Nu is ie door de west coast heen, dus nu boeit het niemand meer.. Echt best wel triest eigenlijk..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is erger dan vorig jaar. Toen waren er bijna geen woonwijken ondergelopen...
Waar bevindt de orkaan zich nu? Al opgelost of richting Europa aan het gaan?
Ongeveer in het zuiden van Pennsylvania.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is erger dan vorig jaar. Toen waren er bijna geen woonwijken ondergelopen...
Mooie haven voor de Holland Amerika Lijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Pistol_Pete het volgende:
Vliegveld La Gardia bij New York![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal nog wel een tijdje duren voordat de vliegvelden weer open zijn.
hij/zij zou als een soort boemerang weer terugkomen richting oost Canada maar zal dan niet meer als een stevige depressie zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik dacht we krijgen volledige ravage te zien, enige wat we zien is dat de zee rustig isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
De cam is weer online, wat een verschil
Kill Devils Hills
En zo zag het voor de orkaan uit:
[ afbeelding ]
Wat vind je grappig? 200x zelfde plaatjes posten in een topic?quote:
En nu zwemt er zelfs iemand in die golfjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht we krijgen volledige ravage te zien, enige wat we zien is dat de zee rustig is
Ik en nog steeds, als de storm later aan land was gekomen, was het een stuk erger geweest. Daar waren ze bang voor, daar ging alle commotie over, niet om wat er nu gebeurd is. (niet dat het nu minder erg is hoor, en de mensen daar zijn nu beter af.)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Wie zei gisteren nou dat dit stormpje wat tegenviel?
Ik ook en ook nog steeds eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Wie zei gisteren nou dat dit stormpje wat tegenviel?
Later? Hij kwam aan land tijdens springtij, en het was ook nog eens een unieke orkaan die versterkte door een koudefront. Tuurlijk kan het altijd erger, maar heel veel erger dan dit wordt moeilijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef practics het volgende:
[..]
Ik en nog steeds, als de storm later aan land was gekomen, was het een stuk erger geweest. Daar waren ze bang voor, daar ging alle commotie over, niet om wat er nu gebeurd is. (niet dat het nu minder erg is hoor, en de mensen daar zijn nu beter af.)
Alles onder de 100.000 doden valt eigenlijk tegen na de berichten voorafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook en ook nog steeds eigenlijk.
springtij is normaliter rond de 2 dagen na volle maan, dus morgen pas. Van de ene kant versterkte die orkaan, maar zijn snelheid nam ook toe in eerdere voorspelling zou hij langzamer aan land komen daardoor had je natuurlijk ook meer stuwing van het water kunnen krijgen. Veel erger dan dit is niet moelijk dat zal vast en zeker nog wel eens gaan plaatsvinden, of wij het mee zullen maken is wel de vraag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Later? Hij kwam aan land tijdens springtij, en het was ook nog eens een unieke orkaan die versterkte door een koudefront. Tuurlijk kan het altijd erger, maar heel veel erger dan dit wordt moeilijk
Misschien dat het dan nog een stevige storm wordt als ie over de Golfstroom richting Europa gaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
hij/zij zou als een soort boemerang weer terugkomen richting oost Canada maar zal dan niet meer als een stevige depressie zijn
Hier spreekt zeker een thunder hunter ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef practics het volgende:
[..]
Ik en nog steeds, als de storm later aan land was gekomen, was het een stuk erger geweest. Daar waren ze bang voor, daar ging alle commotie over, niet om wat er nu gebeurd is. (niet dat het nu minder erg is hoor, en de mensen daar zijn nu beter af.)
Nee hoor, maar tip voor jou, volg het de volgende keer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier spreekt zeker een thunder hunter ofzo
frusti much?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef practics het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tip voor jou, volg het de volgende keer.
Je kunt nu achteraf wel goedkoop commentaar in een topic gooien, maar je zet alleen je zelf voor lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |