Was het maar al woensdag, tis een kutdinsdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen nam blijkbaar zijn tijd, op deze kutwoensdag.
Neusquote:
Ja, was afgelopen nacht, ik denk dus echt dat het even heftig bij Chico is binnen gekomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh was dat afgelopen nacht?
Het was zo rond een uur of vier geloof ik.
Ik dacht echt dat ie dr zo tussenuit piepte, zo leek het.
Karel voel ik gek genoeg nooit om me heen of zo.
Daar was hij ook veel te bescheiden voor, Frits is nog lang erg aanwezig geweest maar sinds Karel dood was ook niet meer, toen was ie niet meer alleen denk ik.
Ik vind dat wijf dat ie heeft ook zo'n doos, prima match eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef Strega het volgende:
Ik vraag me af wat vrouwen in die Jort zien....Ik vind het zo'n sneuneus.
Woon je in New Jersey tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, mijn mailprobleem is vlot opgepakt, mijn oude adressen zouden moeten werken. Zouden, want ik kan het niet testen omdat nu de hele lijn (internet plus bellen) eruit ligt. Als dat gefixt is zal wel de wijk zonder stroom komen te zitten oid.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Pagan het volgende:
Kutdinsdag +1
Ik ben zo prikkelbaar als de pest, ruzie gehad met de enige die het niet verdient om ruzie mee te maken en bij thuiskomst horen dat een goede vriend van ons zo stil was op twitter omdat hij een zware hartaanval heeft gehad.
je zou het haast gaan denken. Maak het maar snel goed met diegene die die ruzie niet verdiende.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Pagan het volgende:
Kutdinsdag +1
Ik ben zo prikkelbaar als de pest, ruzie gehad met de enige die het niet verdient om ruzie mee te maken en bij thuiskomst horen dat een goede vriend van ons zo stil was op twitter omdat hij een zware hartaanval heeft gehad.
Roombroodjes en van die marsepeingebakjes, die roze hoekigequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke gebakjes? Om het dan toch maar over een luchtig iets te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |