Maar dat is ook zo simpel niet meer, toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij gaan wel gewoon huren voorlopig als we dit ooit nog eens verkopen.
Dat huren bevalt me inderdaad erg goed...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij gaan wel gewoon huren voorlopig als we dit ooit nog eens verkopen.
Dat ja...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Luigi het volgende:
Mja. Huren klinkt net als leasen wel erg aanlokkelijk ja.
Stuk? Maken!
Mij maken ze voorlopig de pis niet lauw met woonlasten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Luigi het volgende:
Stuk? Maken!
Je krijgt wel een verhoging...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij maken ze voorlopig de pis niet lauw met woonlasten.
Mij ook niet omdat we heel realistisch hypotheken (kennelijk had er nog wel een ton extra ingezeten!) maar dat zelf doen (wat ik dus niet kan want twee linkerhanden) krijg je toch ook een sik van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij maken ze voorlopig de pis niet lauw met woonlasten.
Klinkt leuk, maar lang niet alle verhuurders zijn daar heel happig op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Luigi het volgende:
Stuk? Maken!
Als je ketel kapot is zullen ze wel moeten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar lang niet alle verhuurders zijn daar heel happig op.
Er is genoeg te krijgen hier maar je betaalt er wel naar uiteraard. Allemaal vrije sector of particulier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo simpel niet meer, toch?
Toevallig heb ik uitgerekend met de ketel meegemaakt dat ze me een hele winter lang aan het lijntje hebben gehouden, met telkens weer een monteur en weet ik wat, waardoor ik de helft van de tijd geen verwarming had. Heel vervelend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je ketel kapot is zullen ze wel moeten.
Hier is ook niet zo veel te vinden in de huur, ook niet vrije sector of particulier. En wat er is, heeft een heel hoge huur en is meer voor expats voor wie de kosten toch wel betaald worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is genoeg te krijgen hier maar je betaalt er wel naar uiteraard. Allemaal vrije sector of particulier.
Maar we kunnen nu toch niet kopen op een plek dat we willen en we willen nog wel naar het buitenland eigenlijk dus huren is een stuk veiliger voor nu.
Ik eindig nu onder plaats 100... 33 maanden inschrijfduur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Estrys het volgende:
Wij zouden met onze woonduur ongeveer over 12 jaar aan de beurt komen voor een huurhuis hier in de sociale huursector.
Ik denk dat je helemaal nergens voor in aanmerking komt qua salaris?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Estrys het volgende:
Wij zouden met onze woonduur ongeveer over 12 jaar aan de beurt komen voor een huurhuis hier in de sociale huursector.
Oh vrije sector... Ook daar zit helemaal geen beweging in... tot 800 eu kun je gewoon 1,5 jaar wachten..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal nergens voor in aanmerking komt qua salaris?![]()
Wij willen niet huren via de woningbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |