SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know! Ik word ook altijd erg zielig aangekeken, want ook met fany uiteten gaan doe ik het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Idem.
Ambi, dat doet mijn oma ook altijd.
Bu ne hahahaquote:
Seni gidi fotoşopcu seni.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef Weissman het volgende:
Yarin bir daha hatirlatin, vandaag gaat niet meer lukken.
Fany uiteten gaan, wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know! Ik word ook altijd erg zielig aangekeken, want ook met fany uiteten gaan doe ik het.
[..]
Bu ne hahaha
Was te verwachten dit, maar ik herinner me nog dat die inwoners zaten te zeiken op haberler omdat bepaalde wegen waren afgesloten. Achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Turkije in trek na première Skyfall
Istanbul en Turkije zijn 'hot' na de Britse première van de nieuwe James Bond-film. De Engelse boekingsite Directline Holidays meldt een grote stijging in het aantal boekingen naar Istanbul.
In Skyfall, de nieuwste film over agent 007, spelen veel scènes zich af in de Turkse miljoenenstad Istanbul. Zo is de openingsscène van de film geschoten op het iconische Sultanahmet Plein en in het museum van de Hagia Sophia.
Volgens Michael Lerman, de assistent-regisseur van de film, zijn de acteurs verliefd geworden op de filmlocaties in Turkije.
Veel Turkse toerismeinstanties organiseren massaal Skyfall-promotietrips. Hierbij trekken toeristen langs locaties die in de film te zien zijn.
Bron
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef xminator het volgende:
Aha, dat verklaart het. Bij de meet ga je dat ook doen dus
Wil hier nog wel heen een van de komende weken. Velen noemen het nu al de beste Bond-film ooit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Istanbul en Turkije zijn 'hot' na de Britse première van de nieuwe James Bond-film. De Engelse boekingsite Directline Holidays meldt een grote stijging in het aantal boekingen naar Istanbul.
In Skyfall, de nieuwste film over agent 007, spelen veel scènes zich af in de Turkse miljoenenstad Istanbul. Zo is de openingsscène van de film geschoten op het iconische Sultanahmet Plein en in het museum van de Hagia Sophia.
Volgens Michael Lerman, de assistent-regisseur van de film, zijn de acteurs verliefd geworden op de filmlocaties in Turkije.
Veel Turkse toerismeinstanties organiseren massaal Skyfall-promotietrips. Hierbij trekken toeristen langs locaties die in de film te zien zijn.
Bron
Van mij mag het! Zo een papperig soepjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Denk 't wel... Of wil je niet dat ik mijzelf ben.
Ik ben het 100.000% met je eens, rotte **** kut politie staat hier, wordt overal op bezuinigd, gaat er 100.000.000 na het politie toe..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:57 schreef Ambipur het volgende:
Zeikmoment:
Misselijk word ik van bepaalde nieuws. Misselijk van bepaalde reacties daarop en gewoon misselijk van Nederland en zijn rechtsysteem.
En nou over.
Ik had het niet over bezuiiningsplannen.. Dat is een andere ergernis. Ook belachelijk, trouwens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben het 100.000% met je eens, rotte **** kut politie staat hier, wordt overal op bezuinigd, gaat er 100.000.000 na het politie toe..![]()
Kimin neyine? Aq, weg belastingvrij rijden, weg stufi, weg zotoe, weg alles!!![]()
oh..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had het niet over bezuiiningsplannen.. Dat is een andere ergernis. Ook belachelijk, trouwens.
Heb je het gelezen over die ziektekostenverzekering. Kut PvdA. Met mijn salaris moet ik ook geen PvdA stemmen. Nou mag ik betalen voor bijstandmoeders met 5 kinderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oh..ik las nederland en rechtsysteem..
![]()
Tovbe! Doe ik niet meer.. Mag straks per maand zowat 200 euro betalen aan mijn zorgverzekering. Gedoe met HRA etc. Nog meer inleveren. Neyse, tis crisis he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
Wie stemt er dan ook pvda, vieze graaiers? Gelukkig word ik bijna niet geraakt door de bezuinigingen.
Vayyyy! Gangster die moeder van je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
Mijn moeder heeft nu facebook, whatsapp én instagram.
Jij wordt toch niet geraakt door het gedoe met Hra? Dat is toch voor echte grootverdieners. 200 euro voor zorgverzekering oha! Ik krijg maandelijks geld toe dankzij zorgtoeslagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tovbe! Doe ik niet meer.. Mag straks per maand zowat 200 euro betalen aan mijn zorgverzekering. Gedoe met HRA etc. Nog meer inleveren. Neyse, tis crisis he.
Begint wel extreem te worden met whatsappjes van:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vayyyy! Gangster die moeder van je!
Ik red het niet meer zonder HRA...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij wordt toch niet geraakt door het gedoe met Hra? Dat is toch voor echte grootverdieners. 200 euro voor zorgverzekering oha! Ik krijg maandelijks geld toe dankzij zorgtoeslag
Wat had jij dan gestemd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Is ook geheel logisch omdat jij een arabier bent.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jouw blender. Die is alles in 1. En zelfde prijs als die sapcentrifuge
Heb jij ook een oldtimer?quote:
HRA verdwijnt niet voor de huidige mensen alleen voor de huidige grootverdieners galiba. Dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken, alleen dan dat je huizenprijs kan dalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik red het niet meer zonder HRA...
Zorgtoeslag verdwijnt ook, las ik?
Nee, ik dank alle allochtonen, autochtonen, voor het misbruiken van alle prachtige dingen die Nederland Nederland maakten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
HRA verdwijnt niet voor de huidige mensen alleen voor de huidige grootverdieners galiba. Dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken, alleen dan dat je huizenprijs kan dalen.
Tegen de tijd dat zorgtoeslag verdwijnt kan ik er toch al geen toespraak op meer maken, de volgende generatie mag het uitzoeken.
Bedank de babyboomers maar..
D66, volbloed Turks!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat had jij dan gestemd?
Partij van de Arabieren, je weet.
"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weet iemaaaaand waar je mooie,nette,galajurken kan kopen?
Toch zijn het de babyboomers die het verkloot hebben, dankzij hun heeft het zover kunnen komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik dank alle allochtonen, autochtonen, voor het misbruiken van alle prachtige dingen die Nederland Nederland maakten.
Idem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn voorkeur ging ook uit naar D66, maar ik dacht dat ik maar beter strategisch kon stemmen.
Het wordt erger. Wij mogen doorwerken tot 70 iig..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Toch zijn het de babyboomers die het verkloot hebben, dankzij hun heeft het zover kunnen komen.
Hatta, wij mogen blij zijn als het zo blijft qua bezuinigingen.
Hmmm, dat halen ze terug met die 500 euro aan ziektekostenverzekeringquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Bilge het volgende:
De hypotheekrente wordt met terugwerkende kracht langzaamaan beperkt, maar de derde en vierde belastijngschijf gaan juist weer omlaag.
http://m.z24.nl/z24geld/a(...)d_huiseigenaren.html
Wees maar blij als het tot je 70e blijft, ik ben een pensioendeskundige (:')). Tegen de tijd dat wij 70 zijn zal je misschien helemaal geen pensioen hebben (nja een hele kleine deel misschien).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Idem.
[..]
Het wordt erger. Wij mogen doorwerken tot 70 iig..
Wat heeft het dan voor nut, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm, dat halen ze terug met die 500 euro aan ziektekostenverzekering
Gok eens over wie dit gaat...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Wat veel mensen hier niet weten is dat die Turk ex-Fok-columnist is geweest. Hij is weggegaan omdat hij de columnisten hier maar van het peop-pies-penis niveau vond.
Een van zijn geniale columns:
http://frontpage.fok.nl/c(...)breezertemeiers.html
Of deze:
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-man-in-de-war.html
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Bron
Ik heb echt geen verstand van galajurken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, kom winkelen man. Moet een galajurk hebben.
Prachtig. Jammer dat Griekenland daar niet bij hoort. Proef je mijn sarcasme?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut, vraag ik me af.
Wat vinden jullie van de beperking van ontwikkelingshulp?
AryaMehr bij DWDD?quote:
Beide columns zijn van Ozcan Akyol. AryaMehr heeft alleen de eerste column op fok! gepost, niet zelf geschreven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
De ene column is van Aryamehr, de andere van Özcan Akyol, een Turkse schrijver waar we het laatst over hadden. Akyol was bij DWDD zie ik.
Ik dacht al. Arya had het nog druk met feesten en zijn studie. Die was echt niet bezig met het schrijven van een boek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef Bilge het volgende:
Nee, dat is gewoon een fout van die fokker.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/188512
Hmmm, nu begin ik ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beide columns zijn van Ozcan Akyol. AryaMehr heeft alleen de eerste column op fok! gepost, niet zelf geschreven.
Dus ik snap het even niet meer.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht al. Arya had het nog druk met feesten en zijn studie. Die was echt niet bezig met het schrijven van een boek.
AryaMehr is een Iranees. Ozcan Akyol is baas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
De ene column is van Aryamehr, de andere van Özcan Akyol, een Turkse schrijver waar we het laatst over hadden. Akyol was bij DWDD zie ik.
Jij volgt mijn Project topic niet..??!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb jij ook een oldtimer?
Het kabinet voert de nieuwe regel in 2014 in, maar de details zijn nog niet duidelijk. Drie familieleden van mij hebben een oldtimer en hopen dat de wegenbelasting alleen voor nieuwe gevallen geldt.
Wie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar jaar hebben we pas een eckte goede Turkse schrijver in ons midden.
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar jaar hebben we pas een eckte goede Turkse schrijver in ons midden.
Nou.. Eagle blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
![]()
![]()
Türkçe yazacagim ama ileride
Ik heb het topic even globaal doorgenomen:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij volgt mijn Project topic niet..??!!
[PROJECT] Golf Mk2 1.9 TDI van Turq.. Overhaulin' the Beast...
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken op FOK! #717 Dit keer op tijd
Vriend van hem, zegt hij hier.
wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef opdekorrel het volgende:
Als het Ata Turk maar niet wordt zou ik zeggen
Wie eren we?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef opdekorrel het volgende:
Ik herinner me een "Turk" op Fok! die zich als een Marrokaan voordeed, maar opeens tegen de Koerden tekeer ging of zo iets... En ik liet maar niet los, ja... I rest my case, maar dat hielp ´em ook niet.![]()
Maar jullie eren uiteraard "Meki" met dit soort topica.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je ook iemand kende met schrijversambities.
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef opdekorrel het volgende:
Ik herinner me een "Turk" op Fok! die zich als een Marrokaan voordeed, maar opeens tegen de Koerden tekeer ging of zo iets... En ik liet maar niet los, ja... I rest my case, maar dat hielp ´em ook niet.![]()
Maar jullie eren uiteraard "Meki" met dit soort topica.
Check me fobo, heb ook nog een BMW en heb laatst mijn bj 2001 Highline Passat verkocht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb het topic even globaal doorgenomen:![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik zo handig was, leuke hobby man. Wel zonde dat je al die tijd in een golfje steekt, pak dan een dikke bolide?
[..]
Kijk eens aan.
De echte Turk bestaat niet, zoals de echte Nederlander niet bestaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef opdekorrel het volgende:
Want eigenlijk heeft een echte Turk hier ook niet veel te zoeken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |