abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118620117
Vorige delen

Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

----

Ga door.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:05:07 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118620154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Rot een eind op, vuile antisemiet.
Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_118620206
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.
Dom, incorrect, en onvolwassen.
Gefeliciteerd weer.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:06:36 #4
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620226
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

:') :')
Dom, incorrect, en onvolwassen ben je.
Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.

Je loopt dom te trollen en wakkert zo alleen maar de haat tegen Israel aan. Als het je bedoeling is mensen hier op het forum tegen Israel in het harnas te jagen dan doe je dat prima.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118620318
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.

Je loopt dom te trollen en wakkert zo alleen maar de haat tegen Israel aan. Als het je bedoeling is mensen hier op het forum tegen Israel in het harnas te jagen dan doe je dat prima.
Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.

Als anti-Israel posters als Papierversnipperaar alleen maar kunnen trollen en onzin kunnen spuien dan betekent dat niet dat ik me in hoef te houden.

Dat ga ik verder niet uitleggen, heb ik ook al uitgelegd, en heb ik zelfs al met jou nota bene besproken. Mijn punt is helder, als jij mij een antisemiet van welke soort dan ook vindt, dat moet jij weten maar dan neem ik jou voortaan ook niet meer zo heel serieus.
Dacht dat jij toch nog wel iemand was met wie een beetje te praten viel.
pi_118620344
Bijna niemand weet dat grotendeels van de Palestijnen zich al geïntegreerd hebben in Israël en dat Palestijnen en Israëliërs geen last van elkaar hebben.

Maar wat verwacht je ook verder van een domme Nederlander. :') Die kunnen niet eens een religie en een nationaliteit van elkaar scheiden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_118620416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef HSG het volgende:
Bijna niemand weet dat grotendeels van de Palestijnen zich al geïntegreerd hebben in Israël en dat Palestijnen en Israëliërs geen last van elkaar hebben.

Maar wat verwacht je ook verder van een domme Nederlander. :') Die kunnen niet eens een religie en een nationaliteit van elkaar scheiden.
Tig Palestijnen willen maar wat graag wonen en werken in Israel, het is een welvarend land in het chaotische Midden-Oosten, de Palestijnse gebieden en Israel zijn op dat gebied geen gelijke partijen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:13:16 #8
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.

Als anti-Israel posters als Papierversnipperaar alleen maar kunnen trollen en onzin kunnen spuien dan betekent dat niet dat ik me in hoef te houden.

Dat ga ik verder niet uitleggen, heb ik ook al uitgelegd, en heb ik zelfs al met jou nota bene besproken. Mijn punt is helder, als jij mij een antisemiet van welke soort dan ook vindt, dat moet jij weten maar dan neem ik jou voortaan ook niet meer zo heel serieus.
Dacht dat jij toch nog wel iemand was met wie een beetje te praten viel.
Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.

Jij vindt het prima dat Israel Nederlandse consumenten voorliegt, dat vind ik puur trollen. Even voor de duidelijkheid: de nederzettingen op de Westbank zijn NIET Israel, zelfs volgens Israel niet.
M.u.v Oost Jerusalem heeft zelfs Israel niet het lef die gebieden te annexeren.

En ik ben pro-Israel (niet pro-netanyahu, dat is heel iets anders, voor de duidelijkheid) maar jij haalt me het bloed onder de nagels vandaan met je opzichtige getrol.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118620627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.

Jij vindt het prima dat Israel Nederlandse consumenten voorliegt, dat vind ik puur trollen. Even voor de duidelijkheid: de nederzettingen op de Westbank zijn NIET Israel, zelfs volgens Israel niet.
M.u.v Oost Jerusalem heeft zelfs Israel niet het lef die gebieden te annexeren.

En ik ben pro-Israel (niet pro-netanyahu, dat is heel iets anders, voor de duidelijkheid) maar jij haalt me het bloed onder de nagels vandaan met je opzichtige getrol.
Wat betreft met Papierversnipperaar bijvoorbeeld heb ik inderdaad weinig te bespreken.

Ik ben voor veel argumenten te vinden, en ook over te praten, maar iemand die Netanyahu een gevaarlijke fascist noemt neem ik niet serieus en daarvoor mag je jezelf achter de oren krabben.

De nederzettingen behoren wel degelijk toe aan Israel.

Het soort van mandaat dat Israel er heeft gevestigd mag daarom best als zodanig worden aangemerkt. Dat is mijn mening en daar heb je het maar mee te doen volgens mij dan ja.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:15:22 #10
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620628
Even voor de duidelijkheid, we hebben het hierover:

http://www.joop.nl/leven/(...)n_met_israel_etiket/

Albert Heijn tovert illegale nederzittingen om tot Israël

'Albert Heijn misleidt klanten' ... Consument wordt dom gehouden over herkomst artikelen

Tweeëntwintig internationale hulporganisaties presenteren dinsdag een rapport waaruit blijkt dat consumenten dom worden gehouden over de herkomst van een scala artikelen. Het label 'uit Israël' betekent lang niet altijd dat het product ook daadwerkelijk uit Israël komt, illegale nederzettingen worden gemakshalve ook omgetoverd tot Israël.

Zo verkocht supermarktketen Albert Heijn lange tijd dadels waarop het label Israël stond. Hulporganisatie Cordaid achterhaalde dat deze afkomstig waren van een illegale nederzetting op de bezette Westoever. Misleiding van de Nederlandse consument dus. Een woordvoerster laat aan dagblad Trouw weten dat er nooit sprake is geweest van misleiding omdat consumenten die willen weten of een product uit een nederzetting komt, het adres van de teler kunnen opvragen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:16:42 #11
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620678
Ik zal nog eens wat links zoeken over de leugens van Israel. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fanatiek op, maar zolang jij blijft trollen dat Israel nooit iets fout doet en altijd eerlijk is kan je het verdomme terugkrijgen ook.
pi_118620706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Viajero het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we hebben het hierover:

http://www.joop.nl/leven/(...)n_met_israel_etiket/

Albert Heijn tovert illegale nederzittingen om tot Israël

'Albert Heijn misleidt klanten' ... Consument wordt dom gehouden over herkomst artikelen

Tweeëntwintig internationale hulporganisaties presenteren dinsdag een rapport waaruit blijkt dat consumenten dom worden gehouden over de herkomst van een scala artikelen. Het label 'uit Israël' betekent lang niet altijd dat het product ook daadwerkelijk uit Israël komt, illegale nederzettingen worden gemakshalve ook omgetoverd tot Israël.

Zo verkocht supermarktketen Albert Heijn lange tijd dadels waarop het label Israël stond. Hulporganisatie Cordaid achterhaalde dat deze afkomstig waren van een illegale nederzetting op de bezette Westoever. Misleiding van de Nederlandse consument dus. Een woordvoerster laat aan dagblad Trouw weten dat er nooit sprake is geweest van misleiding omdat consumenten die willen weten of een product uit een nederzetting komt, het adres van de teler kunnen opvragen.
Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.

Gewoon zeiken om maar te zeiken.

Ga je druk maken om echte problemen zoals Syrie en niet dit soort zaken.

Hamas gaat lekker achter de rug om van Fatah met de emir van Qatar zitten smoezen.
Nee dat is even lekker betrouwbaar en goed geregeld daar :') :').
pi_118620735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef Viajero het volgende:
Ik zal nog eens wat links zoeken over de leugens van Israel. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fanatiek op, maar zolang jij blijft trollen dat Israel nooit iets fout doet en altijd eerlijk is kan je het verdomme terugkrijgen ook.
Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.
Ik zie alleen het nut er niet van in om Netanyahu een gevaarlijke fascist te noemen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:18:47 #14
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620765
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.

Gewoon zeiken om maar te zeiken.

Ga je druk maken om echte problemen zoals Syrie en niet dit soort zaken.

Hamas gaat lekker achter de rug om van Fatah met de emir van Qatar zitten smoezen.
Nee dat is even lekker betrouwbaar en goed geregeld daar :') :').
Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.

En ik maak me ook druk om het onrecht in andere landen, dat betekent niet dat ik geen kritiek mag hebben op Israel. Wat een extreem trieste argumentatie zeg.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:19:16 #15
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620785
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.
Ik zie alleen het nut er niet van in om Netanyahu een gevaarlijke fascist te noemen.
Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.
pi_118620790
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.

En ik maak me ook druk om het onrecht in andere landen, dat betekent niet dat ik geen kritiek mag hebben op Israel. Wat een extreem trieste argumentatie zeg.
Dat maakt niet uit.
Ze behoren toe aan Israel en daar gaat het om, de nederzettingen zijn Israelisch, daar gaat het om.
pi_118620806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.
Nee.
pi_118621393
Had op een andere discussie gerekend hier, maar goed, rustig kinders!

En wat betreft de nederzettingen, Israël had nog veel meer bufferzone moeten realiseren toen ze de kans hadden, ze krijgen immers nog altijd dagelijks raketten en ander vliegend spul op zich gesmeten van die pauper-terroristjes...

Hoop nog altijd vurig dat ze elkaar uitmoorden voor ze aan de Joden aldaar toekomen...

[edit] moet "Palestijnen" niet tussen aanhalingstekens in de topictitel? Het zijn immers allemaal Jordaniërs en Egyptenaren ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door zwaardegekste op 30-10-2012 14:41:01 (fout in topictitel :P) ]
pi_118622089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:34 schreef zwaardegekste het volgende:
Had op een andere discussie gerekend hier, maar goed, rustig kinders!

En wat betreft de nederzettingen, Israël had nog veel meer bufferzone moeten realiseren toen ze de kans hadden, ze krijgen immers nog altijd dagelijks raketten en ander vliegend spul op zich gesmeten van die pauper-terroristjes...

Hoop nog altijd vurig dat ze elkaar uitmoorden voor ze aan de Joden aldaar toekomen...

[edit] moet "Palestijnen" niet tussen aanhalingstekens in de topictitel? Het zijn immers allemaal Jordaniërs en Egyptenaren ;)
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
pi_118622127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
Het schijnt ja...

Ik noem mezelf toch ook geen "Wuitser" :s
pi_118622180
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Het schijnt ja...

Ik noem mezelf toch ook geen "Wuitser" :s
Gelukkig niet nee haha :D :D.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:57:43 #22
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118622300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Terwijl een fascist zoals jij liever aan miljoenen mensen oplegt hoe ze zichzelf laten noemen ipv ze dat zelf te laten beslissen.

En ik gebruik het woord fascist hier zeer bewust en m.i. terecht. Wie ben jij in Godsnaam om voor miljoenen anderen te beslissen? Al willen ze zich massaal platstaarthommels noemen, dat is hun beslissing en niet de jouwe.
pi_118622534
Tja.. Wuitsland is toch ook geen bestaand land...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:53:03 #24
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118624614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef zwaardegekste het volgende:
Tja.. Wuitsland is toch ook geen bestaand land...
Dus als miljoenen Duitsers, of miljoenen Nederlanders, besluiten zichzelf Wuister te noemen dan mag dat van jou niet?

Waar haal je de arrogantie vandaan om voor anderen te beslissen hoe ze zichzelf noemen?
pi_118624732
Nou, op zich, als ik me zo ga noemen, klopt dat niet met wat in mijn paspoort staat..

Dus ik ben uit mn nek aan het lullen... Zo ook met de mensen uit jouw voorbeeld!

Je mag je noemen zoals je wil, wil nog niet zeggen dat je dat bent ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')