Gisterochtend, lieverdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanochtend 'dood' gemeldt op National Geographic channel
Prima hoor, met jou?quote:
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:17 schreef MissExpert het volgende:
Volgens mij moet ik nog onder een steen komen? Iik weet niks van friso enz. Wel dat hij in coma ligt maar verder?
NO WAY !!! LEEF JIJ OOK NOGquote:
Dat is hard inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik las net, dat in de eerste berichtgeving een spelfout stond, en dat die zelfs verbeterd was..
Als het echt een technische fout was, is bovenstaand feit wel erg frapant..
Yeah fucking yeah lalalalalalaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
[..]
NO WAY !!! LEEF JIJ OOK NOG![]()
![]()
. Damnn dat is lang geleden
, zeker 5 jaar ofzo dat wij in hetzelfde topic hebben gepost
.
Wel goed, ik ben weer lekker creatief bezig geweest. Ik had het nodig. Beetje mijn hart kunnen luchten.quote:
Conflict.quote:
Ik denk serieus dat de media er al wat van weet, maar het nog stil moet houden en dit een foutje was..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is hard inderdaad
Wat een blunder
Jaleesa, aangenaamquote:
Hmmm, dat weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de media er al wat van weet, maar het nog stil moet houden en dit een foutje was..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:22 schreef Raene het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ional_geographic.xml
Ohjee daar komen de complot theoriënquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de media er al wat van weet, maar het nog stil moet houden en dit een foutje was..
Dat denk ik eerder ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
geheid dat Nat Geograph dat bericht al ergens klaar had staan voor het geval het gebeurde en drukte iemand nl op "plaatsen"
truste Feraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
Maar het is mooi geweest, nu echt naar bed.
Slaap lekker menschen.![]()
Hoe is het in helimond ?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
Truste Feraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
Ik vind alles bij elkaar gewoon heel vaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjee daar komen de complot theoriën.
Truste songwritertjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
bericht dat Prins Bernard overleden was hadden ze ook al jaren klaar staan op alle zenders, maar die man ging maar nietquote:
Je bent verhuisd ?quote:
En dan ook nog eens een spelfout verbeteren in de tussentijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
geheid dat Nat Geograph dat bericht al ergens klaar had staan voor het geval het gebeurde en drukte iemand nl op "plaatsen"
heb je Portishead in je onderschrift staanquote:
Hoe komt het ? Of gewoon overwinteren of vakantie ?quote:
het is idd erg wazigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een spelfout verbeteren in de tussentijd?
paar maanden voor me uitkijken hierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Of gewoon overwinteren of vakantie ?.
Lekker, denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
paar maanden voor me uitkijken hier
je bent zwangerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef MissExpert het volgende:
Oh damook, heb nog leuk nieuwtje voor je
Vertelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef MissExpert het volgende:
Niet van mij danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |