Ik werk op 't moment met 4GB en is tot nu toe genoeg geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef El_Matador het volgende:
Win7 Enterprise met 16 Gb RAM hier. Maar ja, die is van den baasch.
Goed hoor, ik heb ze allebei gebruikt en met vmware vind ik het ietsjes beter werken. Het verschil is heel klein hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vmware? Hoe bevalt dat? Heb tot noch toe alleen virtual pc geprobeerd en bevalt goed
Daar kan ik mijn modelletjes niet op laten draaien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik werk op 't moment met 4GB en is tot nu toe genoeg geweest
Ach, maar voor een thuis pc'tje waarom hooguit wat oudere spelletjes gespeeld worden is het wel genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn modelletjes niet op laten draaien.
Ik was tot noch toe tevreden met virtual pc en heb andere proggies nooit uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb ze allebei gebruikt en met vmware vind ik het ietsjes beter werken. Het verschil is heel klein hoor.
Geen idee?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, maar voor een thuis pc'tje waarom hooguit wat oudere spelletjes gespeeld worden is het wel genoeg
Mata, wat zijn je specs?
ja man, ik gebruik hem voor mail, veeeel powerpoint, excel, beetje word en voornamelijk de software die ik verkoop/ondersteun/train.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor ik naar beneden scrolde, had ik een heel ander antwoord verwacht!
Ah, ik heb er niet zo superveel mee gewerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was tot noch toe tevreden met virtual pc en heb andere proggies nooit uitgeprobeerd.
Ik heb tot een jaar geleden nogal eens custom XP cd's gemaakt en die uitgebreid getest in VPC
Neem jij de virtuele seks over? Ga ik douchen en naar m'n werk.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, ik heb er niet zo superveel mee gewerkt. Thuis een mislukte omgeving willen opbouwen maar het LAN werkte niet op 1 of andere manier. De 2 clients gebruikte ik naderhand om bestanden te openen die ik niet vertrouwde
Douche & Werk zequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem jij de virtuele seks over? Ga ik douchen en naar m'n werk.
Eenzaam maar ademendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De Faxman is in da house!![]()
Hoe is ie!
Hoezo mwa?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Enerzijds vrolijk, andere kant mwa.
Haha hij is nogsteeds veroverd hoor, zijn zelfs al FB officieelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo mwa?Je had toch net een vent veroverd?
Klinkt als een SOA...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha hij is nogsteeds veroverd hoor, zijn zelfs al FB officieel
Heb t de laatste tijd erg koud en ben ontzettend moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |