SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
REST IN PEACE 15-10-2012
[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 30-10-2012 14:48:09 ]
ja ik denk dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, half uur is te ver
Jammer, anders droge kleren mee?
moet niks, gewoon tappen en verlatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet ze ook onderhouden en doen en zo.
Hoeveel heb jij er dan al gehad?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet niks, gewoon tappen en verlaten
ik heb al 2.5 jaar lang vaste relatie, dus ik nam de moeilijke weg, maar wel elke dag profijtquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand moet wp's rol maar opnemen wanneer hij er niet meer is.
Ja dat moet ik dan ook hebben. Het is net als trainen. Je moet het elke week een paar keer doen want anders heeft het geen effect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb al 2.5 jaar lang vaste relatie, dus ik nam de moeilijke weg, maar wel elke dag profijt
en als je het eenmaal heb gehad ga je er nog meer naar verlangen, geloof mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dan ook hebben. Het is net als trainen. Je moet het elke week een paar keer doen want anders heeft het geen effect.
Ik heb ook een vriendin gehad. Ik weet hoe het is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:46 schreef leeell het volgende:
[..]
en als je het eenmaal heb gehad ga je er nog meer naar verlangen, geloof mij
2 weken zonder is hel![]()
HAHAquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin gehad. Ik weet hoe het is.
Nu sta ik bijna twee jaar droog.
2 min geleden was hij wel online op wa.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
Dat weet dus echt niemand waarom wp ineens niet meer post/reageert op wa etc
Oja hij kijkt wel, maar negeert je.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
2 min geleden was hij wel online op wa.
nog ff volhouden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
Wat wel heel irritant is, zijn de sensoren die bij mijn hart zijn geplakt. Ze beginnen te jeuken en ik kan ze er niet afhalen.
Wat heb je (gedaan)?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
Wat wel heel irritant is, zijn de sensoren die bij mijn hart zijn geplakt. Ze beginnen te jeuken en ik kan ze er niet afhalen.
Vast een anti-fok mood, die heb ik ook wel eens. Alleen ik reageer dat meestal af terwijl ik blijf posten ipv lekker wijf blijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
Dat weet dus echt niemand waarom wp ineens niet meer post/reageert op wa etc
watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vast een anti-fok mood, die heb ik ook wel eens. Alleen ik reageer dat meestal af terwijl ik blijf posten ipv lekker wijf blijven
Bij mij plakte ze alleen een paperclip op dat bot wat uitsteektquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
Hehe, maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf hoe komt wijf daar.. ik ben zo verstrooid soms. Lekker weg blijven.
Met je gedachte ergens anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf hoe komt wijf daar.. ik ben zo verstrooid soms. Lekker weg blijven.
Que?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij plakte ze alleen een paperclip op dat bot wat uitsteekt
I'm a lover, not a fighter..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen.. anders gaan we even naar buiten
Ik was aan het denken over hoe ik nog altijd met FOK! wil stoppen maar te verslaafd ben en tegelijkertijd aan het bedenken welke film ik wil zien.quote:
Nu heb ik NOG meer zin in spaghettiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarschijnlijk lekker vroeg thuis vandaag.
Ik heb niets spectaculairs voor zover ze weten. Althans, wel wat opmerkelijke dingen. Bij de meeste mensen zijn de linker en rechterkamer van het hart meer naar links terwijl het bij mij naar beneden is. En ik heb veel stres volgens de dokter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Waarom moest je daarin?
Ik denk nu wel aan lekkere wijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was aan het denken over hoe ik nog altijd met FOK! wil stoppen maar te verslaafd ben en tegelijkertijd aan het bedenken welke film ik wil zien.
Dus ik zat niet aan lekkere wijven te denken.
Geoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu heb ik NOG meer zin in spaghettiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ..
En hoi
hypoooooquote:
En vind je dat zelf ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb niets spectaculairs voor zover ze weten. Althans, wel wat opmerkelijke dingen. Bij de meeste mensen zijn de linker en rechterkamer van het hart meer naar links terwijl het bij mij naar beneden is. En ik heb veel stres volgens de dokter.
Kan je hart dat wel aan?quote:
Ik merk er zelf eigenlijk niet zoveel van moet ik zeggen. Het is niet zo dat ik er niet van kan slapen of zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En vind je dat zelf ook?
Wat zijn de factoren die je laten stressen?
Dan moet ik onder die scan gaan liggen en het testen terwijl ik naar pics van lekkere vrouwen kijk.quote:[..]
Kan je hart dat wel aan?
Yuppppquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
Is youtube bij jullie ook al vertieft an het doen?
Nope.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
Is youtube bij jullie ook al vertieft an het doen?
Nee, moet wiskunde makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Probeer vanavond nog een keer om te leren
xDquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even naar een concentratiekamp xd.
Ik had het over The Clash ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou jij dat willen ja? Liefde van Moebie?
ok manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
Oké ik stop met kijken naar leuke plaatjes. Dit is niet goed.
Okéquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aan mij heb je niets als ik je moet helpen met wiskunde
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk het idee dat ik een cijfer hoger dan een 5 kan halenWiskunde A
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
[..]
Haha
Voor vorige hoofdstuk heb ik een 8.3 voor wiskunde A, maar van hoofdstuk 2 snap ik er gewoon geen bal van
Weet ik niet, ik ben niet eens begonnenquote:
Je GR niet kennen. Dat is echt mijn maat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben niet eens begonnen
Maar het heeft te maken met formules en grafieken, wat ik wel snap, maar snap er gewoon geen bal van mijn grafische rekenmachine
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar weg, ik heb ook niks aan jou
Grapjequote:
Ik weet alleen dat ik daar Mario en snake erop hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je GR niet kennen. Dat is echt mijn maat.
Hyyyyyyypooooowquote:
Hee hoiquote:
Okèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje
[..]
Ik weet alleen dat ik daar Mario en snake erop heb![]()
Goed bezig browniequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Vet goed bezig met school, weet bijna alles voor tentamenweek volgende week
SV! Ik heb jou op fbquote:
Mensen die hun GR niet in een zelfgetimmerd bedje leggen en iedere ochtend uitlaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje
[..]
Ik weet alleen dat ik daar Mario en snake erop heb![]()
Twolliequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
iemand op school die overal tof laat te doen dat hij een "doorgefikte drugsgebruiker" is![]()
![]()
godverdomme wat heb ik zin om dat strontjoch eens flink kapot te stampen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mensen die hun GR niet in een zelfgetimmerd bedje leggen en iedere ochtend uitlaten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
iemand op school die overal tof laat te doen dat hij een "doorgefikte drugsgebruiker" is![]()
![]()
Haten op Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
![]()
Succesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu echt beginnen met wiskunde.
Doei mensen
Ik weet niet?quote:
Snowiequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja, iemand kan datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand een kerstmutsje op mijn tijger zijn kop maken?die mee beweegt?
Nog steeds moe?quote:
Hoe raad je het.quote:
Een jaar lang autismequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
Vandaag precies een jaar dit account.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
quote:
Dan heb ik dat al 6 jaarquote:
Alles goed beveiliger?quote:
ik jou denk ikquote:
Free time he wat?!?!?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik jou denk ik
heb je al Free time in Paris en Zwitserland???
ook zonder DM?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey ik kan heel goed zonder FOK!
Altijd zo aardig jij.quote:
Ja hoor, vandaag te horen gekregen dat ik bij Qlimax mag staanquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor, vandaag te horen gekregen dat ik bij Qlimax mag staandus weer leuke dienst in zicht.
Hoe gaat het met jouw?
Ja vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Zonder FOK! zou ik weer een sociaal leven kunnen opbouwen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
een Queen zoals jij zal het waarderen
Queenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
een Queen zoals jij zal het waarderen
Succes met leren dan maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuk!
Goed goed, moet nog leren voor toetsweek.
je snapt hetquote:
hater je weet niet eens wat het isquote:
Onder de plakquote:
Thanksquote:
Pics van je kapselquote:
Ja oké opzich welquote:
Hiquote:
Misschien wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Happy mooie octo van me heb je zaterdag iets te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ik zeg zand ervoerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef Amoeba het volgende:
Maat van me gaat opeens allemaal moeilijk doen
Zeg of dat je 't afblaast dit weekend of oké zand erover niet meer doen kthx, maar ga niet JA IK DENK NOG NA. Echt, soms is hij zo'n niet chille broeder.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word dus nu al 2 dagen gepest
Haha awwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik zie het probleem niet, zijn je vrienden homoseksueel oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik ben 19quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, zijn je vrienden homoseksueel oid?
stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar ouderquote:
nou, dan is 16 wel erg jong hoorquote:
hoezo bby?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Happy mooie octo van me heb je zaterdag iets te doen?
Misschien week daarna tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht misschien chillen of zo
leeftijdsverschil ditdatquote:
niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan is 16 toch niet zo heel raar?
Dan ben ik zeker een kleuterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, dan is 16 wel erg jong hoorDie moet gewoon nog woordjes leren enzo
jouw vrienden zijn raarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijdsverschil ditdat
[..]
niet?Volgens mijn vrienden wel
Aw jammer Snowquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoen dan ook niet met je
Als ze nou 13 wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice okokquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is goed g dan is mijn toetsweek afgelopen dus kan
Ja oke, maar zou dat een verschil maken dan? 3 jaar is haast niks qua verschilquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoen dan ook niet met je
het ging over zoenen toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zat ik nu op het politiebureau
klopt, maar je moet het zo zien: Ik ben nu 2e jaars student. Zij zit nu 4 weken in de 3e ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja oke, maar zou dat een verschil maken dan? 3 jaar is haast niks qua verschil
16 en in de 3e zitten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar je moet het zo zien: Ik ben nu 2e jaars student. Zij zit nu 4 weken in de 3e ofzo
Kash weet je wel, hij was ook 19 en toen was ik nog geen eens 16quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijdsverschil ditdat
[..]
dan zit je toch in de 3e? ze was nl. maar een paar dagen 16quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kash weet je wel, hij was ook 19 en toen was ik nog geen eens 16
Ga huilen man
Ik werd 15 in de 3e en ben volgend jaar pas 16 als ik van school benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zit je toch in de 3e? ze was nl. maar een paar dagen 16
Snow wanneer Radstake????quote:
ik was nog 13 in de 3equote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zit je toch in de 3e? ze was nl. maar een paar dagen 16
Ben jij Benjamin Button?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik werd 15 in de 3e en ben volgend jaar pas 16 als ik van school ben
Whut?quote:
Nee, gewoon Bells. Snow Bells.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij Benjamin Button?
[..]
Whut?
Volgende week?quote:
Ik wist niet eens der naamquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarrrrrr, vind je d'r ook leuk?
Ja goed ik was 1.5 maand 13 of zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik werd 12 in de 1e![]()
13 in de 2e
enz.
heb jij een klas overgeslagen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja goed ik was 1.5 maand 13 of zo.
Maar wel een neukbare. Bij mij op school loopt zo'n chick van 14 rond die ik gewoon kaolo hard zou doen als ik de kans kreeg. En ik ben 18.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Typische 16-jarige slet, ik zou jou ook uitlachen.
ventquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar wel een neukbare. Bij mij op school loopt zo'n chick van 14 rond die ik gewoon kaolo hard zou doen als ik de kans kreeg. En ik ben 18.
Nee. Je bent gewoon 12 in de 1e, 13 in de 2e, 14 in de 3e ect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij een klas overgeslagen?
Ken het gevoelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon 12 in de 1e, 13 in de 2e, 14 in de 3e ect.
Maar als je in september jarig bent ben je dan gewoon een vroege leerling.
Jij mist geen subtiliteit, dat kan ik wel van je zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar wel een neukbare. Bij mij op school loopt zo'n chick van 14 rond die ik gewoon kaolo hard zou doen als ik de kans kreeg. En ik ben 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |