Regel er één.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Was het maar worst... dan had ik er nog wat aan
Keuzesquote:
Die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
Wat ben je ook lekker volwassenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over worst hebben. Afgelopen zaterdag zo'n bakkie bierworstjes gekocht. Amigo's. Hemelse worstjes. Altijd lachen om vijf van die dingen in de mond te proppen, ze half op te kauwen en dan met de mond overdreven open aan je vega-vriendinnetje vragen of ze even lekker met je wil tongen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Keuzes
[..]
Die zijn heerlijkIk haal ze ook wel eens.
Ze hoeft alleen maar te zoenen, niet je tanden flossen
Boys will be boys.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je ook lekker volwassen. Ik zou je dus gewoon zoenen om je te stangen
.
Wat een watjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
[..]
Boys will be boys.
Volgens mij walg jij wat minder van vleesch dan Miss Tuk.Die begint daar echt niet aan.
Dat wordt weer Hema worstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel even een te kleine keuzelijst
Het hoeft niet gelijk opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Krijg alleen zo'n last van de pens als ik zo'n heel bakje opeet.En over de dag erna op de wc maar niet te spreken...
Waar is onze kip eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Is ze delicaat, ja? Geen idee, eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Zelfs onze delicate Henrike zou haar een homo vinden.
Eigen worst meebrengen zeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
We kunnen wel een worst-meat houden anders
Uiteraard.quote:
En dat, en ik heb geen worst, alleen kadetjes en meloenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles ligt op een presenteerblaadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |