Regel er één.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Was het maar worst... dan had ik er nog wat aan
Keuzesquote:
Die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
Wat ben je ook lekker volwassenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Keuzes
[..]
Die zijn heerlijkIk haal ze ook wel eens.
Ze hoeft alleen maar te zoenen, niet je tanden flossen
Boys will be boys.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je ook lekker volwassen. Ik zou je dus gewoon zoenen om je te stangen
.
Wat een watjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
[..]
Boys will be boys.
Volgens mij walg jij wat minder van vleesch dan Miss Tuk.Die begint daar echt niet aan.
Dat wordt weer Hema worstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel even een te kleine keuzelijst
Het hoeft niet gelijk opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
Waar is onze kip eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Is ze delicaat, ja? Geen idee, eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Eigen worst meebrengen zeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
We kunnen wel een worst-meat houden anders
Uiteraard.quote:
En dat, en ik heb geen worst, alleen kadetjes en meloenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles ligt op een presenteerblaadje.
Alleen worst is ook zo eenzijdig. Een kadetje met worst is lekkerder. En heerlijke meloenen om op te sabbelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat, en ik heb geen worst, alleen kadetjes en meloenen.
Keine ahnung.quote:
Volgens haar ondertitel wel. En de PM's die ik van Baron mocht ontvangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ze delicaat, ja? Geen idee, eigenlijk.
Je vergeet de mayonaise op de kadetjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen worst is ook zo eenzijdig. Een kadetje met worst is lekkerder. En heerlijke meloenen om op te sabbelen.
Ik zal het meebrengen. Hopen dat de spuitfles niet leeg is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je vergeet de mayonaise op de kadetjes.
Gewoon goed schudden, dan komt er altijd wel wat uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het meebrengen. Hopen dat de spuitfles niet leeg is.
Het blijft wonderbaarlijk dat er altijd wat uit komt. Limonade kan overigens ook geregeld worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon goed schudden, dan komt er altijd wel wat uit.
Doe mij maar prosecco. Ik vind appelsap qua smaak net iets te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het blijft wonderbaarlijk dat er altijd wat uit komt. Limonade kan overigens ook geregeld worden.
Breng het mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe mij maar prosecco. Ik vind appelsap qua smaak net iets te nadrukkelijk aanwezig.
Ja, typisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Apart is dat hè, dat zo'n fles eigenlijk nooit echt leeg is.
Ik denk bloedworst. Jij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik draag altijd wel een litertje bij me. Welke worst neem jij mee?
Als een dikke paapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rookworst natuurlijk! De vonken zullen er af gaan spatten!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem wel chorizo mee, lekker uit de bek stink'n
Dansen vijzelt je humeur wel op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
Kut ik moet eigenlijk dansen vanavond. Maar met dit humeur gaat het me niet lukken.
Misschien gewoon maar thuis blijven
En je danspartner met een rothumeur achterlatendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n bui ging dansen ben ik halverwege gestopt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon doen.Bakje chocolaatjes op je buikje, wijntje op tafel en TLC/Net5 op de buis...
Dat viel wel mee. Er was wel een invaller voor me toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef ACT-F het volgende:
En je danspartner met een rothumeur achterlatend
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, oké.![]()
Amigo's worstjes, halve liter blikken Schültenbrau en Expendables 2 beter?
ik las zwijntje op tafelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon doen.Bakje chocolaatjes op je buikje, wijntje op tafel en TLC/Net5 op de buis...
Veel beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, oké.![]()
Amigo's worstjes, halve liter blikken Schültenbrau en Expendables 2 beter?
Lastig is dat, hè. Zit je Amigo's te kanen, kan je door je vette vingers niet meer swipen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
Bestaan er geen telefoons meer met een toetsenbord? Touchscreens
Je vinger swipet als de malle. Zo goed zelfs dat je scherm op een gegeven moment ondoorzichtig grijs wordt door een greslaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lastig is dat, hè. Zit je Amigo's te kanen, kan je door je vette vingers niet meer swipen.Ik ken het.
verknalpotquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Brompot. En ik heb je combo gemold.
BlackBerryquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
Bestaan er geen telefoons meer met een toetsenbord? Touchscreens
Nu heb ik zin in Turkse koffie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de Emté checken, anders is de koffiepot morgen leeg
Ik ben dan ook, op wat kleine dingetjes na, de ideale partnerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent zeer oké voor een vrouw, Samzz!
Maak het eten even klaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook, op wat kleine dingetjes na, de ideale partner.
Ook veel ongelukken de laatste tijd lijkt 't.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Poepdruk weer.
En wat een teringchaos op de wegen in Enschede. Niet normaal. Sinds de singel is afgesloten is het overal drama...
Gezien de absolute chaos verbaast me dat niks. Er zijn nog maar een paar toegangswegen open en die staan ongelooflijk vast. Dus iedereen zoekt tussendoorweggetjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook veel ongelukken de laatste tijd lijkt 't.
Ik gun het je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bagger..
dus misschien de middag vrij nemen.
Mijn baas gunt het me ook, maar vrij gaat niet.. hoogstens iets eerder weg ...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik gun het je.De storm is op het werk enigzins gaan liggen?
VOC-mentaliteit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein naar Enschede.. Werken
Arrrr! Oh wachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit!Helemaal naar Enschede om handel te drijven...
Is er in Amersfoort geen macdonald?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein naar Enschede.. Werken
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is er in Amersfoort geen macdonald?
Is die alweer afgezet ja? Dan zal het idd puinhoop zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
Onder andere bij het Volkspark. En ik geloof ook bij de Tubantia.
Ow wacht dacht daar bij de brug, maar ze zijn daar verderop nu ook bezig en was uhm is het idd helemaal afgezet.quote:
..dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht dacht daar bij de brug, maar ze zijn daar verderop nu ook bezig en was uhm is het idd helemaal afgezet.
Je kan nu wel weer van volkspark naar pathmos, maar niet meer naar de shell zegmaar, die is nu opengebroken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Die andere is ook bij het volkspark. Alleen de andere zijde, maar allang weer vrij /nooit helemaal afgezet volgens mij.
Maar geen idee, kom daar zelden langs.
Het is echt niet normaalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Het lijkt Nijverdal wel dat Enschede
Koop een fiets.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
...ik moet precies van de ene kant van het drama naar de andere kant van het drama. Zowel 's ochtends als 's middags dikke files.
Heb wel een sluiproute maar die wordt ook steeds drukker. Het is echt zo'n enorme puinhoop...niet normaal meer.
Altijd sportief. Vooral als ik dan voor een spoedoperatie naar Aalten, Arnhem of Hardenberg moet.quote:
Ja, want er is vast geen auto van de zaakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd sportief. Vooral als ik dan voor een spoedoperatie naar Aalten, Arnhem of Hardenberg moet.. Lekker 150km fietsen.
.
Boss-man heeft vast wel een Maybach staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want er is vast geen auto van de zaak.
Ik denk ook altijd in problemen, is veel makkelijker.
Ja, want het is veel logischer om het verkeersprobleem van de stad Enschede bij mijn 'onwil' om te fietsen neer te leggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk ook altijd in problemen, is veel makkelijker.
Zo kan je het ook lezen, jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want het is veel logischer om het verkeersprobleem van de stad Enschede bij mijn 'onwil' om te fietsen neer te leggen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Maar, ga dat kippeneindje lekker met de auto joh.
quote:
Sorry dat mijn oplossing niet in je straatje pastquote:
Ik vroeg toch helemaal niet om een oplossing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry dat mijn oplossing niet in je straatje past.
Ik geef je gewoon een mogelijkheid, huillie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vroeg toch helemaal niet om een oplossing.. Ik klaag over de extreme teringdrukte in de stad door alle verbouwingsdrama's.
Dat ik op de fiets zou kunnen, weet ik ook wel. Maar dat is dus geen optie met mijn werk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
Ik geef je gewoon een mogelijkheid, huillie.
Laatst zei je nog dat je zo een auto van de zaak kon gebruiken. Dus hoe is met de fiets naar je werk gaan en met een spoedgevalletje een auto van de zaak pakken geen mogelijkheidquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja,
. maar
. ik
. zei
. dus
. dat
. dat
. geen
. mogelijkheid
. is.
.
.
Ligt eraan welk straatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry dat mijn oplossing niet in je straatje past.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je zo een auto van de zaak kon gebruiken. Dus hoe is met de fiets naar je werk gaan en met een spoedgevalletje een auto van de zaak pakken geen mogelijkheid?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Het is niet altijd mogelijk / wenselijk om een auto van de zaak te pakken.
Dan moet je ook niet zeggen dat je zo een auto van de zaak mee kan krijgenquote:
"alle auto's zijn uitgeleend aan anderen" ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je ook niet zeggen dat je zo een auto van de zaak mee kan krijgen. Dat zei je laatst, namelijk. En als je voor een spoedgeval al geen auto mee kan krijgen, dan is er denk ik wel e.e.a. mis in de prioriteitenlijst.
Maar whatever, wat kan mij het schelen dat je iedere dag in de file staat heen en terug.
Dan even naar huis fietsen en met eigen auto heenrijden. Maar zoals ik zei, whatever, het was maar een idee. Welke nog makkelijk uitvoerbaar is ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"alle auto's zijn uitgeleend aan anderen" ?
Het is gevestigd in Enschede, dus er staan vast wel de nodige scootmobielen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Het is niet altijd mogelijk / wenselijk om een auto van de zaak te pakken.
450?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is gevestigd in Enschede, dus er staan vast wel de nodige scootmobielen.
Het is weer 14:05, dus tijd voor:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:\m/
Maar dan wel eerst even je gefaalde punt nóg een keer maken. En dan dit zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Maar whatever, wat kan mij het schelen dat je iedere dag in de file staat heen en terug.
Ja, want dat is echt i-de-aal als je een spoedstoring hebt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan even naar huis fietsen en met eigen auto heenrijden. Maar zoals ik zei, whatever, het was maar een idee. Welke nog makkelijk uitvoerbaar is ook.
Je kan toch gewoon met de bus? Knal je alles en iedereen voorbij!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt i-de-aal als je een spoedstoring hebt...
Skateboard kan ook. Ideaal. Veel sneller en het is een perfecte oplossing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de bus? Knal je alles en iedereen voorbij!
Nog niet gehad. Het zat nog in mijn jaszak en toen rook ik het ineens toen ik aan het werk was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe was trouwens dat op eikenhout gerijpte spul van afgelopen vrijdag?
Het is helemaal geen gefaald punt. Het is een prima optie. Dat jij dat niet vindt is prima, maar ga dan niet zeggen dat het een gefaald punt is alleen omdat je niet wilt fietsen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan wel eerst even je gefaalde punt nóg een keer maken. En dan dit zeggen..
Als er geen auto beschikbaar is dan is het geen optie, inderdaad. En hoe vaak komt dat voor als je zegt dat je zo een auto kan lenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt i-de-aal als je een spoedstoring hebt...
Je mag gewoon best wel een keer 'oh ok, daar heb je wel gelijk in' zeggen hoor.
Mag ie wel eerst een spoedcursus blijven zitten doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien kan je Rio even lenen, Krea. Kan je in galop naar je werk. Opbrekingen spring je zo overheen!
Zonder diequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, oké. Ik heb geen punt, ik faalde, jullie hebben gelijk. Zo goed?
Dat is toch helemaal niet erg joh. Ik faal elke dag en heb daar mee leren leven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, oké. Ik heb geen punt, ik faalde, jullie hebben gelijk. Zo goed?
En dat gaat dus niet gebeuren. Ik vind het gewoon nog steeds een goede optie en makkelijk te regelen ook nog.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder dieen 'zo goed' .. helemaal perfect!
....holy crap, Samzz.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Het is helemaal geen gefaald punt. Het is een prima optie. Dat jij dat niet vindt is prima, maar ga dan niet zeggen dat het een gefaald punt is alleen omdat je niet wilt fietsen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo. Jullie hebben problemen met de verfmengmachine? Waar kan ik m'n auto parkeren?"
Waarom is het geen optie om naar je werk te fietsen en daar een auto beschikbaar te hebben voor wanneer je een spoedgeval hebt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
....holy crap, Samzz.. Je hebt gewoon geen gelijk. Het was simpelweg geen optie. Echt niet. Buiten het feit dat het geen vraag was.
om die auto die niet beschikbaar is dunkt me dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het geen optie om naar je werk te fietsen en daar een auto beschikbaar te hebben voor wanneer je een spoedgeval hebt?
"maar waarom kan je dan die enkele keer dan niet eerst langs huis fietsen? "quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
om die auto die niet beschikbaar is dunkt me dan.
Want het is niet te regelen dat er minimaal 1 auto staatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
om die auto die niet beschikbaar is dunkt me dan.
Omdat er niet altijd zomaar een auto instantly beschikbaar is. Soms staat er 1, soms issie in gebruik. Daar wil je niet van afhankelijk zijn als je ergens met spoed naartoe moet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het geen optie om naar je werk te fietsen en daar een auto beschikbaar te hebben voor wanneer je een spoedgeval hebt?
"ja hallo baas? Ja, het is zo druk in Enschede op straat. Echt kut man! Ik kom dus op de fiets hè. Dus regel ff een lease-auto die 360 dagen per jaar staat weg te rotten op de parkeerplaats, zodat ik altijd direct weg kan."quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
Want het is niet te regelen dat er minimaal 1 auto staat?
En het is niet te regelen dat er minimaal 1 auto staat? Ik dacht dat JW wel een ietsje groter wagenpark had voor de zaak, maar wellicht heb ik je daarin verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat er niet altijd zomaar een auto instantly beschikbaar is. Soms staat er 1, soms issie in gebruik. Daar wil je niet van afhankelijk zijn als je ergens met spoed naartoe moet.
Je wil als bedrijf je auto's zo vaak mogelijk op de weg hebben, niet stof laten happen op d eparkeerplaats onder het mom van 'voor het geval dat'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is niet te regelen dat er minimaal 1 auto staat? Ik dacht dat JW wel een ietsje groter wagenpark had voor de zaak, maar wellicht heb ik je daarin verkeerd begrepen.
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil als bedrijf je auto's zo vaak mogelijk op de weg hebben, niet stof laten happen op d eparkeerplaats onder het mom van 'voor het geval dat'.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:36 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn werk? Ik sta te wachten omdat Krea met de fiets naar zijn werk gaat. Kost wat, maar dan kan er met spoed ook direct gereageerd worden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet eigenlijk een Renault zijn hè!
Wat wil je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
Photoshop negeert mijn verzoeken. En ik weet niet hoe ik het wel moet doen
.
Wat een leuk weetje!quote:Toen koning Alfons XIII van Spanje de Spaanse griep kreeg, dronk hij een fles Bacardi-rum leeg. De volgende dag was de koorts weg en, hoewel het onwaarschijnlijk is dat dit door de Bacardi zou zijn gekomen, staat sindsdien op elke Bacardifles het Spaanse koninklijk wapenschild afgebeeld.
Ook tegen keelpijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel van mening dat drank helpt tegen verkoudheid/koppijn
De stad in, zuipenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga lekker binnen een half uur naar huis
Eerst etenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
De stad in, zuipen!
Ik ga zo ook naar huis. Net lekker bij de La Place wat gegeten.
Toe maar! Geld teveel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stad in, zuipen!
Ik ga zo ook naar huis. Net lekker bij de La Place wat gegeten.
Nee... Zo duur is de La Place nietquote:
Gecondoleerd.quote:
Ik doe liever de daghap bijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Zo duur is de La Place niet.
[..]
Gecondoleerd.
Ja, maar daar heb ik toch niks aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe liever de daghap bijGrillmasters.
Varkenshaas.
Halve liter bier.
quote:
Jij moet gewoon mooi zitten wezen op de stoel met een glas mineraalwater voor je snufferd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik toch niks aan?
Zit ik daar in m'n eentje met een glas water, gezellig, hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij moet gewoon mooi zitten wezen op de stoel met een glas mineraalwater voor je snufferd.
Ik vind LaPlace best prijzig voor wat je krijgt. Maar ik schijn best wel een kniepkeutel te zijn.
Keep your friends close, but your enemies closer.quote:
Goed te doen daar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe liever de daghap bijGrillmasters.
Varkenshaas.
Halve liter bier.
Al is dit dan wel weer leukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik word net door een of ander emo wijf met koters pedofiel genoemd op het andere forum.
Absoluut. ¤10 is geen geld voor zo'n lap vlees + de rest. Alleen die halve liter bier à ¤5 is een beetje kansloos.quote:
Ik volg een discussie over een nieuwsbericht van een paar dagen terug, dat therapeuten een test willen gaan doen om te zien hoe gecontroleerde geanimeerde kinderporno pedofielen kan helpen hun behoeften te bevredigen en zo de kans op de stap tot misbruik te verkleinen/voorkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al is dit dan wel weer leukWaarom?
En daarna deze:quote:zou bijna gaan denken dat jij zelf een pedo bent San87.... je moet eens van die roze wolk af komen,
een pedo een leuk leven geven... uit de taboesfeer halen... wat een verstand zeg.
Raap me opquote:ah ik begrijp het al, ging er vanuit dat ik met een san(dra) te maken had, maar nee, jij bent een Sander...
het is duidelijk nu.... oja, en kinderen ga jij ook vast niet krijgen... vandaar je andere zicht op dit topic.. )
Tja, ik zou graag Astrid hier weer willen hebben, maar ja... die wil niet meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk een saaie reeks geworden
LINK!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg een discussie over een nieuwsbericht van een paar dagen terug, dat therapeuten een test willen gaan doen om te zien hoe gecontroleerde geanimeerde kinderporno pedofielen kan helpen hun behoeften te bevredigen en zo de kans op de stap tot misbruik te verkleinen/voorkomen.
Wellicht heb je deze gelezen. Een van de mama's ging helemaal door het lint alleen al om de test (wat ik wel snap, maar toch). Dus ik heb, samen met anderen, netjes uitgelegd dat pedofielen ook gewoon mensen zijn, bla bla. Komt er dit bericht:
[..]
En daarna deze:
[..]
Raap me op.
Oh, je hebt 'm alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums(...)t=1666527&&start=200
Was ook niet zo heel moeilijk te vinden, hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Google indexeert tegenwoordig sneller dan het licht.
FF zoeken op "pedo sanne PaArDuHsLeT" en... BAM!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel moeilijk te vinden, he.
Gadverdamme man! Viespeuk!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
Nou, aangenaam. Ik ben Sander en ik ben pedofiel..
Ik weet hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gadverdamme man! Viespeuk!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
Nou, aangenaam. Ik ben Sander en ik ben pedofiel..
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geloof er niks van dat jij Sander bent, en pedofiel
of ze trilt van opwinding omdat ze denkt jou te hebben ontmaskerd en typt daardoor slechtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iemand die zo slecht typt kan geen al te hoog IQ hebben, om het zo maar te zeggen.
Ik denk dat het gewoon een oerdom wijf isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of ze trilt van opwinding omdat ze denkt jou te hebben ontmaskerd en typt daardoor slecht
die kans is natuurlijk altijd aanwezigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een oerdom wijf is.
You and me both, sister!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Toch een wijntje teveel gehad gisteravond
Dank jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef ACT-F het volgende:
San is omgebouwd naar Sander lees ik net? Hoi SanderPedofielen zijn hier welkom
Ben je ook beetje misselijkquote:
Ik ben gelukkig zelden misselijk van drank.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je ook beetje misselijk![]()
Als ik thuis was geweest had ik het eruit gegooid, maar daar ben ik nu niet
Ik val niet op blagenquote:Op donderdag 1 november 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je maar van m'n neefjes afblijft!
Dat scheelt. Ik wel regelmatig. Thuis boeit het me niet. Opo het werk is het gewoon kutquote:Op donderdag 1 november 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig zelden misselijk van drank.Wel ellendig, maar da's wat anders...
.. nog... geen?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De oudste is best een leuk ventje hoor.En hij heeft geen borsthaar...
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vandaag op de fiets gekomen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig hoor ik de hele tijd "heb je gezopen?"...
Oh mooi. Nee, dank jequote:Op donderdag 1 november 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De oudste is best een leuk ventje hoor.En hij heeft geen borsthaar...
quote:
HOMO!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd tijdens voetbal
Ik heb nu eenmaal niets met voetbalquote:
Niets wat ducttape niet kan oplossenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nu eenmaal niets met voetbalMaar denk maar niet dat je mij stil krijgt met zo'n foplul
Op een andere zender en de afstandsbediening dichttapenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets wat ducttape niet kan oplossen![]()
*loopt naar de tv toe en zapt weer terug*quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef ACT-F het volgende:
Op een andere zender en de afstandsbediening dichttapen
Kan bij mij nietquote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*loopt naar de tv toe en zapt weer terug*
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:08 schreef ACT-F het volgende:
Kan bij mij nietUitzetten mag ook hoor
![]()
* Muziekje opzet
Gordijnen dicht doen. En aangezien we blijkbaar bij jou zitten, moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef ACT-F het volgende:
Het is nog licht buitenMaar gelukkig worden de dagen alsmaar korter
Gordijnen heb ik alleen in de slaapkamer, dus okquote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gordijnen dicht doen. En aangezien we blijkbaar bij jou zitten, moet dat wel lukken
Overeenkomst!quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef ACT-F het volgende:
Gordijnen heb ik alleen in de slaapkamer, dus ok
quote:
Het doel raken natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar waar voetbal goed voor is
En van hoe goed je bent. Wie weet kan je het hele doel niet eens vinden van een kleine afstand.quote:
Is die zo klein?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En van hoe goed je bent. Wie weet kan je het hele doel niet eens vinden van een kleine afstand.
En je hebt al zoveel huisdieren.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Vandaag een pony gekocht, trouwens. 1,5 jaar, zwart, hengst, goede papieren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zoek ik met kaarslicht het kleine doel op![]()
* Morst *
Heet dat tegenwoordig beloning ja?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is je beloning als je te hard bijt
Cue, ik ga je nu heel hard slaan.. waarom? Als beloning omdat je zo hard beet. Maar doe dat nooit weer!!quote:
Ik sla nooit hardquote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue, ik ga je nu heel hard slaan.. waarom? Als beloning omdat je zo hard beet. Maar doe dat nooit weer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:43 schreef ACT-F het volgende:
Ik sla nooit hard
Zachter maar langer doorgaan is ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |