Naked 1 trouwens
Ik vind de kleuren niet bijzonder en de kwaliteit ook niet, ik haal hetzelfde pigment uit goedkopere merken
Bij catrice krijg je meer product he, dat moet je ook uitrekenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pigment van UD haal ik echt nergens anders vandaan
Daarnaast lukt het bij andere merken ook echt niet zo goed om de kleuren zo mooi te blenden.
Overigens is het niet zo duur heBijvoorbeeld mijn Vice palette, dat was 38 euro? Voor 20 kleuren dus dat is nog geen 2 euro per kleur.
Hoeveel betaal je vooor Catrice?
Ja, of ik heb voor wat ik wil gewoon niet zulk goed spul nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan heb je wss veel geluk gehad met je goedkope make-up, want ik merk wel degelijk veel verschil met 90% van mijn goedkopere make-up.
De kleuren zijn ook niet heel bijzonder, daar is het een "nude" palette voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |