SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
twitter:JesseCox twitterde op maandag 05-11-2012 om 10:13:09I'm not saying the Walking Dead writers are racist...but...this episode was certainly... CONVENIENT #therecanbeonlyone reageer retweet
quote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef karton2 het volgende:
Erg toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook al te kijken, wat staat Rick te doen? Zit ie Carl nou te pesten? Die ruzie tussen Rick en Lori zit wel diep dan.
Verder een goede aflevering. Je kon dat van Lori wel een beetje aan zien komen. De vorige aflevering, en vandaag weer, zaten zij en Rick ineens weer heel lief tegen elkaar te doen. En dat er maar één getinte man kan zijn is ook wel opvallend ja. Als er volgende keer nog een donkere vrouw komt dan weet je dus dat Michonne eruit ligt.Tja, hij moest kiezen tussen Rick en die andere gevangene. Als hij Rick had doodgeschoten was er een 50/50 kans dat hij zelf ook dood zou gaan, omdat er maar één donkere man in de serie kan zijn. Hij heeft dus verstandig gekozen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Smeich het volgende:
haha inderdaad, nu je het zegt. En die andere gevangene die plots opdook werd ook even snel afgeknald. Er kan er maar één zijn!∞
quote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Wel logisch dat er maar een neger kan zijn. Immers het katoen moet wel geplukt worden, maar als er teveel negers zijn dan komen ze in opstand en willen ze gelijke rechten enzo
foxlife (digitaal tv) zend ze uit. Gisteren zag ik de seizoensfinale voorbij komen dus deze week zal de eerste aflevering van seizoen 3 wel uitgezonden worden..quote:Op maandag 5 november 2012 09:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
GoedBuiten torrents en nieuwsgroepen nog andere opties?
Ik vrees dat het gewoon RTL XL wordt dan.
Alsof jij naar The Walking Black zou kijkenquote:
Ik was hem ook even kwijt, maar op het laatst was hij er weer. Hij was samen met glenn een ander gedeelte van de gevangenis aan het ontdekken ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef karton2 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die blonde gevangene?.. die loser zeg maar
Je bent niet de enige. Zeker ik nu heel Jericho heb afgekekenquote:Op maandag 5 november 2012 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil nu direct dat Morgan terug komt :p
Dank je, daar heb ik wat aan!quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
foxlife (digitaal tv) zend ze uit. Gisteren zag ik de seizoensfinale voorbij komen dus deze week zal de eerste aflevering van seizoen 3 wel uitgezonden worden..
Aflevering 1 van seizoen 3 is vorige week dinsdag voor de eerste keer uitgezonden op Foxlife. Aflevering 2 van seizoen 3 wordt morgenavond voor de eerste keer uitgezonden. De afleveringen worden ook nog vaak genoeg herhaald de hele week.quote:
Volgens mij komt het je eigen gezondheid niet echt ten goede wanneer je een baby die geboren moet worden dood laat gaan in je buik.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom zou je jezelf opofferen voor een baby die het waarschijnlijk toch nooit overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |