Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus kom op zeg
Sand Bags Laid Near NYSEquote:
Touwtje springen met special effect is nooit een goed idee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"If you see an electric cable on the ground, don't pick it up"
ik las al op twitter ofzo dat er gedacht werd dat in het ergste geval het 29 dagen kon duren voordat de subway weer in gebruik genomen kon worden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:53 schreef practics het volgende:
Some Subway Tunnels Flood; Pumping Them Out Could Take 4 Days
Benieuwt hoe ernstig het is, maar vooral hoe ze dat gaan oplossen logistiek gezien..![]()
Achja, goed voor de taxibedrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las al op twitter ofzo dat er gedacht werd dat in het ergste geval het 29 dagen kon duren voordat de subway weer in gebruik genomen kon worden..
Ze hebben al gondels besteld in Italië....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las al op twitter ofzo dat er gedacht werd dat in het ergste geval het 29 dagen kon duren voordat de subway weer in gebruik genomen kon worden..
bronnetje:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze hebben al gondels besteld in Italië....
O solomio......
twitter:wunderground twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 02:58:11RT @WSJweather: Expert: In worst case, flooded subways 'could take as long as 29 days to pump out' http://t.co/Gru0O1mL reageer retweet
29, waarom niet 28 of 30?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Mja als je rekent met X aantal dagen inspectie, X aantal dagen materiaal vervangen, X aantal dagen testen ...quote:
Wat is daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:14 schreef mschol het volgende:
op de live YT channel van the weather channel hebben ze het over dat de B evacuatie zone onder water loopt(maar nog niet levens bedreigend)
quote:
quote:
dat zou kunnen betekenen dat het minder wordt...twitter:wunderground twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 03:19:11Storm tide now decreasing at the Battery, NY. Now down to 13.15 feet. reageer retweet
Hier (in Baltimore) lijkt het er wel op. Het regent nog belachelijk hard, maar de windstoten zijn zowel in hevigheid als frequentie afgenomen tov een paar uur terug. Maar ik denk dat het hier sowieso een stuk minder ernstig was dan bv in NY.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar kan er naast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |