Uhu, jij welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was na het voorprogramma afgehaakt.
Ik zat Tarja te luisteren die Ave Maria zong. Wel heel mooi, maar niet echt jouw ding geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Topic kaap
Tevens, heb je nog meer van die YT-linkjes Fera?
Vergeef me.quote:
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriendquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg de hele tijd 'tevens', komt door Kaneel
Ik ben te lui om het linkje op te zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat Tarja te luisteren die Ave Maria zong. Wel heel mooi, maar niet echt jouw ding geloof ik.
Yeahquote:
Dat nummer is echt supervet. Die riffquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nummer is echt supervet. Die riff
Beter dan wat andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriend
Ik heb zo nu en dan mijn momenten wanneer ik een bepaald woord/zin heel vaak zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd een jaar geleden met tevens zeggen besmet door mijn vriend
No you're notquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het linkje op te zoeken
[..]
YeahIk ben ze kwijt
Again, teveel eerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank you![]()
![]()
![]()
Wat moet ik toch zonder jou
Komt nog welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor gelukkig
En waarmee heb je hem besmet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor gelukkig
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het linkje op te zoeken
[..]
YeahIk ben ze kwijt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet besmet met flauwe Engelse humor helaas
dan ben ik benieuwd wat je hier van vindquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat Tarja te luisteren die Ave Maria zong. Wel heel mooi, maar niet echt jouw ding geloof ik.
Als wat ga jij dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik probeer hem te overtuigen dat we echt een keer moeten gaan larpen
Ik zet hem op na Sleeping Sun.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd wat je hier van vind
Het is wat ouderwets, maar haar zang is prachtig.quote:
Ik zet hem op de wachtlijst.quote:
Ja, ik heb er echt NIKS meequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wat ouderwets, maar haar zang is prachtig.
Jij woont anti-kraak toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou nooit meer thuis kunnen wonen.
Dat kan.quote:
Okéquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zet hem op de wachtlijst.Kamelot kan ik wel waarderen.
Dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou nooit meer thuis kunnen wonen.
quote:
Die film lijkt me zooooo vet.quote:
Neequote:
okee ben echt benieuwdquote:
Nog steeds niet gezienquote:
Hmm, okequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
NeeDat wil ik graag, voor een jaartje!
Omdat ik daarna lang genoeg ingeschreven sta voor een huis (en dan bedoel ik geen flat) in Gelderland ipv Den Haag en aankomend jaar ga ik stage lopen in DH.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, okeWaarom "maar" voor een jaartje?
Heel mooi.quote:
Ah zo, logischquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik daarna lang genoeg ingeschreven sta voor een huis (en dan bedoel ik geen flat) in Gelderland ipv Den Haag en aankomend jaar ga ik stage lopen in DH.
ja zeer zekerquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezienWel echt geile muziek.
Dus jij komt vrijdag niet meer?quote:
Stedendriehoek?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah zo, logischStedendriehoek of wat anders?
Denk 't niet.quote:
ik heb em op mijn mp3 gezet zo mooi vind ik em welquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel mooi.Niet iets wat ik zo in m'n playlist zou zetten, maar wel prachtig om aan te horen.
Is al net zo verschrikkelijk als Seether met Amy Lee. Waarom doen die bands dat tochquote:
Ik vind haar wel supermooi.quote:
Vond dat best een tof liedjequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is al net zo verschrikkelijk als Seether met Amy Lee. Waarom doen die bands dat toch
Np!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk 't niet.
Ik wil zo graag die film zien.
hmmz jammer hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk 't niet.
Ik wil zo graag die film zien.
Amy Lee kan sowieso niet zingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is al net zo verschrikkelijk als Seether met Amy Lee. Waarom doen die bands dat toch
Ik zit tussen Arnhem en Amersfoort.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn - Deventer - Zutphen. Denk het niet, jij zal wel meer richting Arnhem willen?
I know, you told mequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vond dat best een tof liedje
Weet neit meer, was toen te ver heen.quote:
Of ik moet daarna nog hardcore gaan stappen met jullie.quote:
Dat je daar zit wil niet zeggen dat je daar ook ingeschreven staatquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit tussen Arnhem en Amersfoort.
Dat sowieso.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja zeer zeker
van mij mogen ze wel weer een keer komen
dan ben ik er zo hard weer bij
Seetherquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, you told me
Maar dat is gewoon geen Seether meer
Jaaahquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik moet daarna nog hardcore gaan stappen met jullie.Tot 's ochtends vroeg, jwz.
zij is lekkerquote:
Nee, wakker blijven tot de eerste trein de volgende ochtend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaah
Maar dan wel slaapplekken regen oid.. ofzo...
Stayokay.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaah
Maar dan wel slaapplekken regen oid.. ofzo...
Precies, anders is het geen hardcorequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wakker blijven tot de eerste trein de volgende ochtend.
Nee maar ja, dat is op zich wel vaker met 2 bands die samen wat gaan doen zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, you told me
Maar dat is gewoon geen Seether meer
Hmm, als ik zou gaan treinen doe ik met je meequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wakker blijven tot de eerste trein de volgende ochtend.
pfoeh dat doe ik dus nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik moet daarna nog hardcore gaan stappen met jullie.Tot 's ochtends vroeg, jwz.
Anders zie ik jullie nog wel 'n keer. Maar ik kan er nog even tegen, m'n fix vorige vrijdag nog gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh dat doe ik dus niet
ik weet ook niet eens of ik wel kan
depends hoeveel geld ik heb en of ik assassins creed 3 al heb uitgespeeld
daaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders zie ik jullie nog wel 'n keer. Maar ik kan er nog even tegen, m'n fix vorige vrijdag nog gehad.
Wat is er te zien dan?quote:
Natuurlijk sta ik daar ingeschreven. Kom hier al 20 jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je daar zit wil niet zeggen dat je daar ook ingeschreven staatWel logisch, maar toch
Noesquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders zie ik jullie nog wel 'n keer. Maar ik kan er nog even tegen, m'n fix vorige vrijdag nog gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |