Regel er één.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Was het maar worst... dan had ik er nog wat aan
Keuzesquote:
Die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
Wat ben je ook lekker volwassenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Keuzes
[..]
Die zijn heerlijkIk haal ze ook wel eens.
Ze hoeft alleen maar te zoenen, niet je tanden flossen
Boys will be boys.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je ook lekker volwassen. Ik zou je dus gewoon zoenen om je te stangen
.
Wat een watjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
[..]
Boys will be boys.
Volgens mij walg jij wat minder van vleesch dan Miss Tuk.Die begint daar echt niet aan.
Dat wordt weer Hema worstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel even een te kleine keuzelijst
Het hoeft niet gelijk opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
Waar is onze kip eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Is ze delicaat, ja? Geen idee, eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Eigen worst meebrengen zeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
We kunnen wel een worst-meat houden anders
Uiteraard.quote:
En dat, en ik heb geen worst, alleen kadetjes en meloenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles ligt op een presenteerblaadje.
Alleen worst is ook zo eenzijdig. Een kadetje met worst is lekkerder. En heerlijke meloenen om op te sabbelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat, en ik heb geen worst, alleen kadetjes en meloenen.
Keine ahnung.quote:
Volgens haar ondertitel wel. En de PM's die ik van Baron mocht ontvangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ze delicaat, ja? Geen idee, eigenlijk.
Je vergeet de mayonaise op de kadetjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen worst is ook zo eenzijdig. Een kadetje met worst is lekkerder. En heerlijke meloenen om op te sabbelen.
Ik zal het meebrengen. Hopen dat de spuitfles niet leeg is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je vergeet de mayonaise op de kadetjes.
Gewoon goed schudden, dan komt er altijd wel wat uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het meebrengen. Hopen dat de spuitfles niet leeg is.
Het blijft wonderbaarlijk dat er altijd wat uit komt. Limonade kan overigens ook geregeld worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon goed schudden, dan komt er altijd wel wat uit.
Doe mij maar prosecco. Ik vind appelsap qua smaak net iets te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het blijft wonderbaarlijk dat er altijd wat uit komt. Limonade kan overigens ook geregeld worden.
Breng het mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe mij maar prosecco. Ik vind appelsap qua smaak net iets te nadrukkelijk aanwezig.
Ja, typisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Apart is dat hè, dat zo'n fles eigenlijk nooit echt leeg is.
Ik denk bloedworst. Jij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik draag altijd wel een litertje bij me. Welke worst neem jij mee?
Als een dikke paapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rookworst natuurlijk! De vonken zullen er af gaan spatten!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem wel chorizo mee, lekker uit de bek stink'n
Dansen vijzelt je humeur wel op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
Kut ik moet eigenlijk dansen vanavond. Maar met dit humeur gaat het me niet lukken.
Misschien gewoon maar thuis blijven
En je danspartner met een rothumeur achterlatendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n bui ging dansen ben ik halverwege gestopt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon doen.Bakje chocolaatjes op je buikje, wijntje op tafel en TLC/Net5 op de buis...
Dat viel wel mee. Er was wel een invaller voor me toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef ACT-F het volgende:
En je danspartner met een rothumeur achterlatend
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, oké.![]()
Amigo's worstjes, halve liter blikken Schültenbrau en Expendables 2 beter?
ik las zwijntje op tafelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon doen.Bakje chocolaatjes op je buikje, wijntje op tafel en TLC/Net5 op de buis...
Veel beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, oké.![]()
Amigo's worstjes, halve liter blikken Schültenbrau en Expendables 2 beter?
Lastig is dat, hè. Zit je Amigo's te kanen, kan je door je vette vingers niet meer swipen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
Bestaan er geen telefoons meer met een toetsenbord? Touchscreens
Je vinger swipet als de malle. Zo goed zelfs dat je scherm op een gegeven moment ondoorzichtig grijs wordt door een greslaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lastig is dat, hè. Zit je Amigo's te kanen, kan je door je vette vingers niet meer swipen.Ik ken het.
verknalpotquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Brompot. En ik heb je combo gemold.
BlackBerryquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
Bestaan er geen telefoons meer met een toetsenbord? Touchscreens
Nu heb ik zin in Turkse koffie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de Emté checken, anders is de koffiepot morgen leeg
Ik ben dan ook, op wat kleine dingetjes na, de ideale partnerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent zeer oké voor een vrouw, Samzz!
Maak het eten even klaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook, op wat kleine dingetjes na, de ideale partner.
Ook veel ongelukken de laatste tijd lijkt 't.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Poepdruk weer.
En wat een teringchaos op de wegen in Enschede. Niet normaal. Sinds de singel is afgesloten is het overal drama...
Gezien de absolute chaos verbaast me dat niks. Er zijn nog maar een paar toegangswegen open en die staan ongelooflijk vast. Dus iedereen zoekt tussendoorweggetjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook veel ongelukken de laatste tijd lijkt 't.
Ik gun het je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bagger..
dus misschien de middag vrij nemen.
Mijn baas gunt het me ook, maar vrij gaat niet.. hoogstens iets eerder weg ...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik gun het je.De storm is op het werk enigzins gaan liggen?
VOC-mentaliteit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein naar Enschede.. Werken
Arrrr! Oh wachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit!Helemaal naar Enschede om handel te drijven...
Is er in Amersfoort geen macdonald?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein naar Enschede.. Werken
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is er in Amersfoort geen macdonald?
Is die alweer afgezet ja? Dan zal het idd puinhoop zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
Onder andere bij het Volkspark. En ik geloof ook bij de Tubantia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |