Uhu, jij welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was na het voorprogramma afgehaakt.
Ik zat Tarja te luisteren die Ave Maria zong. Wel heel mooi, maar niet echt jouw ding geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Topic kaap
Tevens, heb je nog meer van die YT-linkjes Fera?
Vergeef me.quote:
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriendquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg de hele tijd 'tevens', komt door Kaneel
Ik ben te lui om het linkje op te zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat Tarja te luisteren die Ave Maria zong. Wel heel mooi, maar niet echt jouw ding geloof ik.
Yeahquote:
Dat nummer is echt supervet. Die riffquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nummer is echt supervet. Die riff
Beter dan wat andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriend
Ik heb zo nu en dan mijn momenten wanneer ik een bepaald woord/zin heel vaak zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriend
No you're notquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het linkje op te zoeken
[..]
YeahIk ben ze kwijt
Again, teveel eerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank you![]()
![]()
![]()
Wat moet ik toch zonder jou
Komt nog welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor gelukkig
En waarmee heb je hem besmet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor gelukkig
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het linkje op te zoeken
[..]
YeahIk ben ze kwijt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor helaas
Forum Opties | |
---|---|