quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
ja ook jou usericon is niet geheel ''on''-eng hoorquote:
Daar dacht ik vanmiddag wel anders over. Het is dat ik geen afdruk van een toetsenbord op m'n voorhoofd wou, anders was ik zo in slaap gevallenquote:
Inderdaad.. zo NCIS kijken, dan NCIS:LA en dan straks Defiance. Die laatste is om 1.15 afgelopen en dan zien we wel weer verder..quote:
Ik denk er ook steeds anders over, tot ik 's ochtends totaal onuitgerust en nog helemaal verdwaasd van mn dromen wakker word. Echt, ik ben het zo zatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanmiddag wel anders over. Het is dat ik geen afdruk van een toetsenbord op m'n voorhoofd wou, anders was ik zo in slaap gevallen
En terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad.. zo NCIS kijken, dan NCIS:LA en dan straks Defiance. Die laatste is om 1.15 afgelopen en dan zien we wel weer verder..
Daar heb ik nog wel aan gedacht, alleen zat hier een telefoniste die in een melige bui wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk er ook steeds anders over, tot ik 's ochtends totaal onuitgerust en nog helemaal verdwaasd van mn dromen wakker word. Echt, ik ben het zo zat.
Kon je vanmiddag niet je handen onder je hoofd doen zodat er geen toetsenbord aan te pas kwam?
dat was yska!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Frederik en ik denk dat Dolfi aanbelde vanavond, bedankt voor de thee!
Ivm een krijsend, erg moe jochie deed ik de deur niet open. Ging later kijken of er misschien een briefje lag en zag iets aan de deur hangen. Dus gevonden!
Dan tnx Yska voor het langsbrengen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat was yska!
maar Frederik dank je wel voor de thee!!!
Ik wilde je net gaan PM'en.Goed dat ik eerst hier keek :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dan tnx Yska voor het langsbrengen!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan PM'en.Goed dat ik eerst hier keek :p
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja je hebt t gevonden. Ik dacht eerst dat je bel het niet deed :p ik heb je ook nog proberen te bellen en ik heb vannelle ook nog aan de lijn gehad :p
Haha ja Tyler deed weer piepstem :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Bel doet het goed, hoor je buiten blijkbaar niet. Ik heb idd een ander nr ondertussen. Hoorde je Tyler nog?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja Tyler deed weer piepstem :p
Oooohh sneu :p nouja je kan hem morgen kalmeren met een koppie theequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Het was vast zn lokroep naar jou.
doos!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Behalve als ik er morgenochtend in ga staan omdat ik nu de bezem niet kan vinden.
Naja eigenlijk gewoon geen zin om de bezem te gaan zoeken :p
met scherven bedoel jequote:
klopt, ik heb m al 2x gezien.quote:
Jawehel ...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Goeienavond!
Vanavond in de bus terug, na zwemles van Susanne bedacht ik me ineens "waar zijn Merlijn en Belle eigenlijk gebleven??"
quote:
Mss omdat het een onbekende user is.. opdekorrel lees ik een beetje als 'met een korrel zout nemen'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:44 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!
waarom vertrouw ik dat filmpje niet en "durf" ik er niet op te klikken?
quote:
ow ok!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mss omdat het een onbekende user is.. opdekorrel lees ik een beetje als 'met een korrel zout nemen'. Maar zover ik kan zien is het gewoon een cute filmpje over hamsters
Vooral druk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]!!!
mogguh Merlijn!! Hoe is het daar dan?
Mwah, we zijn nooit echt weg. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd voor de nieuwe start had ik weinig zin om nog te posten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ireth: volgens mij zijn Merlijn en Belle wel vaker gewoon 'verdwenen' toch?
Ja zoiets had ik ook wel gedacht, zal vast een addertje whehe zijn! Maar niet eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow ok!![]()
ik d8 er komt vast een slang ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |