quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef acbs2 het volgende:
Van die patta's kan ik het zeker niet beoordelen maar de midsole van die homegrowns ziet er vies uit. Welke maten zijn die patta's?
Bajs, dat is wel de mooiste van de 2 mixed htm cw's. Heb ze daadwerkelijk verkocht zien worden voor 500+ euro maar das straight rape man.
Yup, maar prijzen zijn sowieso wel echt enorm verschillend. Laten we kijken wat deze kerel willen, zo'n CW zou hier in de prijzenkast gaan...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef acbs2 het volgende:
Yup maar solids zijn minder gewild dan de mixed cw's. Van de solids zijn rood en zwart het meest gewild en blauw en neongeel het minst.
verschoon jij wel gewoon je beddengoed?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere pic van homegrowns, moet iets gecleaned en dan is ie good to go.
Zijn us9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem ze wel van je over voor 100 euro. Lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere pic van homegrowns, moet iets gecleaned en dan is ie good to go.
Zijn us9
Ik heb een 2 persoonsbed bradaquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik neem ze wel van je over voor 100 euro. Lijkt me een goede deal.
En, wtf... 1 persoonsbed
Ballers hebben natuurlijk meer dan 1 bed.quote:
Nu je het zegt herinner ik het me welquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja was een flauw lacebag-gerelateerd grapje
Je moet na een zoekopdracht in het menu links 'Location: worldwide' aanvinken. Listings maken voor international shipping kost ook niks extra's.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, waarom krijg je bij ebay niet alle internationale items te zien? Moet je echt elke keer alle verschillende nationale sites af struinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
En toch heb ik dan niet alles. Zoek hard naar Saucony x Solebox collabs, maar die vind ik genoeg op .de voor aardige prijzen. Op ebay.com komt er maar weinig, zeker niet alle .de hits komen terug.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet na een zoekopdracht in het menu links 'Location: worldwide' aanvinken. Listings maken voor international shipping kost ook niks extra's.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef acbs2 het volgende:
Pickups binnen.
[ link | afbeelding ]
Converse_x_Missoni_Auckland_Racer(noflash) by acbs2, on FlickrDie levi's chino is Nice. Ik had em in het blauw geprobeerd maar laten liggen. Had de commuter 511 al meegenomen toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die solebox shadows wil ik eig ook nog steeds. Mooie schoen.Love will tear us apart (Joy Division)
Die shadows staan op ebay.de in 9/9.5 voor 250e, zo meenemen.... Ik zou het er wel voor neerleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die levi's chino is Nice. Ik had em in het blauw geprobeerd maar laten liggen. Had de commuter 511 al meegenomen toen.
Die solebox shadows wil ik eig ook nog steeds. Mooie schoen.
Kan het nu ff niet gebruiken, moet 4 nieuwe banden voor m'n auto hebben, maar zal het in de gaten houden. Zijn echt te Nice en wil ze absoluut als ik ze kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die shadows staan op ebay.de in 9/9.5 voor 250e, zo meenemen.... Ik zou het er wel voor neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |