is straks het eerste wat ik ga kijken als mijn man thuis isquote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Vette aflevering! Het is trouwens allemaal wel heftiger geworden en de emotionele scenes vind ik ook best goed geacteerd.
Grote kans dat ze het sowieso niet had overleefd hoor door de grote hoeveelheid aan bloedverlies.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom zou je jezelf opofferen voor een baby die het waarschijnlijk toch nooit overleefd
quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom zou je jezelf opofferen voor een baby die het waarschijnlijk toch nooit overleefd
Dan breekt Lori de valquote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef duncannn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog dommer. Wat nou als die valt he?!?!?!
Dit dus.quote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Zeker ik nu heel Jericho heb afgekeken
Robert Hawkins
Carol? Die zal nog wel ergens opduiken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Dos37 het volgende:
Is die vrouw nou ook dood die met T-Dog liep.
Denk het niet, anders hadden ze het wel laten zien.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Dos37 het volgende:
Is die vrouw nou ook dood die met T-Dog liep.
Moederinstinct.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Baby heeft meer tekst dan T-Dogquote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zie je ze al rennen door de bossenT-Dog zou wel een assett zijn dan. Baby drager.
Daarom....ENTER MORGAN AUBquote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef Kremers het volgende:
twitter:JesseCox twitterde op maandag 05-11-2012 om 10:13:09I'm not saying the Walking Dead writers are racist...but...this episode was certainly... CONVENIENT #therecanbeonlyone reageer retweet
quote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef karton2 het volgende:
Erg toffe aflevering.Dat was ook mijn eerste reactie, maar daarna vond ik het wel goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze brachten het bewust niet in beeld omdat het dan een beetje 'te' werd. De plotselinge knal en kop van Carl zeiden genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef jeroen1976 het volgende:
T-Dog en Lori hadden 'pet'-walkers moeten worden van Rick, net zoals Michonne ze had. We zien trouwens niet dat Carl ook echt Lori door het hoofd geschoten heeft, misschien komt ze wel terug.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ze verdienen trouwens stuk voor een stuk een medaille voor het acteren!
quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ze verdienen trouwens stuk voor een stuk een medaille voor het acteren!
quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef lipjes het volgende:
ik kan hier maar niet wegblijven, maar ik moet godver nog een uur wachten voor ik kan downloaden en dan nog 5 min tot ik kan kijken
Over die eindscene met Rick:quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom....ENTER MORGAN AUB
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, maar daarna vond ik het wel goed gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg uit dit topic joh. Nu zit je jezelf alleen maar op te geilen met die spoilers en de reacties van de mensen die de aflevering al hebben gezien, wat de spanning er voor jou volledig afhaald als je zelf gaat kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef lipjes het volgende:
ik kan hier maar niet wegblijven, maar ik moet godver nog een uur wachten voor ik kan downloaden en dan nog 5 min tot ik kan kijken
quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Over die eindscene met Rick:Klopt, vond het best wel goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende episode gaan we niet zoveel hebben aan Rick en Carl denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
ik heb gevoel dat duuc nl mij nu al gespoilerd heeft met de zin die hij boven 'spoiler' heeft staanquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef Smeich het volgende:
Doe ik ook altijd. Dus hopelijk blijven dit soort vragen cq antwoorden onder een mooie spoilertag staan.
Nee hoor, dat is wat ik denkquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb gevoel dat duuc nl mij nu al gespoilerd heeft met de zin die hij boven 'spoiler' heeft staan
Ik heb de spoiler niet gezien gelukkig en als het alleen is wat je denkt, dan scheelt datquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat ik denk
En excuses voor de zin daaronder
Inderdaad, soms laten ze daar net iets teveel zien.quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
Toen de preview kwam van de volgende aflevering heb ik die mooi weggeklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms laten ze daar net iets teveel zien.
Maar goed, mogelijke confrontaties voor de komende afleveringen:Kloppen allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms laten ze daar net iets teveel zien.
Maar goed, mogelijke confrontaties voor de komende afleveringen:Andrea vs de groep denk ik niet. Ze zegt zelf nog dat de groep waarschijnlijk terug is gegaan naar de boerderij, maar dat ze daar niet op gewacht heeft. Volgens mij zei ze dat tijdens het gesprek met Merle. Ik denk dan ook niet dat zij boos is op de groep, want ze weten ook niet waar Andrea gebleven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Zou sowieso nergens op slaan. De groep heeft haar niet achter gelaten, er was gewoonweg geen weg terug. Iedereen rende voor zijn/haar leven en er waren te veel walkers om terug te gaan voor eventuele overlevenden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrea vs de groep denk ik niet. Ze zegt zelf nog dat de groep waarschijnlijk terug is gegaan naar de boerderij, maar dat ze daar niet op gewacht heeft. Volgens mij zei ze dat tijdens het gesprek met Merle. Ik denk dan ook niet dat zij boos is op de groep, want ze weten ook niet waar Andrea gebleven is.
Precies. Als de horde walkers na een tijdje verdwenen waren en Andrea nog op de boerderij zat te wachten, dan zou ze misschien wraakgevoelens kunnen hebben, omdat ze niet terug zijn gegaan om haar te halen. Nu is daar simpelweg geen sprake van.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou sowieso nergens op slaan. De groep heeft haar niet achter gelaten, er was gewoonweg geen weg terug. Iedereen rende voor zijn/haar leven en er waren te veel walkers om terug te gaan voor eventuele overlevenden.
whehequote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Stiekem mag ik die t-dog graag.
Helpt de groep waar nodig en is vrij handig in het afmaken van walkers.
Vrees dat hij het einde van seizoen 3 niet haalt trouwens.
Nu even snel de vorige aflevering kijken om op te warmen voor morgenvroeg
Kwam sneller dan wat ik hoopte.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kwam sneller dan wat ik hoopte.
Bonus confrontatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]Echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet ze nog doen alsof ze hem leuk vind ook.
Dan is het probleem dus, in het echt is ze 10 jaar ouder, en dan moet ze acteren alsof ze die 14-jarige wel ziet zittenquote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Eenskijken het volgende:
maar beth speelt als 17jarige ofzo toch? 14-17 moet kunnen toch :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |