Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Rot een eind op, vuile antisemiet.
Dom, incorrect, en onvolwassen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.
Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Dom, incorrect, en onvolwassen ben je.
Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.
Je loopt dom te trollen en wakkert zo alleen maar de haat tegen Israel aan. Als het je bedoeling is mensen hier op het forum tegen Israel in het harnas te jagen dan doe je dat prima.
Tig Palestijnen willen maar wat graag wonen en werken in Israel, het is een welvarend land in het chaotische Midden-Oosten, de Palestijnse gebieden en Israel zijn op dat gebied geen gelijke partijen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef HSG het volgende:
Bijna niemand weet dat grotendeels van de Palestijnen zich al geïntegreerd hebben in Israël en dat Palestijnen en Israëliërs geen last van elkaar hebben.
Maar wat verwacht je ook verder van een domme Nederlander.Die kunnen niet eens een religie en een nationaliteit van elkaar scheiden.
Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.
Als anti-Israel posters als Papierversnipperaar alleen maar kunnen trollen en onzin kunnen spuien dan betekent dat niet dat ik me in hoef te houden.
Dat ga ik verder niet uitleggen, heb ik ook al uitgelegd, en heb ik zelfs al met jou nota bene besproken. Mijn punt is helder, als jij mij een antisemiet van welke soort dan ook vindt, dat moet jij weten maar dan neem ik jou voortaan ook niet meer zo heel serieus.
Dacht dat jij toch nog wel iemand was met wie een beetje te praten viel.
Wat betreft met Papierversnipperaar bijvoorbeeld heb ik inderdaad weinig te bespreken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.
Jij vindt het prima dat Israel Nederlandse consumenten voorliegt, dat vind ik puur trollen. Even voor de duidelijkheid: de nederzettingen op de Westbank zijn NIET Israel, zelfs volgens Israel niet.
M.u.v Oost Jerusalem heeft zelfs Israel niet het lef die gebieden te annexeren.
En ik ben pro-Israel (niet pro-netanyahu, dat is heel iets anders, voor de duidelijkheid) maar jij haalt me het bloed onder de nagels vandaan met je opzichtige getrol.
Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Viajero het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we hebben het hierover:
http://www.joop.nl/leven/(...)n_met_israel_etiket/
Albert Heijn tovert illegale nederzittingen om tot Israël
'Albert Heijn misleidt klanten' ... Consument wordt dom gehouden over herkomst artikelen
Tweeëntwintig internationale hulporganisaties presenteren dinsdag een rapport waaruit blijkt dat consumenten dom worden gehouden over de herkomst van een scala artikelen. Het label 'uit Israël' betekent lang niet altijd dat het product ook daadwerkelijk uit Israël komt, illegale nederzettingen worden gemakshalve ook omgetoverd tot Israël.
Zo verkocht supermarktketen Albert Heijn lange tijd dadels waarop het label Israël stond. Hulporganisatie Cordaid achterhaalde dat deze afkomstig waren van een illegale nederzetting op de bezette Westoever. Misleiding van de Nederlandse consument dus. Een woordvoerster laat aan dagblad Trouw weten dat er nooit sprake is geweest van misleiding omdat consumenten die willen weten of een product uit een nederzetting komt, het adres van de teler kunnen opvragen.
Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef Viajero het volgende:
Ik zal nog eens wat links zoeken over de leugens van Israel. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fanatiek op, maar zolang jij blijft trollen dat Israel nooit iets fout doet en altijd eerlijk is kan je het verdomme terugkrijgen ook.
Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.
Gewoon zeiken om maar te zeiken.
Ga je druk maken om echte problemen zoals Syrie en niet dit soort zaken.
Hamas gaat lekker achter de rug om van Fatah met de emir van Qatar zitten smoezen.
Nee dat is even lekker betrouwbaar en goed geregeld daar![]()
.
Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.
Ik zie alleen het nut er niet van in om Netanyahu een gevaarlijke fascist te noemen.
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.
En ik maak me ook druk om het onrecht in andere landen, dat betekent niet dat ik geen kritiek mag hebben op Israel. Wat een extreem trieste argumentatie zeg.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:34 schreef zwaardegekste het volgende:
Had op een andere discussie gerekend hier, maar goed, rustig kinders!
En wat betreft de nederzettingen, Israël had nog veel meer bufferzone moeten realiseren toen ze de kans hadden, ze krijgen immers nog altijd dagelijks raketten en ander vliegend spul op zich gesmeten van die pauper-terroristjes...
Hoop nog altijd vurig dat ze elkaar uitmoorden voor ze aan de Joden aldaar toekomen...
[edit] moet "Palestijnen" niet tussen aanhalingstekens in de topictitel? Het zijn immers allemaal Jordaniërs en Egyptenaren
Het schijnt ja...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
Gelukkig niet nee hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Het schijnt ja...
Ik noem mezelf toch ook geen "Wuitser" :s
Terwijl een fascist zoals jij liever aan miljoenen mensen oplegt hoe ze zichzelf laten noemen ipv ze dat zelf te laten beslissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
Dus als miljoenen Duitsers, of miljoenen Nederlanders, besluiten zichzelf Wuister te noemen dan mag dat van jou niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef zwaardegekste het volgende:
Tja.. Wuitsland is toch ook geen bestaand land...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |