per persoon, nie optellen!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende: [..] Ok dus gezamenlijk brutoinkomen en 0.... hmmm... dat ziet er mooi uit idd wat we meer kwijt zijn
Ow well
Kan me er eik niet zo druk om maken tbh
![]()
Yesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deb verdien jij wat je hier van de week schreef in een spoiler?
Ik word er ook echt misselijk van
OOOOOOOWWWWWW.... Niks aan het handje danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niet gezamenlijk, ze gaan dit per persoon berekenen en niet per gezin.
Dat deed ik net fout en ik zat al half te huilen van de uitkomst die ik kreegquote:
Dat dus.quote:
Nee, het regeerakkoord is zeker geen leuk belegde boterhamquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar ben serieus wel blij dat ik tegen die tijd ook bijna klaar ben met m'n opleiding. Want voor studenten zijn ze ook niet heel lief ofzo.
BIJNA EEN TIENTJE JONGEUHquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
2 days smoke free,
41 cigarettes down,
9,87¤ and 04:06:00 saved
Awwwww yeahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
2 days smoke free,
41 cigarettes down,
9,87¤ and 04:06:00 saved
daar krijg je meer subsidie opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat deed ik net fout en ik zat al half te huilen van de uitkomst die ik kreeg
Maar ik weet onze zorgtoeslag niet, ik krijg wel wat, maar ik weet niet hoeveel daarvan voor wie is.
En wat bedoel je met dat kinderen lonen?
tsja, het moet wel, begrijpelijk maar we zullen allemaal moeten wennen en veel vloekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, het regeerakkoord is zeker geen leuk belegde boterham
Mja, ultragay, maar we komen er niet onderuitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, het moet wel, begrijpelijk maar we zullen allemaal moeten wennen en veel vloeken
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Maar die website geeft dus een andere berekening dan ik in eerste instantie maakte.
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenMaar ik had uitgerekend dat ik op jaarbasis zo'n 200 extra zorg ga betalen.. volgens mij klopt die website niet helemaal hoor want die houdt geen rekening met je eigen risico, dat ook alweer ¤130 omhoog gaat. En over welk belastingvoordeel gaat het in die berekening? Is dat de 2e belastingschijf van 42% die naar 38% gaat?
Heb me nogal zitten inlezen vandaag maar ben er nog niet helemaal uit
Eigen risico zou ook inkomensafhankelijk moeten worden volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan verdien ik een beetje in jouw richting en kan ik jouw berekeningen aanhoudenMaar ik had uitgerekend dat ik op jaarbasis zo'n 200 extra zorg ga betalen.. volgens mij klopt die website niet helemaal hoor want die houdt geen rekening met je eigen risico, dat ook alweer ¤130 omhoog gaat. En over welk belastingvoordeel gaat het in die berekening? Is dat de 2e belastingschijf van 42% die naar 38% gaat?
Meestal rekenen ze toch met brutolonen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.
Denk inderdaad dat het van die belastingschijf isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon de maandelijkse premie was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet helemaal, vooral de vraag nog waar die 20 euro van af gaat, netto of brutoloon. Tevens eigen risico, kortingen met hoger eigen risico etc. Is nog allemaal onduidelijk.
Ga even speurenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meestal rekenen ze toch met brutolonen?
[..]
Denk inderdaad dat het van die belastingschijf isBij 1 vandaag hadden ze een tabel waar ook het eigen risico bij stond. Zou je anders daar even moeten kijken.
Sephora in Leidschendam (Leidsenhage) is altijd vrij rustig en die hebben vaak nog veel palettes liggen. Anders even bellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme ik naar Rdam voor Vice, UITVERKOCHTvolgende week pas binnen
dus morgen maar bellen naar Breda en Den haag.
11 miljoen door de put gespoeldquote:Elf miljoen naar actieplan Haagse Schilderswijk
Een actieplan van de gemeente Den Haag, politie en maatschappelijke organisaties moet de Haagse Schilderswijk leefbaarder maken. Het plan moet vroegtijdig schoolverzuim, overlast door jongeren en criminele jeugdbendes tegengaan. Dat heeft de gemeente laten weten. Voor de uitvoering van het plan is 11 miljoen euro beschikbaar.
De achterstandswijk telt veel werklozen en 'risicogezinnen' en er is veel criminaliteit. Bovendien spreken te weinig wijkbewoners Nederlands, aldus wethouder Marnix Norder (stadsontwikkeling en integratie). ''De Schilderswijk is een echte wereldwijk. Er wonen mensen uit alle windrichtingen van de wereld. Maar er zijn ook problemen. Daardoor kan de wijk zich niet ontwikkelen. Dat is voor mij onacceptabel", aldus Norder. ''Ik geloof er in dat we met een gezamenlijke en gerichte aanpak samen met bewoners en met professionals de wijk vooruit kunnen helpen."
Het plan van aanpak dient ook om nieuwe bewoners naar de wijk te krijgen: jongeren, studenten en startende ondernemers. In parken komt gratis draadloos internet (wifi) en de politie voert een keurmerk in om de wijk leefbaarder te maken.
Bron: http://www.rtl.nl/compone(...)ijgt_elf_miljoen.xml
Gratis wifi voor de hangjeugdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Da fuck man... wij mogen echt vet veel meer neerleggen en dan heb ik het nog niet over de aanvullende verzekering en eigen risico... hoerenzooi...
En dan daarna dit bericht lezen:
[..]
11 miljoen door de put gespoeld![]()
![]()
![]()
Het is tuig wat daar woont, dat help je niet door er een klap geld tegenaan te gooien en van "ach, lieve kut crimineel, hier heb je gratis wifi, zodat je nóg vaker alle parken kunt vervuilen met je inname van ruimte en zuurstof"![]()
En dat zijn nou juist de "mensen" die NIKS toevoegen aan de samenleving en vet veel geld kosten en de meeste toeslagen op ALLES krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
da's geen hangjeugd meer daar hoor, dat zijn halve gangs die de buurt terroriseren en winkeliers en buurtbewoners bedreigen en met grof geweld overvallen. Is geen prettige buurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gratis wifi voor de hangjeugdscore
Dafuckquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Da fuck man... wij mogen echt vet veel meer neerleggen en dan heb ik het nog niet over de aanvullende verzekering en eigen risico... hoerenzooi...
En dan daarna dit bericht lezen:
[..]
11 miljoen door de put gespoeld![]()
![]()
![]()
Het is tuig wat daar woont, dat help je niet door er een klap geld tegenaan te gooien en van "ach, lieve kut crimineel, hier heb je gratis wifi, zodat je nóg vaker alle parken kunt vervuilen met je inname van ruimte en zuurstof"![]()
En dat zijn nou juist de "mensen" die NIKS toevoegen aan de samenleving en vet veel geld kosten en de meeste toeslagen op ALLES krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je je inkomsten opgeteld?? Niet doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan er samen 3200 euro per jaar op achteruit (als ik inkomen incl. leaseauto reken), exclusief mijn fijne top aanvullende verzekering.... DE TERING JONGUH!
Ik vind dat écht gewoon té belachelijk....
neinzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je inkomsten opgeteld?? Niet doen...
Nee hoor, eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Bah, ben er echt misselijk van.
Ik werk me samen met mijn man de pleures, we hebben nergens recht op (ok, hypotheekrente aftrek dan, dat wel natuurlijk) en dan dit er óók nog even bij![]()
![]()
Ik dacht dat het moest lonen om te werken???BAH!
ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk zullen we alles delen
edit: "eerlijk"
Incl. bonus en leaseauto en meneer is 10 jaar ouder dan jouw meneer, dat maakt denk ik ook wel uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dan verdienen jullie trouwens wel royaal, kippie
X men origins: Wlverinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, ergens nog ene matig kutprogramma of leuke make-up/schoenen/nagellak om te falen voor de afleiding?
niet matig genoegquote:
dan nog!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Incl. bonus en leaseauto en meneer is 10 jaar ouder dan jouw meneer, dat maakt denk ik ook wel uit
Ooh en dat is nu dan niet meer genoeg wat daaruit gehaald wordt om alles te dekken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat toen alles uit belastingopbrengsten werd betaald, mandy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |