De sanctie komt mij zwaar voor (al was het maar omdat het gewoon uitzonderlijk is). Maar ik ken het dossier niet. Maar wat ik heb gelezen is wel ernstig en een sanctie vind ik zeker terecht. Ik zou dan eerder denken aan een jaar op het strafbankje (even zo voor de vuist weg).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
Vind jij als jurist een sanctie terecht? En deze sanctie ook?
En dat heeft te maken met Bram Moskowicz hoe??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven ben ik afgewezen toen ik 13 jaar was en verliefd op een 16 jarige knul van 4 toen nog 4 vbo/mavo![]()
Ik wil je niet! Ik val op stevigere meisjes![]()
Hoe had ik moeten weten dat die knul liever een dikzak heeft?![]()
Verder al is het maar voor een one night stand IK WORD NOOIT AFGEWEZENzeker niet door mannen boven de 40! Net trouwens aan de telefoon met mijn nieuwe vriend 42 jarige oogarts
Zij is volgens haar profiel wel een 'hij'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met Bram Moskowicz hoe??
Bovendien schreef je dit al eerder en ik vermoed dat die post niet voor niets verwijderd is.
Misschien een keer on topic blijven een idee?
Gaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven ben ik afgewezen toen ik 13 jaar was en verliefd op een 16 jarige knul van 4 toen nog 4 vbo/mavo![]()
Verder al is het maar voor een one night stand IK WORD NOOIT AFGEWEZENzeker niet door mannen boven de 40! Net trouwens aan de telefoon met mijn nieuwe vriend 42 jarige oogarts
woop-ti-dooquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Deze post was ook gewoon weggemod en dan typ je 'm opnieuw?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je weet toch tegen wie je het hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
Deze post was ook gewoon weggemod en dan typ je 'm opnieuw?
hey kom op, het is Fok!...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik had weinig ervaring met dit vrouwmens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je weet toch tegen wie je het hebt?
Geloof mij maar, beter reageer je niet op haar. Anders krijg je getroll van de hoogste plank terug.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef Tchock het volgende:
Ik had weinig ervaring met dit vrouwmens.
Jort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
Hehe, vanavond Jort Kelder in dwdd over Bram.
Dit idd. Ik word hier natuurlijk nieuwsgierig van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef woid het volgende:
[..]
hey kom op, het is Fok!...
pix (van dat zo geweldige lichaam van je) or it didn't happen
Robert Moszkowicz als ik mij niet vergis. Die was het zwarte schaap van de familie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Een broer van hem was er toch ook uitgezet?
Dood kind, verslaafd aan heroïne en uit zijn functie geknikkerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Robert Moszkowicz als ik mij niet vergis. Die was het zwarte schaap van de familie.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wat houdt ''levenslang geroyeerd'' in eigenlijk?
Ik google wel.quote:
Dat hij geen advocaat meer is en dat ook niet meer kan worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wat houdt ''levenslang geroyeerd'' in eigenlijk?
Die schorsing heeft hij niet, dat was alleen de eis van de deken van de Orde van Advocaten. De schrapping van het tableau is de daadwerkelijke straf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik google wel.
Nee ik snap er geen reet van, ik krijg de indruk dat hij nooit meer advocaat mag spelen met die woorden.
Vervolgens staat er dat hij een schorsing heeft van 1 jaar... Dus dat spreekt elkaar tegen.
Leg het eens uit?
Maar daar gaat hij tegen in beroep, dus het is in feite nog in behandeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die schorsing heeft hij niet, dat was alleen de eis van de deken van de Orde van Advocaten. De schrapping van het tableau is de daadwerkelijke straf.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die schorsing heeft hij niet, dat was alleen de eis van de deken van de Orde van Advocaten. De schrapping van het tableau is de daadwerkelijke straf.
Dat wil niet zeggen dat de straf niet is opgelegd. Hij gaat alleen nog niet in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar daar gaat hij tegen in beroep, dus het is in feite nog in behandeling.
Op een gegeven moment kan Bram aangeven dat hij weer ge-unroyeerd wil worden. Hij moet dan een soort plan leveren waarin hij laat zien hoe hij e.e.a. in het vervolg anders denkt aan te pakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik google wel.
Nee ik snap er geen reet van, ik krijg de indruk dat hij nooit meer advocaat mag spelen met die woorden.
Vervolgens staat er dat hij een schorsing heeft van 1 jaar... Dus dat spreekt elkaar tegen.
Leg het eens uit?
Ze roepen nu ook maar wat, ze hebben het over ''hij laat niet zien dat hij zichzelf gaat beteren''quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan Bram aangeven dat hij weer ge-unroyeerd wil worden. Hij moet dan een soort plan leveren waarin hij laat zien hoe hij e.e.a. in het vervolg anders denkt aan te pakken.
Hij was niet eens bij de zitting aanwezig!quote:De raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat Moszkowicz geen blijk geeft van inzicht in de problemen.
Dus nog in behandeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de straf niet is opgelegd. Hij gaat alleen nog niet in.
Dit klinkt als flauwekul.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan Bram aangeven dat hij weer ge-unroyeerd wil worden. Hij moet dan een soort plan leveren waarin hij laat zien hoe hij e.e.a. in het vervolg anders denkt aan te pakken.
Zijn advocaat wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze roepen nu ook maar wat, ze hebben het over ''hij laat niet zien dat hij zichzelf gaat beteren''
Terwijl Bram M helemaal niet op de zitting aanwezig was dus what the hell.
Dat is waarschijnlijk juist een zwaarwegend argument geweest. Als hij was verschenen, spijt had betuigd en zich had verdedigd durf ik wel te wedden dat hij niet geschrapt was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze roepen nu ook maar wat, ze hebben het over ''hij laat niet zien dat hij zichzelf gaat beteren''
Terwijl Bram M helemaal niet op de zitting aanwezig was dus what the hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |