door het weer??quote:
"visite, visite, wat zullen we genieten, laat de vraagmaarraakgast erin!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
"NOG DRIEE.. drie minuten voordat ik stop... dat ik kap dat ik nok"
"Harrie.. harrie de hengst!!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Jannuk het volgende:
"visite, visite, wat zullen we genieten, laat de vraagmaarraakgast erin!"
Ach, ligt er aan welk ingredient natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het ergste is, bij het koken erachter komen dat je iets vergeten bent.
Da's de schrik van elke cowboyquote:
De broccoli terwijl ik broccoli-ovenschotel ging maken is tot op heden het meest schrijnende voorbeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ligt er aan welk ingredient natuurlijk
heb die gast ontmoet in het echt...vreselijke ventquote:
"Pittige tijden, het leven is een zure bom...."quote:
Harrie de hengst is zo'n rodeostierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb die gast ontmoet in het echt...vreselijke vent
Ik eens de kip voor de ajam ketjapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De broccoli terwijl ik broccoli-ovenschotel ging maken is tot op heden het meest schrijnende voorbeeld
haha inderdaad. nog niet wakker. bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eens de kip voor de ajam ketjap
Bulletje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha inderdaad. nog niet wakker. bedoelde [ afbeelding ]
ja weet niet waarom ik daar aan dacht toen het over harrie ging. harrie is natuurlijk wel cool. vooral met drankquote:
En ik wist dat er iets niet klopte, alleen niet wat. Tot ik bedacht dat de saus wat dunnetjes was.. Gelukkig kon er nog kip worden toegevoegd, gaat er toch als laatste in, maar het was wel genantquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ex ging ook eens koken. Volgens mij was het bloemkool. Vervolgens krijg ik een bord voorgeschoteld met aardappels en een stuk vlees. "Waar is de bloemkool?" "Kut! Vergeten"
Wedden dat het toch lekker wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wou ooit lasagnette maken uit zo'n knorrpakje.. ik gehakt in de pan.. sausje erbij.. in de schotel.. schotel in de oven
Ping!! .. kut de lasagnettebladeren vergeten
wat pitabroodjes of wraps en heerlijk !!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat het toch lekker was
Heb de lasagnettebladen er ingegooid, npogmaal even in de oven. Daarna was de saus veels te dik natuurlijk en niet lekkerquote:
Vind ik niet lekker.. de combi van lasagnesaus en pastaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Had er dan gewoon macaroni bij gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |