Dan kunnen we 'ervaren' ook toevoegen aan het lijstje begrijp ik?quote:
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Ripley het volgende:
Had jij Twinky gedaan HW?
Ik vind alles best zolang ik niet naast die KT komt te zitten
neuh, die was echt veels te jong, zelfs voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Ripley het volgende:
Arme KT.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Ripley het volgende:
Die nodigen we uiteraard niet uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Ripley het volgende:
nou ja in natura terugbetalen is ook een optiequote:
Mensen beoordelen op foto's doe ik al jaren niet meer. RL is niet te vangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Fotoboek van User
deze trouwens?
he vind het niet echt wat eerlijk gezegd...
Ziet erop foto's best leuk uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Fotoboek van User
deze trouwens?
ze lijkt me een petite dame of misschien formaat van fotosquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Fotoboek van User
deze trouwens?
Petite?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze lijkt me een petite dame of misschien formaat van fotos
ja goed maar ik heb geen RL dus dan moet ik het hier mee doen hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op foto's doe ik al jaren niet meer. RL is niet te vangen.
Toch maar wat halen dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb al mijn fruit en brood al opEn ik moet nog 5 uur
Jammer hoor.
RL ga ik de mist inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op foto's doe ik al jaren niet meer. RL is niet te vangen.
Prostitueebezoek of de prostituee van het bezoek?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Op de radio "prostituee bezoek kost geld"
Ga niet uitbreid roddelen, maar ze heeft natuurlijk wel "iets"quote:
oh ik andersom! ik ben vet heetquote:
Ja dat eerste.. had een spatie ivm checken of het woord wel goed gespelt/d/dt wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prostitueebezoek of de prostituee van het bezoek?
Geloof ik dus geen fuck van hequote:
Ik zie er op foto's ook niet uit maar ik maak altijd een nauwkeurige selectie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik andersom! ik ben vet heet
maar als je me op de foto zet ben ik net een ogre
Ik ben qua uiterlijk gewoon niets, maar mijn innerlijk is daardoor natuurlijk geweldig, zeker irlquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik andersom! ik ben vet heet
maar als je me op de foto zet ben ik net een ogre
Mjaquote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga niet uitbreid roddelen, maar ze heeft natuurlijk wel "iets".
3FMquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Op de radio "prostituee bezoek kost geld"
Van mij niet, maar goed, genoeg over dr denk ik zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaAnders kijken of ik losgeld bij me heb
Voor de automaat mocht het nodig zijn vanmiddag
[..]
Dat weet ikMaar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden
Het is bij mij heel erg afhankelijk van de fotoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie er op foto's ook niet uit maar ik maak altijd een nauwkeurige selectie.
van mij zijn maar 5 leuke fotos of zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is bij mij heel erg afhankelijk van de fotoKan alle kanten op
Volgens mij vindt iedereen dat van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie er op foto's ook niet uit maar ik maak altijd een nauwkeurige selectie.
Dat soort momentjes moet je lekker voor jezelf houdenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij vindt iedereen dat van zichzelf.
Dat is waar, daarom ben ik gestopt met mij druk maken om foto's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat van zichzelf.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij niet, maar goed, genoeg over dr denk ik zo.
Oh nee, dat kan ik niet hoor!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom ben ik gestopt met mij druk maken om foto's.
Is toch veel belangrijker hoe je er in het echt uit ziet? Leuk als ik goed op een foto sta, maar als ik in het echt overkom als een natte krant dan heb ik daar helemaal niks aan.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat soort momentjes moet je lekker voor jezelf houden
Ja is ook zo natuurlijk, maar logica werkt niet altijd bij me..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is toch veel belangrijker hoe je er in het echt uit ziet? Leuk als ik goed op een foto sta, maar als ik in het echt overkom als een natte krant dan heb ik daar helemaal niks aan.
Nouja foto's zijn opzich ook een weergave van de realiteit. Misschien wel een momentopname, maar wel een realistische opname.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
Is toch veel belangrijker hoe je er in het echt uit ziet? Leuk als ik goed op een foto sta, maar als ik in het echt overkom als een natte krant dan heb ik daar helemaal niks aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]country is ondergewaardeerd en fucking cool
dit is ook country en echt super mooi en hip
(serieus niet meteen weg klikken even luisteren is echt zo mooi)
Ik vind mij in het echt toch wel leuker dan op foto's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja foto's zijn opzich ook een weergave van de realiteit. Misschien wel een momentopname, maar wel een realistische opname.
Vind dat ik dan veels te veel wordt geconfronteerd met de realiteit![]()
Nee laat die foto's maar lekker weg!
Stoppen ze te zien als iets om mee te pochen scheelt al een heel stukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom ben ik gestopt met mij druk maken om foto's.
Sorry, nog steeds niet leuk. Je hoeft mij niet te overtuigen, het is gewoon niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]country is ondergewaardeerd en fucking cool
dit is ook country en echt super mooi en hip
(serieus niet meteen weg klikken even luisteren is echt zo mooi)
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind mij in het echt toch wel leuker dan op foto's.
oooh ik vind dat echt zo mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, nog steeds niet leuk. Je hoeft mij niet te overtuigen, het is gewoon niet mijn stijl.
ben het echt gaan waarderen toen ik een tijdje in texas zat...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ik vind dat echt zo mooi
en niet mega country
gewoon een mooie ballad
Jolenequote:
ik wil ook naar texasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:15 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ben het echt gaan waarderen toen ik een tijdje in texas zat...
het is prachtig. mijn droom kwam uit. kon het amper geloven. wil meer tijd in new york doorbrengen. dat is de volgende stapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook naar texas
en naar alambama en al de andere
Hoe is je "ahmergerrrrrrrd"?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat in mij echt gewoon een dik, hoogblond amerikaans snolletje schuilt
vroeger wou ik ook al cheerleader worden
maar mama wou me niet daar de stad rijden waar dat kon
new york vond ik maar saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het is prachtig. mijn droom kwam uit. kon het amper geloven. wil meer tijd in new york doorbrengen. dat is de volgende stap
ja helaas erg goedquote:
quote:
Ach, het is geen stroming die ik haat ofzo, maar ik heb er weinig meequote:
ja ik vind dat veel boeiender omdat het meer verschilt van onze cultuurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, in Tuscaloosa, Alabama is het bruisend
Wezen stappen met 16jarige sletjes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Zondag in Ahoy nog uit mijn plaat gegaan op Oppo gangnam style etc, ik kan me wel aanpassen als het moet.
dat postcode gedoe in ahoy??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is geen stroming die ik haat ofzo, maar ik heb er weinig mee![]()
Zondag in Ahoy nog uit mijn plaat gegaan op Oppo gangnam style etc, ik kan me wel aanpassen als het moet.
Nietus! Ik zie niks!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Babs zit weer eens in een oud topic te posten door het slotje heen
quote:Ook leuk, mensen die het tot op de cent uitrekenen en dan op het laatst de rekening compleet maken en er 2 euro fooi bij leggen. Ongeacht hoeveel mensen daarvoor al fooi hebben betaald.
Dus, ieders moet 14,50 neer leggen, met 8 man. Dus 116e. 6 man leggen allemaal 15e pp neer, dan ligt er 90, de laatste 2 leggen samen 28 neer....
Ohja zoeen ken ik er ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Ook leuk, mensen die het tot op de cent uitrekenen en dan op het laatst de rekening compleet maken en er 2 euro fooi bij leggen. Ongeacht hoeveel mensen daarvoor al fooi hebben betaald.
Dus, ieders moet 14,50 neer leggen, met 8 man. Dus 116e. 6 man leggen allemaal 15e pp neer, dan ligt er 90, de laatste 2 leggen samen 28 neer....
Maar het waren collega'squote:
Dat haat ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja zoeen ken ik er ook.
Die ging dan mee naar de chinees, bestelde alleen een loempia en een cola, en vertrok dan zonder te betalen want "het klopt toch?"
Welke heb je mee naar huis genomen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het waren collega's. Was een feestje na het werk, was wel erg gezellig.
Ja idd.quote:
Waarom doe je nou weer lullig over Missb?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het heel mooi weggehaald![]()
En nu haal je weer oude koeien uit de sloot.. Oud onderwerp
Dat kun je er wel inrammen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja idd.
Dat die fooi bedoeld was voor de chinees en niet voor hem, hebben we 'm nooit bij kunnen brengen.
Ik wist niet dat jij haar een oude koe vindtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Waarom doe je nou weer lullig over Missb?
oud kan je nog vinden, maar een koe is het iig niet, of je moet het over dr uiers hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij haar een oude koe vindt
Niet meer meenemen als je/jullie gaat/nquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja idd.
Dat die fooi bedoeld was voor de chinees en niet voor hem, hebben we 'm nooit bij kunnen brengen.
Ik niet, jij!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee doen we ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet meer meenemen als je/jullie gaat/n
Over oude uiers gesproken, Tatjana weer in de Playboy... dat blad is ook zo failliet als de pest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oud kan je nog vinden, maar een koe is het iig niet, of je moet het over dr uiers hebben.
Ach ja, in de tijd van internet is het ook idd echt enorm achterhaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over oude uiers gesproken, Tatjana weer in de Playboy... dat blad is ook zo failliet als de pest.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Check, degene die denkt dat rukkend Nederland daar op zit te wachten, heeft het echt niet begrepen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Over oude uiers gesproken, Tatjana weer in de Playboy... dat blad is ook zo failliet als de pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |