Bron: NOS.nlquote:De Raad van Discipline heeft advocaat Bram Moszkowicz uit zijn ambt gezet. De advocaat wordt levenslang geroyeerd, omdat hij het aanzien van de advocatuur heeft aangetast.
De raad vindt dat alle klachten die de deken van de Orde van Advocaten tegen hem heeft ingediend, gegrond zijn. Moszkowicz wordt ervan verdacht dat hij stelselmatig grote hoeveelheden contant geld heeft aangenomen van cliënten, zonder dat te melden bij de deken, Germ Kemper.
De raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat Moszkowicz geen blijk geeft van inzicht in de problemen.
De deken had een schorsing van een jaar geëist, waarvan een half jaar voorwaardelijk. Moszkowicz was zelf niet bij de uitspraak aanwezig.
'Eva Jinek'?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Jellereppe het volgende:
Hij heeft een behoorlijk slechte week achter de rug. Eerst zijn prachtige vriendin 'Eva Jinek' en hij uit elkaar gegaan en nu uit zijn ambt gezet door de tuchtrechter.
Jort Kelder en DWDD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
Hehe, vanavond Jort Kelder in dwdd over Bram.
Het is ook niet voor niks dat hij zijn bijscholingspunten niet haalt, het was al bekend dat hij nooit meer dan een middelmatige student is geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen al pijnlijk om te horen. De 'beste strafpleiter van Nederland' is dus eigenlijk gewoon voorleeskoning.
Haha, wat een flamboyante man die Bram Moszkowic. Echt mooi om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef Woman1 het volgende:
dit is best vermakelijk:
http://nos.nl/video/43494(...)navond-reageren.html
de charmante journaliste is: http://www.google.nl/imgr(...)p=21&ved=1t:429,i:72
haha hij hoeft niet lang te treuren om eva
Ja, excuses. Bram zou er ook wat van hebben gezegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik word vandaag goed gewezen op mijn fouten.
Ik vind het juist goed dat je er wat van zegt. Totaal geen excuses nodig van jouw kant. Ik moet mij verexcuseren voor mijn fouten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, excuses. Bram zou er ook wat van hebben gezegd.
Dansen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed dat je er wat van zegt. Totaal geen excuses nodig van jouw kant. Ik moet mij verexcuseren voor mijn fouten.
Stijl heeft hij welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, wat een flamboyante man die Bram Moszkowic. Echt mooi om te zien.
Nee, die zal nooit iets met een onbetrouwbare vrouw beginnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef VeX- het volgende:
Gerard Spong zou dit nooit zijn overkomen.
Nee die ontspong net op tijd de dans zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef VeX- het volgende:
Gerard Spong zou dit nooit zijn overkomen.
Dit valt mij ook maar waaruit blijkt dat eigenlijk? Laatste stond er ook een groot artikel in de quote en daar kwam hij ook matig in naar voren. Hij heeft helemaal niet zoveel zakken gewonnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat hij zijn bijscholingspunten niet haalt, het was al bekend dat hij nooit meer dan een middelmatige student is geweest.
Het probleem lijkt me dan ook vooral de dichtheid van nablaatkoningen in de media die zonder enig eigen zicht daarop maar blijven vertellen dat het zo'n goede advocaat is.
quote before correctieve editquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit valt mij ook maar waaruit blijkt dat eigenlijk? Laatste stond er ook een groot artikel in de quote en daar kwam hij ook matig in naar voren. Hij heeft helemaal niet zoveel zakken gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |