quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
ja ook jou usericon is niet geheel ''on''-eng hoorquote:
Daar dacht ik vanmiddag wel anders over. Het is dat ik geen afdruk van een toetsenbord op m'n voorhoofd wou, anders was ik zo in slaap gevallenquote:
Inderdaad.. zo NCIS kijken, dan NCIS:LA en dan straks Defiance. Die laatste is om 1.15 afgelopen en dan zien we wel weer verder..quote:
Ik denk er ook steeds anders over, tot ik 's ochtends totaal onuitgerust en nog helemaal verdwaasd van mn dromen wakker word. Echt, ik ben het zo zatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanmiddag wel anders over. Het is dat ik geen afdruk van een toetsenbord op m'n voorhoofd wou, anders was ik zo in slaap gevallen
En terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad.. zo NCIS kijken, dan NCIS:LA en dan straks Defiance. Die laatste is om 1.15 afgelopen en dan zien we wel weer verder..
Daar heb ik nog wel aan gedacht, alleen zat hier een telefoniste die in een melige bui wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk er ook steeds anders over, tot ik 's ochtends totaal onuitgerust en nog helemaal verdwaasd van mn dromen wakker word. Echt, ik ben het zo zat.
Kon je vanmiddag niet je handen onder je hoofd doen zodat er geen toetsenbord aan te pas kwam?
dat was yska!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Frederik en ik denk dat Dolfi aanbelde vanavond, bedankt voor de thee!
Ivm een krijsend, erg moe jochie deed ik de deur niet open. Ging later kijken of er misschien een briefje lag en zag iets aan de deur hangen. Dus gevonden!
Dan tnx Yska voor het langsbrengen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat was yska!
maar Frederik dank je wel voor de thee!!!
Ik wilde je net gaan PM'en.Goed dat ik eerst hier keek :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dan tnx Yska voor het langsbrengen!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan PM'en.Goed dat ik eerst hier keek :p
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja je hebt t gevonden. Ik dacht eerst dat je bel het niet deed :p ik heb je ook nog proberen te bellen en ik heb vannelle ook nog aan de lijn gehad :p
Haha ja Tyler deed weer piepstem :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Bel doet het goed, hoor je buiten blijkbaar niet. Ik heb idd een ander nr ondertussen. Hoorde je Tyler nog?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja Tyler deed weer piepstem :p
Oooohh sneu :p nouja je kan hem morgen kalmeren met een koppie theequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Het was vast zn lokroep naar jou.
doos!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Behalve als ik er morgenochtend in ga staan omdat ik nu de bezem niet kan vinden.
Naja eigenlijk gewoon geen zin om de bezem te gaan zoeken :p
met scherven bedoel jequote:
klopt, ik heb m al 2x gezien.quote:
Jawehel ...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Goeienavond!
Vanavond in de bus terug, na zwemles van Susanne bedacht ik me ineens "waar zijn Merlijn en Belle eigenlijk gebleven??"
quote:
Mss omdat het een onbekende user is.. opdekorrel lees ik een beetje als 'met een korrel zout nemen'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:44 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!
waarom vertrouw ik dat filmpje niet en "durf" ik er niet op te klikken?
quote:
ow ok!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mss omdat het een onbekende user is.. opdekorrel lees ik een beetje als 'met een korrel zout nemen'. Maar zover ik kan zien is het gewoon een cute filmpje over hamsters
Vooral druk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]!!!
mogguh Merlijn!! Hoe is het daar dan?
Mwah, we zijn nooit echt weg. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd voor de nieuwe start had ik weinig zin om nog te posten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ireth: volgens mij zijn Merlijn en Belle wel vaker gewoon 'verdwenen' toch?
Ja zoiets had ik ook wel gedacht, zal vast een addertje whehe zijn! Maar niet eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow ok!![]()
ik d8 er komt vast een slang ofzo...
Daarom ook verdwenen tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vooral druk...
[..]
Mwah, we zijn nooit echt weg. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd voor de nieuwe start had ik weinig zin om nog te posten.
Ja ik miste jullie al!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:52 schreef Merlijn het volgende:
Mwah, we zijn nooit echt weg. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd voor de nieuwe start had ik weinig zin om nog te posten.
gaaf!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef Ireth het volgende:
Ze verwachten dat Indra vandaag gaat bevallen!
Wij moeten vanmiddag naar Ralf Mackenbachquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaaf!!
jammer dat ik zo naar mijn werk moet
persen indraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij moeten vanmiddag naar Ralf MackenbachIk hoop dat ze voor die tijd toch wel klaar is
Werkze!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat richting mams.. hondje wegbrengen
* dolfina-chica gaat dan maar eens naar werk toe
werksequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat richting mams.. hondje wegbrengen
* dolfina-chica gaat dan maar eens naar werk toe
Daar had ik gisteren last van even flink overgegeven en toen ging het wel weerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:13 schreef Ehhe het volgende:
Bleegh ben ziek. Of ik heb een ordinaire buikgriep te pakken of ik heb iets verkeerds gegeten... Heb ook echt pijn in mn maag en ontzettend veel last van brandend maagzuur.
Ik durf niet over te gevenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:14 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren last van even flink overgegeven en toen ging het wel weer
Steek altijd een vinger in de keelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik durf niet over te gevendus kan dat ook niet zelf opwekken. Maar ik loop van onderen ook flink leeg
Nee ik kan het me ook niet permitteren maar ziek is ziek. En ik kan vinger in mn keel steken wat ik wil, maar daardoor ga ik echt niet kotsenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Steek altijd een vinger in de keelKon het niet permitteren om ziek te zijn vandaag moest even wat ophalen
Dan heb ik een geluk als ik dat doe lukt het welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee ik kan het me ook niet permitteren maar ziek is ziek. En ik kan vinger in mn keel steken wat ik wil, maar daardoor ga ik echt niet kotsen. Alleen kokhalzen.
Beterschap!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:13 schreef Ehhe het volgende:
Bleegh ben ziek. Of ik heb een ordinaire buikgriep te pakken of ik heb iets verkeerds gegeten... Heb ook echt pijn in mn maag en ontzettend veel last van brandend maagzuur.
Nou ja ik voel mij vandaag in ieder geval al weer een stuk beter terwijl het gisteren toch echt van voor en achter uit kwamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ik hoop dat het morgen weer beter is. Heb gister alleen iets besteld en de pakketmeneer is onderweg maarja ik wil eigenlijk gewoon lekker mn bed in duiken xD
Misschien is het wel het eendags-virus! Laten we het hopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou ja ik voel mij vandaag in ieder geval al weer een stuk beter terwijl het gisteren toch echt van voor en achter uit kwam![]()
Hopelijk ben je morgen ook weer wat beter
Het kwam mij er toch uit boh! Eet smakelijk trouwensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 moet niet meer in de lunchpauze de FHF SC checken..
'Zorgpremieplan sneuvelt in Eerste Kamer' al gezien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Zo fuuuuuuuuuuuuu, die zorgpremie shit is nasty.
Ja, maar ik moet het allemaal nog maar bezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:23 schreef Neo-- het volgende:
[..]
'Zorgpremieplan sneuvelt in Eerste Kamer' al gezien?
Voor mn vriend en mij wordt het wel voordeligerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:23 schreef Neo-- het volgende:
[..]
'Zorgpremieplan sneuvelt in Eerste Kamer' al gezien?
Voor mij dus ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Voor mn vriend en mij wordt het wel voordeliger
Ik vond het, mbt onszelf, ook niet zo'n slecht plan hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Voor mn vriend en mij wordt het wel voordeliger
Ik vraag mij altijd af, als ik dik zou verdienen zou ik dan ook meer in willen leveren? Maar ik denk dat ik daar gewoon volmondig ja op kan zeggen dus ik vind het dan ook niet echt heel erg voor de mensen met een groot inkomen dat zij meer in moeten leveren. Maar als het om duizenden euro's per jaar gaat vind ik het ook niet helemaal eerlijk meer...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het, mbt onszelf, ook niet zo'n slecht plan hoor
Neem een stevige borrel en je voelt er nog vele uren niks meer vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
zo ik ben bij de tandarts geweest. Gelukkig geen wortelkanaalbehandeling maar de gewone verdoving werkte dus niet. Dus dan maar in de kaak. Maar ook dat werkte niet volledig.
En nu praat ik met een dubbele tong. Al 3 uur :p
val je in slaap?quote:
pfff... stomme pc....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:56 schreef kwiebuske het volgende:
wellus
alleen niet bij jou misschien
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef kwiebuske het volgende:
ow jah
je moeders pc mollen
tsssssssss
ik zie er ook uit dat ik iemand vermoorden kan, dus dat past niet in deze zin...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef kwiebuske het volgende:
ja ja
nu de vermoorde onschuld spelen
lol
dat kan ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zie er ook uit dat ik iemand vermoorden kan, dus dat past niet in deze zin...
iedereen wordt bang voor me vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat kan ik ook
maar of ik dat doe
ze wachten met smart op jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef dolfina-chica het volgende:
iedereen wordt bang voor me vandaag
Waarom breng je het niet gewoon naar de kringloop of zet je het op straat? Dan is er vast iemand die het meeneemt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Moeilijk dit moet 2 hele oude stoelen hoogstwaarschijnlijk gaan verzagen en de kliko ingooien omdat niemand ze wil hebben
Kringloopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Waarom breng je het niet gewoon naar de kringloop of zet je het op straat? Dan is er vast iemand die het meeneemt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik voel me al een stuk minder belabberd!
Heb net gegeten en gedronken zelfs
. Hopelijk was het gewoon ff een middagje ellendig voelen
Dan kan je ze beter vernielen iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
KringloopDan staan ze voor 30 euro per stuk bij hun in de zaal en mag ik zelf nog gaan brengen. Aan de kant van de straat doen we maar niet met al dat jong grut wat hier langs komt
Geef niet meer aan de kringloop en waarom? Een bank gekocht bij de kringloop mocht er 40 euro voor betalen namen ze de oude bank mee waar ik voor moest betalen want te slecht volgens hun en kon niet meer gebruikt worden.quote:
gelijk heppiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef FAUSTINO het volgende:
er aan de kringloop en waarom? Een bank gekocht bij de kringloop mocht er 40 euro voor betalen namen ze de oude bank mee waar ik voor moest betalen wa
Reken het zo,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gelijk heppie
wel sonde, maar volkomen begrijpelijk
jij alleen geslapen vandaag ...quote:
pffffffffffquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef FAUSTINO het volgende:
Reken het zo,
-40E bankstel.
-12.50E bezorgkosten.
-20E afvoerkosten oud bankstel.
-oud bankstel in hun winkel 60E
totaal verdiend de kringloop daaraan.
132.50E
En zo lust ik hem ook wel
Daarom ga ik enkel nog naar België toe voor de kringloop het is er spotgoedkoop en heb eens zitten rekenen voor 200E heb je bij de Belgische kringloop een compleet interieur niet het mooiste maar het is wel allemaal goed te gebruiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
pffffffffff
en dan is het kringloop.....
lijkt meer op een gewone winkel
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat even alles nog doen, wat ze moet doen ..geen zin, maar het moet..
lolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat even alles nog doen, wat ze moet doen ..geen zin, maar het moet..
Is het gevoel in je mond alweer terug?quote:
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
maar zou een kringloop dan alleen voor arme lui moeten zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daarom ga ik enkel nog naar België toe voor de kringloop het is er spotgoedkoop en heb eens zitten rekenen voor 200E heb je bij de Belgische kringloop een compleet interieur niet het mooiste maar het is wel allemaal goed te gebruiken.
In Nederland ben je al snel bij de kringloop voor datzelfde 600E kwijt. Bij de Nederlandse kringloop waar ik ga zie je geen arme lui meer alleen rijke stinkerds die het antiek komen kopen
[..]
Succes!
Nee hoor, ik ben er 6 uur uitgeweest en daarna ben ik er de verdoving gaan uitslapen. En ik voel me niet lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij alleen geslapen vandaag ...
tis al avond hoor...
Dat was ooit wel het idee, zodat mensen met weinig budget hun spulletjes konden halen. Nu zijn het de rijkere welke op deze manier heel goedkoop aan meubels kunnen komen niks op tegen maar het steekt voor veel mensen wel dat als er een Mercedes van bouwjaar 2012 voor de deur stopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zou een kringloop dan alleen voor arme lui moeten zijn?
t idee was hergebruik, niet alleen voor arme lui, maar t hergebruiken van spullen dacht ik tbh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat was ooit wel het idee, zodat mensen met weinig budget hun spulletjes konden halen. Nu zijn het de rijkere welke op deze manier heel goedkoop aan meubels kunnen komen niks op tegen maar het steekt voor veel mensen wel dat als er een Mercedes van bouwjaar 2012 voor de deur stopt.
Dan alles wat nog van bepaalde kwaliteit is word opgekocht en op een punt heeft de kringloop daar zijn prijzen op aangepast heeft waardoor de mensen die aan de onderkant van de maatschappij niet eens meer daar meubels kunnen kopen. Nee dan kan je veel zeggen dat klopt gewoon niet.
Zie het zo vanuit mijn punt. Kringloop krijgt de meubels gratis het pand word tegen goedkoop tarief gehuurd de werknemers op enkelen na kosten ook niets.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
t idee was hergebruik, niet alleen voor arme lui, maar t hergebruiken van spullen dacht ik tbh.
als de spullen idd zo prijzig zijn dat t alleen betaalbaar is voor het rijkere deel van de bevolking, is er idd wel iets mis idd.
maar als er idd antiek staat en de rijkere mensen kopen t op, heeft t imo eerder te maken met een aanbod op een verkeerde plaats.
dat de prijzen hoog liggen als de waarde hoog is lijkt mij tbh niet vreemd.
de kringloop krijgt dus spullen aangeboden die wss beter elders hadden kunnen worden aangeboden.
En dat gebeurt dus vaak en worden de goede goederen apart gezet om uiteindelijk op websites als marktplaats te belanden in praktische zin is dat fraude je onttrekt als werknemer goederen van het bedrijf waar je werkt en dat weten ze maar al te goed hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef gomi het volgende:
oh wat mij btw t meest stoort aan kringloopwinkels is dat de medewerkers vaak gewoon een 1e keus hebben. en die kopen dan met korting t een en ander op.
en soms bepalen diezelfde medewerkers ook de waarde.
dat is dus gewoon voor een dubbeltje t goede spul eruit vissen
dat laatste is voor mij dus een reden om er niets te brengen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zie het zo vanuit mijn punt. Kringloop krijgt de meubels gratis het pand word tegen goedkoop tarief gehuurd de werknemers op enkelen na kosten ook niets.
Het gaat ook om de normale meubels een simpel eenpersoonsbed met zware gebruikerssporen kost al vlug 75E zonder matras!Transport 12.50E en een matras 20E is bij elkaar 107.50E!
Iemand in de bijstand kan dat niet betalen. En veelal was het voor die doelgroep bedoeld. Het antiek wat er staat gaat voor een hoge prijs weg maar een antiekhandel kan daar nog winst mee behalen die komen dus ook langs wat gewoon niet hoort in mijn ogen.
Echter voor een normaal persoon is dat veel te veel geld wat hun vragen voor het antiek sterker nog hoger dan marktconform normaal is, dat is geen kringloop meer maar voor zoveel mogelijk winst gratis verkregen spullen verkopen dat hoort niet bij een kringloop.
[..]
En dat gebeurt dus vaak en worden de goede goederen apart gezet om uiteindelijk op websites als marktplaats te belanden in praktische zin is dat fraude je onttrekt als werknemer goederen van het bedrijf waar je werkt en dat weten ze maar al te goed hoor.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
* kwiebuske zegt het niet....
iddquote:
Jaa nu wel.. Mn kies is nog wel gevoelig maar dat komt doordat de boel er flink geirriteerd is. Dus dat moet nog even wegtrekken ik hoop met een dag of 2. Alleen mijn oor voelt nog raar aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is het gevoel in je mond alweer terug?
[..]
Succes!
leuke foto. vind dr tbh altijd zo leuk lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
"Mama, ik wil Ralf voor mijn verjaardag!!!"
[ afbeelding ]
Heej echt waar?? Wat grappig! Ja ze vond het fatastisch! Ik hoefde niet eens meer voor te lezen toen ze ging slapen, ik moest gelijk weer haar kamer uit, ze wou gaan dromenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef vamperotica het volgende:
Vond ze het leuk Ireth?
Mijn dochter was er ook!
dromen, jajaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej echt waar?? Wat grappig! Ja ze vond het fatastisch! Ik hoefde niet eens meer voor te lezen toen ze ging slapen, ik moest gelijk weer haar kamer uit, ze wou gaan dromen
Volgens mij kan deze partij fruit wel eens zwaar op de maag liggen. Lijken me namelijk (metalen?) tafellaken gewichten met een leuk verflaagjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
of wat dachten we van deze?
[ afbeelding ]
Lekkerrrr
Volgens mij zit daar gewoon van dat druivensuikerpoeder inquote:Op donderdag 1 november 2012 04:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Volgens mij kan deze partij fruit wel eens zwaar op de maag liggen. Lijken me namelijk (metalen?) tafellaken gewichten met een leuk verflaagje
nee, daar zit die zurige poeder in... dat snoepspulquote:Op donderdag 1 november 2012 04:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Volgens mij kan deze partij fruit wel eens zwaar op de maag liggen. Lijken me namelijk (metalen?) tafellaken gewichten met een leuk verflaagje
wat een leuke fotoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
"Mama, ik wil Ralf voor mijn verjaardag!!!"
[ afbeelding ]
heb nog wel een raadsel voor die pipo'squote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef JK1982 het volgende:
Blegh.. ik zit in een saaie presentatie met allemaal van die popie-jopie pipo's..
Mooie verhalen allemaal weer..
De kwelling is inmiddels voorbij.. wat was het raadsel geweest dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb nog wel een raadsel voor die pipo's![]()
dan zit je niet op de goede plek, want hier is het droogquote:Op donderdag 1 november 2012 18:26 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
slaap heeft
ow
en het regent in de noordelijke provincies
hier binnen is het ook droogquote:Op donderdag 1 november 2012 19:03 schreef dolfina-chica het volgende:
dan zit je niet op de goede plek, want hier is het droog
klopt, ik heb ramen die dicht kunnen en de verwarming doet hetquote:Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hier binnen is het ook droog
EN warm
![]()
vroeg naar bed dusquote:Op donderdag 1 november 2012 19:11 schreef Neo-- het volgende:
koud, nat, moe.
pijnlijke oogjes, en zeurderige rug.
heel verstandigquote:
krijg je nou ook melding als je jezelf qoute?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:23 schreef dolfina-chica het volgende:
Toppunt van strakke actie:
A guy asked a girl in a library;
“Do you mind if I sit beside you”?
The girl answered with a loud voice;
"I DON’T WANT TO SPEND THE NIGHT WITH YOU!!!"
All the students in the library started staring at the guy
and he was embarrassed.
After a couple of minutes,
the girl walked quietly to the guy’s table and she told him
“I study psychology and I know what a man is thinking, -
I guess you felt embarrassed, right?”
The guy responded with a loud voice: "$200 JUST FOR ONE NIGHT!? THAT’S TOO MUCH!!!"
And all the people in the library looked at the girl in shock
and the guy whispered in her ears;
“I study Law and
I know how to make someone feel guilty"
hij is zeker goed, ik kende hem al blijft een topperquote:Op donderdag 1 november 2012 20:23 schreef dolfina-chica het volgende:
Toppunt van strakke actie:
A guy asked a girl in a library;
“Do you mind if I sit beside you”?
The girl answered with a loud voice;
"I DON’T WANT TO SPEND THE NIGHT WITH YOU!!!"
All the students in the library started staring at the guy
and he was embarrassed.
After a couple of minutes,
the girl walked quietly to the guy’s table and she told him
“I study psychology and I know what a man is thinking, -
I guess you felt embarrassed, right?”
The guy responded with a loud voice: "$200 JUST FOR ONE NIGHT!? THAT’S TOO MUCH!!!"
And all the people in the library looked at the girl in shock
and the guy whispered in her ears;
“I study Law and
I know how to make someone feel guilty"
die krijgt ze alquote:
Oh lekker, picolientjes van de AH..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef espri het volgende:
[..]
heb ik die nodig denk je?
doe anders maar gewoon een gevulde koek
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh lekker, picolientjes van de AH..
heerlijk, ik was er aan toequote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Deal! 1 cappuccino en een Picolientje, komt eraan mevrouw!
ik ookquote:
hey kwiebeltje, en ook een overheerlijk picodingetje?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik ook
nu nog zien dat ik JK zover krijg
*en met lekkere rooibosthee ipv cappucino*
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik ook
nu nog zien dat ik JK zover krijg
*en met lekkere rooibosthee ipv cappucino*
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan kan de melk tenminste niet overkoken..
thanxquote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef JK1982 het volgende:
Dan kan de melk tenminste niet overkoken..
jeeeeeetje niet eens van george cloony?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wees gerust..
* JK1982 speelt een beetje vals en haalt de cappuccino uit een cupje 2 cupjes
en waarom ben je eng dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef marcel_38 het volgende:
Ik vermoed dat ikzelf vandaag eng was ...
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef espri het volgende:
[..]
jeeeeeetje niet eens van george cloony?
vertelquote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef marcel_38 het volgende:
Ik vermoed dat ikzelf vandaag eng was ...
lukt wel hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
George Clooney denk je er maar bij..
Goed bezig..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef espri het volgende:
[..]
welnee joh, ik ben veeeeeel leuker
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed bezig..
Maargoed, ik ga maar effe verder film kijken, onder het genot van een tweede bakkie..
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef espri het volgende:
[..]
welnee joh, ik ben veeeeeel leuker
slaap lekker!!quote:
klinkt als mijn vakgebied :pquote:Op donderdag 1 november 2012 16:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De kwelling is inmiddels voorbij.. wat was het raadsel geweest dan?
Wat een gelul allemaal zeg.. cloud dit, marketing dat.. wéér nieuwe producten etc. etc.
PRESENT! George Clooney apparaat Nespresso! Ristrettootje voor mevrouw?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef espri het volgende:
[..]
jeeeeeetje niet eens van george cloony?
jaaaaaaaaa heerlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
PRESENT! George Clooney apparaat Nespresso! Ristrettootje voor mevrouw?
komt eraan!quote:
dat meen je?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
komt eraan!
Wij hebben het apparaat nu 3 en een half jaar. En ik drink nog steeds geen koffie
ook voor u mevrouw!quote:
Thanks! Ik lus geen brownie, mag je lekker zelf wegkanenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
zullen we ook een brownie delen, ik heb er maar 1
Koffie met melk en suiker, tadaaaaa!
Espri is er ook nogquote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks! Ik lus geen brownie, mag je lekker zelf wegkanen
ik zoek een sponsorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja een zaaddonor of een andere donor :p
Zelf even een bakje meenemenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef dolfina-chica het volgende:
wel jammer, ik zocht ook nog een donor
hoezo bakje??quote:
Daar mag je het dan zelf in stoppenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoezo bakje??
* dolfina-chica heeft een doosje, waar het prima in past
hahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoezo bakje??
quote:
* Ireth moet even dweilen nu....quote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoezo bakje??
quote:
één meer of minder maakt dan ook geen fluit meer uit!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Ik heb al genoeg kinderen dus ik haak hier even af
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef espri het volgende:
ik ga achter de warme billen van mn aanstaande liggen![]()
slaap lekker allemaal
Weet je wat een 21jarig kind kost in onderhoud?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
één meer of minder maakt dan ook geen fluit meer uit!!!
Ligt eraan wat je als ouder nog meebetaald en of ze thuis wonen of uit huis.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet je wat een 21jarig kind kost in onderhoud?![]()
uhh.. ik vraag niet om een sponsor bij het onderhoud!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet je wat een 21jarig kind kost in onderhoud?![]()
heb je wat aan je benen?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
wie tilt mij 2 trappen omhoog?
Ben 25quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als ouder nog meebetaald en of ze thuis wonen of uit huis.
nee ben gewoon moequote:
heb ik niet sorryquote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee ben gewoon moedus een lift is ook prima :p
Ik had het zo gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
wie tilt mij 2 trappen omhoog?
Wat is genoeg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Ik heb al genoeg kinderen dus ik haak hier even af
Gadverdamme, vuile viespeuk..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:52 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is net een heks...
dikke puist op mijn wang... teveel chocolade gegeten
Haha lekker toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gadverdamme, vuile viespeuk..
Hou toch eens op met die gore praat
een echte heer!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha lekker toch?Met zo'n dikke groene kop
owquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:52 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is net een heks...
dikke puist op mijn wang... teveel chocolade gegeten
ja, is het ook!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:12 schreef Neo-- het volgende:
* Neo-- vraagt zich af of daar nou specifiek een puist voor nodig is ...
Halloween is toch al voorbij ?
valt best mee, vanmorgen was ik erger...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gadverdamme, vuile viespeuk..
Hou toch eens op met die gore praat
niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha lekker toch?Met zo'n dikke groene kop
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ow
je bent geen schmink vergeten te verwijderen ???
![]()
Had ze schmink op dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ow
je bent geen schmink vergeten te verwijderen ???
![]()
quote:
Splotsjte het ook zo fijn tegen de spiegel? Dat zijn de mooistequote:
nee, ik was aant werk en had een kriebel.. dus ging er met mijn nagel overheenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Splotsjte het ook zo fijn tegen de spiegel? Dat zijn de mooiste
Nee, het ging vooral over die 2 ransapen hierboven..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Neo-- het volgende:
kben een jochie?
O wacht... ik moet me dus niet aangesproken voelen ...
valt nog mee, hier begon ik mee vanmorgen op facebook:quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, het ging vooral over die 2 ransapen hierboven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
Nee, het ging vooral over die 2 ransapen hierboven..
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt nog mee, hier begon ik mee vanmorgen op facebook:
openen op eigen risico!!!* JK1982 maar niet klikt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
openen op eigen risico!!!Niet normaal toch! Zo`n bierbuik! Tis maar goed dat je het voortijdig even melde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oblahim
[..]
openen op eigen risico!!!Ik heb ineens de onbedwingbare behoefte om een sjekkie te draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
heeeeeeel vreemdquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
hey dolfijntje![]()
nu heb ik voor de helft smilies, vreeeeeemddddd
nog maar ff hequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef espri het volgende:
hoi kwiebeltje
en nu staan ze er allemaal weer, ik geloof dat ik nog gekker word dan ik al ben
komt rap dichterbijquote:
ws heb je meer zin in je huwelijksreis naar de warmtequote:
ach, fijne bijkomstigheidquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ws heb je meer zin in je huwelijksreis naar de warmte
jullie doen het gewoon daarvoorquote:
jij hebt mij wel erg snel door he?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jullie doen het gewoon daarvoor
en verder nergens voor
![]()
Newsflashquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:12 schreef JK1982 het volgende:
Jullie zijn echt een stelletje smerige wijven, bah..
goeie zaakquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef trampolientje het volgende:
denk kom ook effe neuzen, ready voor de kerstactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |