SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
REST IN PEACE 15-10-2012
[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 30-10-2012 14:48:09 ]
ja ik denk dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, half uur is te ver
Jammer, anders droge kleren mee?
moet niks, gewoon tappen en verlatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet ze ook onderhouden en doen en zo.
Hoeveel heb jij er dan al gehad?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet niks, gewoon tappen en verlaten
ik heb al 2.5 jaar lang vaste relatie, dus ik nam de moeilijke weg, maar wel elke dag profijtquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand moet wp's rol maar opnemen wanneer hij er niet meer is.
Ja dat moet ik dan ook hebben. Het is net als trainen. Je moet het elke week een paar keer doen want anders heeft het geen effect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb al 2.5 jaar lang vaste relatie, dus ik nam de moeilijke weg, maar wel elke dag profijt
en als je het eenmaal heb gehad ga je er nog meer naar verlangen, geloof mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dan ook hebben. Het is net als trainen. Je moet het elke week een paar keer doen want anders heeft het geen effect.
Ik heb ook een vriendin gehad. Ik weet hoe het is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:46 schreef leeell het volgende:
[..]
en als je het eenmaal heb gehad ga je er nog meer naar verlangen, geloof mij
2 weken zonder is hel![]()
HAHAquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin gehad. Ik weet hoe het is.
Nu sta ik bijna twee jaar droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |