is straks het eerste wat ik ga kijken als mijn man thuis isquote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Vette aflevering! Het is trouwens allemaal wel heftiger geworden en de emotionele scenes vind ik ook best goed geacteerd.
Grote kans dat ze het sowieso niet had overleefd hoor door de grote hoeveelheid aan bloedverlies.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom zou je jezelf opofferen voor een baby die het waarschijnlijk toch nooit overleefd
quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom zou je jezelf opofferen voor een baby die het waarschijnlijk toch nooit overleefd
Dan breekt Lori de valquote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef duncannn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog dommer. Wat nou als die valt he?!?!?!
Dit dus.quote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Zeker ik nu heel Jericho heb afgekeken
Robert Hawkins
Carol? Die zal nog wel ergens opduiken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Dos37 het volgende:
Is die vrouw nou ook dood die met T-Dog liep.
Denk het niet, anders hadden ze het wel laten zien.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Dos37 het volgende:
Is die vrouw nou ook dood die met T-Dog liep.
Moederinstinct.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Baby heeft meer tekst dan T-Dogquote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zie je ze al rennen door de bossenT-Dog zou wel een assett zijn dan. Baby drager.
Daarom....ENTER MORGAN AUBquote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef Kremers het volgende:
twitter:JesseCox twitterde op maandag 05-11-2012 om 10:13:09I'm not saying the Walking Dead writers are racist...but...this episode was certainly... CONVENIENT #therecanbeonlyone reageer retweet
quote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef karton2 het volgende:
Erg toffe aflevering.Dat was ook mijn eerste reactie, maar daarna vond ik het wel goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze brachten het bewust niet in beeld omdat het dan een beetje 'te' werd. De plotselinge knal en kop van Carl zeiden genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef jeroen1976 het volgende:
T-Dog en Lori hadden 'pet'-walkers moeten worden van Rick, net zoals Michonne ze had. We zien trouwens niet dat Carl ook echt Lori door het hoofd geschoten heeft, misschien komt ze wel terug.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ze verdienen trouwens stuk voor een stuk een medaille voor het acteren!
quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ze verdienen trouwens stuk voor een stuk een medaille voor het acteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |